بازی Neverhood برای اندروید

در

دانلود بازی neverhood برای اندروید یا بازی مرد خمیر پلی استیشن 1 برای اندروید

بازی نورهود  را روی گوشی اندروید بازی کنید. بازی neverhood  یا مرد خمیری 18 سال پیش ساخته شده و هنوز یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری است.

برای نصب بازی روی اندروید و دانلود بازی نورهود برای اندروید neverhood برای گوشی اندروید باید ابتدا شبیه ساز بازی های کلیکی روی اندروید را نصب کنید. شبیه ساز از لینک زیر در دسترس است.

https://www.scummvm.org/frs/scummvm/2.0.0/scummvm-2.0.0-android-arm.apk

بعد از دانلود، شبیه ساز scummvn را نصب کنید.

حالا فایل بازی را از طریق لینک زیر دریافت و روی گوشی کپی کنید.

https://firedrop.com/0f0a216bef2cfd7c

فایل دانلود شده را extract کنید. برای این کار ممکن است به نرم افزار 7Zip احتیاج داشته باشید. حالا داخل فایل cdi را توسط poweriso باز و فایل های

.blb را استخراج کنید. این فایل ها را در پوشه مشخص داخل گوشی کپی کنید.

 

بازی neverhood
بازی neverhood . بازی مرد خمیری . دانلود بازی neverhood 2 برای اندروید

دانلود بازی neverhood

دانلود بازی neverhood 2 برای اندروید

از داخل اپلیکیشن scummvm سمت راست گزینه add game را انتخاب کنید و پوشه ای  که حاوی فایل های .blb است را انتخاب کنید. قبل از شروع تنظیمات زیر را نیز انجام دهید. در بخش تنظیمات گزینه Engine تیک اول مربوط به ذخیره و بازیابی است را بزنید. در بخش Graphics گزینه Override و Fullscreen را تیک بزنید تا بازی به صورت تمام صفحه اجرا شود. 

دانلود neverhood برای اندروید

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

گوشی های اندروید، طلسم های هری پاتر را اجرا می کنند

در

گوگل، دستگاه های اندروید را جادویی کرده است.گوگل، اپلیکیشن ها و مشخصات جدیدی را برای محصولات خود معرفی کرده است که مطابق با Fantastic Beasts و Where to find them هستند. (" این اپلیکیشن های گوشی های جدید" مانند غول های جادویی هستند."

 

ترفند هری پاتر اندروید

 وردهای هری پاتر در اندروید   Ok Google، عبارت فعال کننده ی این اپلیکیشن صوتی اندروید است، که "طلسم های" هری پاتر  را اجرا می کند. استفاده از  وردهای هری پاتر   "lumos" و "nox"، چراغ قوه ی گوشی را خاموش و روشن می کند و "Silence"، زنگ گوشی و اطلاعیه ها را خاموش می کند. (سیارک)  
می توانید با استفاده  وردهای هری پاتر در گوگل  از Google Street View، دنیای غول های جادویی را ببینید. یک اپلیکیشن واقعیت مجازی به اسم Googles Daydream که به شما اجازه می دهد موجودات جادویی که فرار کرده اند را پیدا کنید. گوگل، ویژگی طلسم VR را در اکتبر، زمانیکه Daydream View را روانه ی بازار کرد، معرفی نمود. این دستگاه، این ماه، روانه ی بازار می شود.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

قدرت بینایی‌ را با تلفن همراه آزمایش کنید

در

(سیارک) نباید این موضوع را نادیده بگیریم که خیلی از ما‌ها در طول روز خیلی روبه‌روی مانیتور و نمایشگرهای مختلف مینشینیم. کاری که می‌تواند باعث ضعیف شدن قدرت بینایی شود و برای تشخیص آن هم باید به دکتر مراجعه کنید. حالا محققان دستگاهی با نام EyeQue ساخته‌اند که به تلفن‌های همراه هوشمند متصل می‌شود و می‌تواند قدرت بینایی افراد را بسنجد.

البته در گذشته محصولاتی مانند این دستگاه ساخته شده بود که قیمت آن‌ها به ۴ هزار دلار می‌رسید؛ اما EyeQue قیمت بسیار مناسبی دارد و تقریبا برای همه هم در دسترس خواهد بود. این دستگاه به کمک پزشکان می‌آید و باعث شده که به جای در اختیار داشتن دستگاه‌های چند هزار دلاری از این محصول استفاده کنند. البته خود طراحان این دستگاه گفته‌اند که EyeQue برای کشورهای درحال توسعه بسیار کارآمد خواهد بود.

 

این دستگاه به شکل یک استوانه ساخته شده که در آن از چند لنز مختلف استفاده شده است. همچنین یک اپلیکیشن هم برای این دستگاه طراحی شده که کارهای آزمایش سنجش بینایی را انجام می‌دهد. دو خط آبی و قرمز روی این اپلیکیشن دیده می‌شود که باعث می‌شوند عکس العمل چشم بررسی شود و حالت‌های آستیگماتیسم و نزدیک بینی آن را مشخص می‌کند.

این دستگاه با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد و با دستگاه‌های اندروید و iOS هم سازگار است. دستگاه EyeQue با یکسری لنزهای رایگان هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ قیمت لنزهای جداگانه‌ی آن هم ۱٫۹۹ دلار اعلام شده است. منبع: newatlas

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹شاید تهران مجتمع پایتخت آورده باشه.

۱۳۹۵/۱۰/۲۸قیمتش زیاد نیست؟

۱۳۹۵/۱۰/۲۸چه جالب کی میاد ایران

در ادامه بخوانید...

خطر نصب اپلیکیشن ها از منابع نامعتبر

در

گوگل پلی تنها منبع اصلی نصب اپلیکیشن های اندروید است، اگر اپلیکیشنی را از هرجای دیگری حتی بازار دانلود کنید این منبع نامعتبر خواهد بود.

برخی نرم افزارها مانند بازار با اینکه منبع رسمی ارائه دهنده اپلیکیشن های اندروید نیستند ولی تا حدودی قابل اطمینان هستند. نظرات کاربران، بررسی های بازار و ... به شما در انتخاب اپلیکیشن قابل اعتماد کمک خواهد کرد. اگر از بازار اپلیکیشن نصب می کنید حتما نظرات کاربران را بخوانید، اپلیکیشن حتی ممکن است دارای ویروس باشد.

همیشه دسترسی های نرم افزارها را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید. حتی وقتی از گوگل پلی دانلود می کنید این نکته الزامی است.

اپلیکیشن هایی که از طریق کانال های تلگرام یا به هر روشی دیگری به صورت فایل به دست شما می رسد خیلی خطرناک هستند، پیشنهاد می شود به هیچ وجه آن ها را مستقیم نصب نکنید، اگر کنجکاو شدید یکبار در بازار یا گوگل پلی بررسی و درصورتی که وجود داشت از انجا نصب کنید.

یکی از راه های اسان پخش بدافزارها در ایران، همین روش ارسال گروهی اپلیکیشن ها از طریق کانال های تلگرام است.

در بدترین حالت نرم افزار به عکس های شما نفوذ کرده و انها را در اختیار هکر قرار می دهد. این بد افزارها می توانند اطلاعات حساب های بانکی شما را سرقت کند. پس مراقب باشید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

اندی رابین کیست؟

در

اندی رابین معرف به پدر اندروید، مالک شرکت اندروید است. همه ما با اندروید آشنا هستیم. درحال حاضر میلیارد ها گوشی از سیستم عامل اندروید بهره می برند.

درسال 2014 بعد از خروج اندی از گوگل، لری پیچ، مدیرعامل گوگل بیانه ای با این متن منتشر کرد، "میلیاردها کاربر راضی از اندروید که او خلق کرد"

چیزی که لری به آن اشاره نکرد دلیل خروج اندی از گوگل بود. آقای رابین بدلیل مشکلات اخلاقی و تعرض جنسی به یکی از کارمندان زن گوگل مجبور به ترک شرکت شد.

در اصل گوگل آقای رابین را اخراج و برای حق السکوت به او 90 میلیون دلار پرداخت کرد. این پرداخت به صورت ماهی 2 میلیون دلار برای 4 سال است. آخرین پرداخت آن ماه آینده انجام خواهد شد.

آقای رابین بعد از دریافت مبلغ همه آن را در پروژه بعدی سرمایه گذاری کرد. او مدعی است که خودش گوگل را ترک کرده و خروج او ارتباطی با مشکلات پیش آمده نداشته است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

اندروید کیو دکمه بازگشت ندارد

در

درحالی که اندروید کیو Android Q هنوز نام مشخصی ندارد، امکان جابجایی بین اپلیکیشن ها تغییر داده شده است و دکمه بازگشت حذف شده است.

برای جابجایی بین اپ ها فقط کافی است اشاره گر زیر صفحه را بگیرید و به چپ و راست بکشید. این امکان جابجایی از اندروید P در دسترس بود. البته اندروید P دکمه بازگشت داشت.

 

 

با این تغییر اندروید Q بیشتر شبیه iOS خواهد شد. 

 

سیستم حرکت بین اپ ها در اندروید Q

  • فشردن اشاره گر، رفتن به خانه
  • فشردن طولانی، دستیار گوگل را فعال خواهد کرد.
  • حرکت سریع اشاره گر به بالا، لیست اپ های اخیر
  • حرکت طولانی اشاره گر به بالا، همه اپلیکیشن ها را نمایش خواهد داد
  • حرکت طولانی به راست، آخرین اپلیکیشن فعال را باز خواهد کرد.
  • حرکت سریع به راست، تازه ترین اپ را باز می کند.
  • حرکت سریع به چپ، مثل بازگشت

نام اندروید Q

سیستم نام گذاری اندروید به ترتیب حروف الفبای انگلیسی و نام یک شیرینی است.

  • Android Donut
  • Android Eclair
  • Android Froyo
  • Android Gingerbread
  • Android Honeycomb
  • Android Ice Cream Sandwich
  • Android Jelly Bean
  • Android KitKat
  • Android Lollipop
  • Android Marshmallow
  • Android Nougat
  • Android Oreo
  • Android Pie

با این روش نام گذاری باید نام شیرینی با Q برای اندروید بعدی انتخاب شود. از آنجایی که سابقه استفاده از نام های ایرانی وجود داشت و نام انگلیسی شیرینی با Q نداریم، احتمال بسیار زیاد نام اندروید بعدی qottab خواهد بود.

 

اندروید قطاب Android Qottab

قطاب qottab شیرینی ایرانی است. این شیرینی از معروف ترین شیرینی‌های سنتی شهرهای یزد و کرمان است.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

فیس بوک اینترنت رایگان برای کشورهای فقیر ارائه داد

در
فیس بوک اینترنت رایگان برای کشورهای فقیر ارائه داد
فیس بوک سرویس Discover را معرفی کرد ، که دسترسی به محتوای متن را برای ساکنان کشور های فقیر فراهم می کند.
 
این سرویس در پرو با همکاری اپراتورهای تلفن همراه Bitel ، Claro ، Entel و Movistar  شروع به کار کرد. هر کاربر می تواند روزانه از 10 مگابایت ترافیک رایگان استفاده کند. در آینده این سرویس در سایر کشورها با حجم ترافیک 20 مگابایت به ازای هر نفر در دسترس خواهد بود.
 
دسترسی به اینترنت رایگان از طریق یک برنامه ویژه در سیستم عامل اندروید یا از طریق یک مرورگر تلفن همراه امکان پذیر خواهد بود. آپلود فایلهای صوتی ، ویدئویی ، تصاویر و موارد دیگر به غیر از متن را بارگیری نمی کند .
 
در عین حال ، در هر کشور ، اپراتورها به طور مستقل تصمیم می گیرند که چه میزان ترافیک به ازای هر نفر اختصاص می یابد و اینکه آیا می توان تصاویر را به صورت رایگان بارگیری کرد.
 
یک پروژه مشابه، توسط گوگل در هند در حال توسعه است. این شرکت در صدها ایستگاه راه آهن اینترنت رایگان را به همراه اپراتورهای محلی راه اندازی کرده است. فیس بوک همچنین سعی در ایجاد پروژه های مشابه بدون پشتیبانی اپراتورهای محلی داشت ، اما مقامات نزدیک به 40 کشور از شرکت ها برای توسعه این پروژه خودداری کردند. 

نظرات

در ادامه بخوانید...