تلگرام X از استور حذف شد

در

توسعه دهنده تلگرام X گفت دیگر نیازی به این اپلیکیشن نیست. تلگرام X قابلیت های زیاد گرافیکی نسبت به نسخه اصلی داشت و از پوسته های مختلف نیز پشتیبانی می کرد.

در پاییز 2018 نسخه اصلی تلگرام به کد سویفت تغییر داده شد. این تغییر باعث افزایش سرعت و کارایی نسخه اصلی شد و دیگر نیازی به استفاده از تلگران X نبود. درحال حاضر امکان نصب نسخه جدیدی برای تلگرام ایکس وجود ندارد ولی کاربرانی که قبلا نصب کرده اند هنوز می توانند از آن استفاده کنند. این پایان تلگرام X است و دیگر از طریق استور قابل دسترسی نخواهد بود.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

بهترین نکات کاربردی تلگرام

در

تلگرام به عنوان تنها برنامه ای که می تواند با واتس اپ، این سالار جهانی در پیام رسانی در گوشی های هوشمند، رقابت کند شناخته شده است. تلگرام سبک بوده و در قیاس با واتس اپ با قابلیتهای مشابه عرضه شده است. خبر خوش این است که تلگرام امن تر بوده و شما می توانید در گفتگوهای فرد به فرد محرمانه و امن نیز شرکت کنید. نگاهی به تعدادی از بهترین نکات کاربردی تلگرام بیندازید که با کمک آنها می توانید تجربه ی کاربردی خود را بهبود بخشید.

تعدادی از نکات کاربردی تلگرام

  1. شما می توانید در تلگرام پیام های محرمانه بفرستید. این پیام ها با دو لایه رمزگذاری محرمانه ارسال می شوند تا کل ارتباط شما امن باشد. برای شروع یک گفتگوی محرمانه، به سادگی پیام جدیدی را آغاز کرده و عبارت "گفتگوی محرمانه جدید" (New Secret Chat) را لمس کنید.
  2. شما می توانید چند گفتگوی محرمانه با یک فرد ایجاد کنید. اساسا می توانید برای هر گفتگویی که با آنها دارید یک رشته پیام تازه ایجاد کنید. نیازی نیست پیام شما در یک زنجیره پیام با صدها پیغام دیگر گم شود.
  3. همیشه به یاد داشته باشید گفتگوهای محرمانه منحصر به دستگاه بوده و با سایر دستگاه های شما همگام سازی نمی شوند. لذا شروع یک گفتوی محرمانه به معنی محرمانه بودن کامل است. خروج از خساب کاربری به معنی از دست دادن همه ی گفتگوهای محرمانه است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که از حساب خود خارج نمی شوید مگر اینکه عمدا بخواهید همه ی این گفتگوها را حذف کنید.
  4. شما می توانید در گفتگوهای محرمانه، خودنابودی پیام را فعال کنید. زمانسنج در گوشه سمت راست بالا، جایی که یک تصویر کوچک قرار دارد است. شما می توانید بر روی تصویر کلیک کرده و زمان مورد نظر را تنظیم کنید. این موجب می شود پس از اتمام زمان، پیام های شما حذف شوند. معمولا زمانسج هنگامی فعال می شود که پیام ها به صفحه نمایش دریافت کننده رسیده باشد. با این فوت و فن ساده، دیگر پیام در هیچ یک از دو دستگاه قابل دسترسی نبوده و حتی ردی از خود به جا نمی گذارد.
  5. زمانسنج نابودی خودکار را پیش از ارسال یک پیام محرمانه تنظیم کنید. چنانچه پیام ارسال شود و سپس زمانسنج تنظیم گردد، تاثیری بر پیام هایی که پیش از آن ارسال شده اند نخواهد داشت.
  6. شما می توانید برنامه تلگرام را با دانلود بسته های زبان نیز محلی کنید. فقط این فایل را بوسیله تلگرام فرستاده یا دریافت کنید، سپس آن را دانلود کرده و به آرامی روی آن ضربه بزنید. پس از آن باید گزینه ی "اعمال فایل محلی کننده" (Apply Localization File) را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید بر روی گوشی اندرویدی، تنها می توانید از فایل های .xml برای این منظور استفاده کنید.

اگر شما توسعه دهنده هستید و می توانید الگوریتم تلگرام را بشکنید، جایزه ی نقدی 200.000 دلاری دریافت خواهید کرد. اگر چه این واقعا یک نکته کاربردی نیست، اگر دوست دارید این کد متن باز را توسعه دهید، می تواند برایتان خوب کار کند. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

آیا افراد با پیام Last Seen Recently در تلگرام آنلاین هستند

در

last seen recently در تلگرام به چه معناست

بستن وضعیت آنلاین بودن ، یکی دیگر از قابلیت‌های تلگرام، می باشد.دراین حالت شما متوجه نمی شوید آیا مخاطب مورد نظر شما وضعیت آنلاین دارد یا نه ؟ مثلا پیامی به شخصی داده اید اما زمانی که چک می کنید که ببینید پیام را خوانده یا نه می بینید در وضعیت Last Seen Recently ( معنی آخرین مشاهده اخیراً به فارسی ) می باشد .این سوال پیش می آید که آیا آنلاین شده و پیام شما را دیده یا نه؟  معنی آخرین بار دیده شده اخیراً  Last Seen Recently  چیست؟

شما با انجام این روش به راحتی از وضعیت آنلاین و یا آفلاین کاربرانی که در تلگرام Last Seen Recently هستند، مطلع می شوید.

آخرین مشاهده اخیر یعنی چه

بعد از این که برای مخاطب مورد نظرتان که در حالت Last Seen Recently (معنی اخیر در تلگرام ) می باشد پیام فرستادید و جوابی نگرفتید، بر روی تصویر پروفایل شخص کلیک نمایید. و وارد اطلاعات پروفایلی شخص مورد نظر شوید.
2 -گزینه “Start Secret Chat” که در اندروید سبز رنگ می باشد را انتخاب کرده و پیغامی که نمایش می دهد  را Ok بزنید. حالا وارد  صفحه چت مخفی شده اید.


3- در نوار پایینی این صفحه پیغامی با عنوان “Waiting for … to get online…” نشان داده می‌شود. این پیغام به این معناست که مخاطب مورد نظر شما از آن زمان که پیام را ارسال کرده اید تا به الان آنلاین نشده است و تلگرامش را چک نکرده . اما اگر این پیغام را از همان ابتدا در نوار پایینی این صفحه مشاهده نکردید  و یا بعد از گذشت چند دقیقه مخفی شد، به این معنا است که شخص مورد نظر شما پیام شما را گرفته، اما باز نکرده است.

 

 

آخرین بار اخیراً یعنی چی دیده شده است

برای اجرای این ترفند به این موارد هم توجه داشته باشید:

بعد از این که از وضعیت آنلاین بودن و یا نبودن مخاطب مورد نظر اطمینان پیدا کردید ، با انتخاب گزینه Delete Chat، چت مخفی را کنسل نمایید.در صورتی که پیش از آنلاین شدن مخاطب مورد نظر، چت مخفی را ‌Delete Chat نمایید، شخص بعد از آنلاین شدن  متوجه درخواست چت مخفی شما نمی شود.
در غیر این صورت مخاطب مورد نظر بعد از اینکه آنلاین شود متوجه درخواست چت مخفی توسط شما شده وتمامی عواقب استفاده از این شیوه بر عهده شما خواهد بود.

 

چگونه بفهمیم که تلگرام ما هک شده است

دلایل ریپورت شدن در تلگرام

آیا پروفایل تلگرام افراد را می توان هک کرد 

 پست " آخرین مشاهده اخیر معنی " را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

نحوه حذف پیام ارسال شده در تلگرام

در

(سیارک) : نرم افزار تلگرام یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های پیام رسان می باشد که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد. نگرانی بسیاری از کاربران، حذف پیام هایی می باشد که بدون قصد کاربر ارسال شده است شاید به اشتباه یک پیام را به شخصی ارسال نموده اید در حالی که اصلا همچین قصدی نداشتید اما به نظر میآید چاره ای نداشته باشید و  منتظر باشید تا آن شخص پیام را خوانده و بعد  شما معذرت خواهی نمایید و یا احتمالا شرمنده از عملی که اتفاق افتاده ، اما راه حلی را به شما آموزش می دهیم تا پس از فرستادن پیام بتوانید پیام اشتباهی را حذف کنید.

برای حذف این پیام ها از دو شیوه می توانید استفاده کنید.
شیوه اول ؛ برای این که مدیریت کاملی روی چت های خود اعمال کنید، بهترین راه استفاده از secret chat می باشد، برای این منظور باید حتما از نسخه موبایلی تلگرام استفاده نمایید. ابتدا به بخش تنظیمات بروید و گزینه New Secret chat را انتخاب نمایید. سپس شخصی مورد نظر  را انتخاب نمایید. بعد از این که پیام ها را ارسال نمودید این امکان به شما داده می شود که هر پیامی که دوست ندارید که  او ببیند را به صورت معمولی پحذف نمایید و در حالی که پیام ها از گوشی شما پاک می گردد، فرد مورد نظر هم دیگر در گوشی خودش این پیغام ها را مشاهده نمی کند.

شیوه دوم ؛ اگر به صورت اشتباهی پیامی را ارسال کرده اید و پیام به سرور رسیده  و یک تیک دیده می شود و شخص مورد نظر آنلاین نمی باشد یا هنوز پیام شما را ندیده دیگر نمی توانید با روش اول پیام را حذف کنید. در تلگرام امکان قابلیت پاک نمودن پیام بعد از ارسال وجود ندارد و پیغام شما پس از ارسال برای طرف مقابل در سرورهای تلگرام می ماند و پس از آنلاین شدن وی ، توسط او خوانده می شود.

تنها راه این است که جلوی خوانده شدن پیام را بگیرید که این امر هم به شانس و سرعت عمل شما وابسته است برای این کار باید آن شخص را قبل از این که آنلاین شود بلاک نمایید و از دریافت و خواندن پیغام اشتباه توسط او جلوگیری نمایید. اما این نکته را در نظر بگیریدکه حتما باید منتظر باشید تا فرد آنلاین شود و پس از آن او را از بلاک خارج کنید و به این صورت پیغام  اشتباه برای او قابل دیدن نمی باشد.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه کسانی شماره ی ما را در تلگرام خود دارند

در

 

 

چگونه بفهمیم چه کسانی شماره ما را در تلگرام دارند

حتما برای شما هم این سوال ها پیش آمده است که : چه کسانی شماره ی شما را درشبکه های اجتماعی تلگرام، واتس آپ، لاین ، موبوگرام و .... روی گوشی  خود دارند ؟ یا چگونه در تلگرام بفهمیم چه افرادی شماره ما را دارند. چطوری بفهمم دوستام ، شماره منو با چه اسمی تو گوشیشون ذخیره میکنن؟ از کجا بفهمیم توی لیست تلگرام کی هستیم و چه کسانی شماره مرا سیو دارند؟چگونه در تلگرام بفهمیم کی شمارمونو داره ؟

  
چه کسانی در تلگرام شماره من را دارند

چگونه بفهمیم چه کسانی شماره ما را در تلگرام دارند و نحوه فهمیدن کسانی ک شماره ما را دارند؟ از کجا بفهمیم چه کسانی تلگرام ما را دارند؟ آیا احتمال دسترسی  افراد مختلف  بخصوص هکرها به اطلاعات شخصی  شما از طریق برنامه های نصب شده ، روی گوشی وجود دارد؟

درابتدای نصب برنامه ها یی مثل تلگرام، واتس آپ، لاین و دیگر شبکه های اجتماعی بر روی گوشی خود،اول از شما شماره گوشی پرسیده می شود تا رمزی برایتان ارسال شود که برای تکمیل درخواست شما مبنی بر نصب برنامه ، لازم می شود.در ضمن با نصب برنامه  شما متوجه می شوید که کدام یک از افراد لیست مخاطبان گوشی شما این برنامه را نصب کرده اند.  دسترسی به این اطلاعات مثل لیست مخاطبان، تصاویر و فیلم های موجود در گالری، موقعیت مکانی، شنود مکالمات، فیلمبرداری و عکسبرداری بدون اجازه شما در هنگام نصب این برنامه ها صورت می گیرد ، اما اجازه این دسترسی ها جزئی از خاصیت برنامه های تعاملی و دیگر نرم افزارها برای ارائه خدمات به مشتریان  می باشد.  (سیارک)

 

 

آپدیت جدید مقاله 27 آذر 97

نحوه فهمیدن آنها ک شماره ما را در تلگرام دارند 

از آنجایی که تلگرام آپدیت های زیادی از زمان انتشار مقاله داده است ممکن است روش فوق کار نکند برای همین ما یک روش موثر دیگر نیز معرفی می کنیم. در این روش از نرم افزار واتس اپ برای چک کردن طرف مقابل استفاده می کنیم. مراحل را دنبال کنید

هدف منظور شخصی است که می خواهیم ببینیم شماره ما را ذخیره کرده است.

  1. واتس اپ را باز کنید، منوی سمت راست را باز کنید. (3 خط افقی)
  2. روی New Broadcast بزنید، روی نام یکی از دوستان و هدف را بزنید تا به لیست اضافه شود. 
  3. در این مرحله اگر هدف از واتس اپ استفاده نکند شما نمی توانید او را به لیست اضافه کنید.
  4. اگر اضافه شد یعنی واتس اپ دارد، واتس اپ پیام خوش آمدگویی می فرستد، روی پیام بزنید و گزینه info at the top را بزنید.
  5. در اینجا دو گزینه Read By و Delivered to نمایش داده می شود. اگر نامی در بخش Delivered to داده نشد یعنی شماره شما را ذخیره ندارد ولی اگر نام هدف نمایش داده شد و 2 تیک خاکستری داشت یعنی شماره شما را دخیره کرده است.

ویژگی‌ های تلگرام ورژن 4

معرفی ربات آنتی ویروس برای تلگرام

نحوه حذف پیام ارسال شده در تلگرام

 

 

برای حفظ حریم شخصی  و حفاظت از اطلاعات چه کاری باید انجام دهیم

چگونه بفهمیم در تلگرام چه افرادی شماره ما را دارند و در تلگرام از کجا بفهمیم مخاطب شماره ما را دارد

با توجه به این که  شبکه های اجتماعی  و برنامه نویسان آنها اجازه دسترسی دیگران را به شماره گوشی شما نخواهند داد،( زیرا این امر نقض حریم خصوصی افرادمی باشد) اما در صورت هک شدن آن شبکه ، هکر ها به اطلاعات شخص شما دسترسی پیدا می کنند حال بهترین راهکاربرای حفظ حریم شخصی در تلگرام و حفاظت از اطلاعات ذخیره نکردن  فیلم ، عکس و اطلاعاتی که برایتان مهم و حیاتی هستند بر روی گوشی می باشد.

 

 

چگونه بفهمیم که چه کسانی شماره ما را در گوشی خود ذخیره کرده اند

چگونه بفهمیم کسانی که در تلگرام شماره ما را دارند و چه کسانی شماره من را در تلگرام دارند  

 در برنامه هایی مثل  تلگرام و برنامه های مشابه آن مانند موبوگرام ، اگر از فرد ناشناسی پیامی دریافت کردید  به اطلاعات پروفایل آن فرد بروید، اگر شماره وی را مشاهده نمودید شخص مورد نظر نیز شماره شما را در گوشی خود داردولی اگر اکانت وی بدون شماره موبایل بود و آن فرد  تنها با آی دی دیده می شد شماره شما را در گوشی  ندارد.

حذف کامل اکانت در تلگرام

آیا افراد با پیام Last Seen Recently در تلگرام آنلاین هستند

نظرات

۱۳۹۶/۷/۲۹ در برنامه هایی مثل تلگرام و برنامه های مشابه آن مانند موبوگرام ، اگر از فرد ناشناسی پیامی دریافت کردید به اطلاعات پروفایل آن فرد بروید، اگر شماره وی را مشاهده نمودید شخص مورد نظر نیز شماره شما را در گوشی خود داردولی اگر اکانت وی بدون شماره موبایل بود و آن فرد تنها با آی دی دیده می شد شماره شما را در گوشی ندارد.

۱۳۹۶/۷/۲۴سلام، اگه من شماره شخصی رو داشته باشم ولی اون نداشته باشه. اگه از طریق آیدی منو پیدا کنه و بهم پیام بده، چون من شماره شو دارم، بهش شماره ام نمایش داده میشه؟! اینو میدونم که من خودم شخصا بهش پیام بدم شماره ام براش نمایش داده میشه اما اگر برعکسش اون از طریق ایدی ام بهم پیام بده و من جوابشو ندم، در این صورت بازم نمایش داده میشه؟!

۱۳۹۶/۱۲/۲۵سلام اگر در یک گروه باشید فقط آی دی هم را می بینید مگر شما به شخص مذکور پیام بدهید.

۱۳۹۶/۱۲/۱۹سلام ممنون از سایت خودتون ببخشید اگر من شماره یک نفرو در تلگرام داشته باشم و گروه مشترک داشته باشیم شماره من هم برای اون نفر نمایش داده میشه در اطلاعات پروفایلم بدون اینکه پیامی بدم؟

۱۳۹۷/۲/۱۸یکی از روشهایی که می توان متوجه این امر شد این است که اگر یک اکانت ناشناس برای شما پیامی بفرستد و این اکانت با شماره تماس این شخص نشان داده شده باشد یعنی اینکه شماره شما را قبلا ذخیره کرده است ولی اگر فقط ایدی این شخص مشخص باشد یعنی شماره تماسی از شما ندارد.ولی در تلگرام معمولی راه دیگری برای تشخیص این مسله وجود ندارد اما نسخه پیشرفته تلگرام که در گوگل پلی و سایر app store ها می توانید آن را دانلود کنید این قابلیت را دارد که به راحتی تشخیص دهیم چه کسانی شماره ما را دارند.در تلگرام جدید بعد از وارد شدن به قسمت مخاطبان اگر جلوی نام مخاطبی آیکون موبایل دیدید این مخاطب شماره شما را دارد واگر جلوی این مخاطب هیچ آیکون موبایلی مشاهده نکردید این مخاطب شماره شما را سیو نکرده و فقط شما شماره او را دارید.

۱۳۹۷/۲/۷سلام چگونه متوجه بشویم‌کسی گه شماره تلگرام ما را داشته ، پاک کرده است ، ممنون از راهنماییتون

۱۳۹۷/۳/۲۸سلام جواب سوال قبلی در پیام کاربر قبلی داده شده است

۱۳۹۷/۳/۲۸با سلام شما باید شماره مذکور را از حافظه گوشی پاک کنید البته ایشان می توانند دوباره پیام بدهند زیرا شماره شما را دارند. برای اینکه پیامی دریافت نکنید ایشان را بلاک کنید.

۱۳۹۷/۳/۲۸سلام.قبلایه شماره تووی مخاطبینم ذخیره کرده بودم،بعدحذف کردم..اماشماره ای که حذف کردم هرچندوقت دوباره تووی مخاطبینم باهمون اسمی که قبلاذخیره کرده بودم بالامیاد،هربارم پاک میکنم اماچندوقت بعددوباره بالامیاد.دلیلش چیه؟ممنون

۱۳۹۷/۳/۲۸سلام.مسی قبلاشماره ی منوذخیره داشته...الان گفته شمارتوپاک کردم،ازکجامطمئن بشم که الان دیگه شنارموذخیره نداره؟

۱۳۹۷/۹/۲۴خوب معلومه هست خودت سیو کردی!! باید بری ببینی اونی که بهش پیام میدی شماره ر رو نشون میده یا نه

۱۳۹۷/۹/۲۴این مطلب اصلا صحت نداره برای اثبات هم میتونی شماره ده تا آدم کاملا ناشناس اتفاقی رو تو گوشی خودت سیو کنی بعد خواهی دید تو پروفایلای اونها شمارشان است نه به خاطر اینکه اونها شمارتو دارن به خاطر اینکه شماره اونها رو تو تو گوشی خودت داری. لطفا مردم رو سر کار نزارید

۱۳۹۷/۱۰/۱۱در اصل برنامه ای برای مخفی کردن عکس های پروفایل برای کاربر خاصی وجود ندارد . با بلاک کردن باز هم شخص مورد نظر می تواند از طریق افراد دیگر به عکس های پروفایل شما دسترسی پیدا کند . برای دیده نشدن عکس پروفایل در تلگرام برای فرد مورد نظر این موارد هم هست. 1-دیلیت اکانت کنید و تمام کسایی که شمارتونو ندارند برای همیشه از دسترسی به شما محروم می شوند. 2- طرف مورد نطر شماره ای از شما نداشته باشد، چون در صورتی که شماره شما را داشته باشد میتواند با یک اکانت دیگر اقدام به دیدن عکس های شما کند. اکانت تلگرام شما id نداشته باشد، اگر آیدی دارید اون شخص به راحتی میتونه با سرچ کردن یوزرنیم شما را پیدا کند. در گروهی که اون طرف عضو هست ، شما عضو نباشید. یک راه هم تعویض شماره گوشی و درست کردن یک اکانت جدید با نامی متفاوت است.

۱۳۹۷/۱۰/۱۰به جز بلاک کردن طرف راه دیگه ای وجود داره کع طرف نفهمه عکس پروفایلم عوض میشه؟؟یعنی مثلا رو یه عکس قفل شه یا هیچکدوم از عکسام نمایش داده نشه براش بدون اینکه بلاکش کنم؟؟؟هم اون شماره منو داره هم من شماره اونو.میشه عایا؟؟

۱۳۹۷/۱۰/۱۰عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام پلاس به نطرم رسید به صورت زیر: در نسخه های دیگر تلگرام مانند موبوگرام، تلگرام پلاس شما می توانید شماره های همراه خود را از منواصلی برنامه مخفی کنید نسخه تلگرام پلاس را دانلود کرده و روی گوشی نصب کنید. بعد از نصب و راه اندازی تلگرام پلاس وارد تنظیمات یا setting شده و عبارت Privacy and security را انتخاب کنید. در قسمت Privacy گزینه ای با عنوان Hide mobile number from menu را انتخاب کنید تا در زمانی که کسی یا شخصی شما را Add یا اضافه می کند نتواند به شماره شما دسترسی داشته باشد.

۱۳۹۷/۱۰/۶سلام خسته نباشید...میشه مثلا من شماره یه نفرو دارم و اونم شماره منو داره و آیکن موبایل جلوی اسم من تو تلگرام اون و آیکن موبایل تو تلگرام من جلوی اسم اون هست و یه کاری کنیم که آیکن موبایل ظاهر نشه بدون اینکه طرفو پاک کنیم؟ینی من شماره طرف و دارم وقتی اون شمارمو سیو میکنه تو تلگرامش اون آیکن نمایش داده نشه که معلوم نشه من شمارشو دارم!میشه؟؟لطفا سریع پاسخ بدید خیلی حیاتیه ممنون از سایت خوبتون.

۱۳۹۷/۱۰/۲۴سلام.شما هم شماره آنها را سیو کرده اید؟

۱۳۹۷/۱۰/۲۳سلام.چرا کسایی که شماره منو دارن ولی بهم پیام میدن شماره ی اونا برای من نمیاد؟از اینکه شماره ی منو دارن مطمئنم

۱۳۹۷/۱۲/۲۷کسی ک شماره منو داره ولی من ندارم راهی داره بفهمم یا نه که شمارمو دخیره کرده یا نه؟ یه سوال دیگه اونایی که شمارشونو دارم و تومخاطبین اینیستا میارتشون ولی نمی دونم کیا هستن اینو میشه فهمید شمارش چیه؟ ممنون میشم حواب بدید

۱۳۹۸/۲/۲۲سلام . من شماره یه نفر رو در تلگرام دارم میخوام بدونم که اونم شماره منو داره یا نه ؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید .

۱۳۹۸/۵/۱۹سلام این روش جواب نمی ده چون در مورد اشحاصی که مطمئنا شماره ام را سیو دارن امتحان کردم

۱۳۹۸/۵/۱۷سلام اگر طرف مقابلتون تلگرام داره برید توی اکانتش و فکر کنین میخواین بهش پیام بدین. حالا بالای صفحه سمت راست اون سه تا نقطه رو انتخاب کنین تا یه پنجره باز شه: اگر گزینه share my contact رو دیدین یعنی طرف مقابل شماره شما رو سیو نکرده. اما اگه این گزینه رو ندیدن یعنی طرف شماره شما رو سیو کرده و داره.

۱۳۹۸/۵/۱۵سلام .شماره ام را به یه نفر دادم من شماره اش را سیو کردم از کجا بفهمم اون هم شماره ام را سیو کرد.ممنونم

۱۳۹۸/۵/۱۵سلام .شماره ام را به یه نفر دادم من شماره اش را سیو کردم از کجا بفهمم اون هم شماره ام را سیو کرد.ممنونم

۱۳۹۸/۸/۶ من یکی رو بلاک کرده بودم و شمارشو نداشتم اونم شماره ی منو نداشت ولی دیروز ک رفتم لیست بلاک ها رو دیدم دیدم شماره ی اون ک بلاک کرده بودم واسم افتاده چجور ممکنه؟!!!!

۱۳۹۸/۱۰/۱۵چرا وقتی من با شماره ام در تلگرام هستم اما وقتی دوستانم شماره مرا میزنند میگویند هنوز وارد تلگرام نشده ای علت چیست؟

۱۳۹۸/۱۰/۲۶سلام من توی تلگرام اصلی شماره یک نفرو دارم وقتی حذفش می کردم شمارش برام می اومد و میفهمیدم شمارمو داره. اما الان حذف میکنم دیگه شمارش نمیاد و خیال کردم حذفم کرده. اما یک بار که تلگرام پلاس نصب کردم توی مخاطبینم دیدم جلوی اسمش آیکون مخاطب دوطرفه زده اما بازم حذفش میکردم شمارش نمیومد. یا مثلا توی تلگرام ایکس اگه بزنه اشتراک گذاری شماره یعنی طرف شمارتو نداره. اما توی پی ویش برام اینو نمیزنه . الان شمارمو داره یانه؟ اگه داره چرا دیگه حذفش میکنم شمارش نمیاد؟

۱۳۹۸/۱۱/۱۶سلام میخواستم ببینم اگه من شماره یه نفرو نداشته باشم و بعد فقط ایدیشو داشته باشم و اونم شمارمو نداشته باشه وبعد چند روز بعد سرچ کردن ایدیش ببینم شمارش برام اومده طرف فهمیده که قبلا من ایدیشو سرچ میکردم (در صورتی که اون نمیتونسته شماره منو داشته باشه)؟

۱۴۰۰/۷/۲۹سلام خسته نباشید الان به پیوی یه شخصی میرم شماره تلفن شخص برام نمایش داده میشه و نوشته میشه add to cantact آیا شخص شماره منو داره؟

۱۴۰۰/۸/۶سلام، در تلگرام، Settings / Privacy and Security / Phone Number مراجعه کنید اگر who can see my phone number روی nobody باشد کسی شماره شمارا نخواهد دید، در مورد موضوع پرسش فوق، ممکن است ایشان شماره شما را داشته باشد.

در ادامه بخوانید...

چند دستگاه‌ به حساب تلگرام ما متصل است؟

در


اگر حساب تلگرام خود را در دستگاه‌هایی غیر از آنهایی که در اختیار دارید، باز کرده اید، برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی  ، با روش زیر زودتر نسبت به بستن و لغو دسترسی آنها اقدام نمایید.
هر جند  تلگرام برای حفظ حریم خصوصی  و امنیت کاربران از راه‌های متعددی استفاده می‌نماید ولی امکان دارد حساب تلگرام را برروی دستگاه‌هایی باز کرده باشیم و بدون بستن حساب از آن دستگاه خارج شده و الان از  آنها بی خبرباشیم. برای بستن این حساب‌ها باید از تنظیمات این پیام‌رسان استفاده نماییم.

- برای این کار  اول وارد منوی تلگرام شوید و سپس گزینه setting را انتخاب نمایید.

- در مرحله بعدی نیز گزینه Privacy and Security را انتخاب نمایید.

- حالا در قسمت بعدی به بخش Security بروید و گزینه Active Sessions را انتخاب نمایید

-  در قسمت Active Sessions می‌توانید تمامی اطلاعات دستگاه‌هایی که به حساب تلگرام شما متصل می باشند را مشاهده نمایید.

چه کسانی شماره ی ما را در تلگرام خود دارند

چگونه بفهمیم که تلگرام ما هک شده است

آیا پروفایل تلگرام افراد را می توان هک کرد

 

 

 

برای قطع دستگاه‌های دیگر گزینه Terminate All Other Sessions را انتخاب نموده و درآخردر پنجره بازشده برروی OK کلیک نمایید.

البته اگر دستگاه‌هایی وجود دارند که از باز شدن آنها مطلع هستیدد، برای مثال اگر به جز گوشی موبایلتان، روی لپ‌تاپ و یا تبلت خود حساب تلگرامتان را بازکرده اید،  به تاریخ و محلی که از آن وارد تلگرام شده‌اید دقت نمایید تا حساب‌هایی که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید ولی در صفحه تلگرام  شما باز می باشند  را ببندید.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

سوال بی جواب! عاقبت تلگرام

در

از اوایل سال ۱۳۹۷ حرف و حدیث ها در مورد فیلترینگ تلگرام دوباره بالا گرفت صحبت های ضد و نقیض مسئولان در این میان بیشترین بازخورد را در بین کاربران فضای مجازی داشت ، مسئولی فیلتر تلگرام را قطعی دانست و آن راحاصل تصمیم‌گیری در بالاترین سطوح امنیتی دانست و مسئول دیگری کل این موضوع را تکذیب کرد و ادامه داد که فیلتر تلگرام به هیچ عنوان جزو برنامه های دولت نبوده است. بعضی خبر از فیلترینگ تلگرام تا پایان فروردین را دادند. بعضی دیگر اعلام کردند که مشکل فقط وضعیت انحصاری تلگرام در بین دیگر پیامرسانها است. در این بین تبلیغات بسیار گسترده‌ای برای پیام‌رسان‌های داخلی صورت گرفت. مسئولین و دولتمردان یک به یک شروع به بستن کانال های خود در تلگرام کردندو در همان تلگرام خبر از ادامه فعالیت های شان در پیام رسان های داخلی دادند.

همزمان با این اتفاقات، دادگاهی در کشور روسیه حکم به مسدود کردن ادامه فعالیت های این پیام رسان در کشور روسیه داد، فیلتر تلگرام در کشور صاحب آن رقم خورد، اما موضوع اصلاً به سادگی که آنها تصور می کردند نبود. حالا با مسدود شدن بیش از ۱۸ میلیون آی پی در کشور روسیه تقریباً تمام فعالیت های اینترنتی در این کشور مختل شده است. اما تلگرام همچنان به کار خود ادامه می دهد. پاول دوروف در توییتر شروع به رجز خوانی برای مسئولان ارتباطات کشور روسیه کرد. بزرگترین عملیات فیلترینگ در جهان با شکست مواجه شده است.این اتفاق مطمئنا در تصمیم گیری مسئولان کشورمان تاثیرگذار بود .

آمارهای مختلفی از افزایش حضور مردم در پیام رسان های داخلی ارائه می شود. در این میان یکی از پیام رسان های داخلی اینترنت رایگان را برای مدت یک سال استفاده از این پیام رسان تضمین کرده است. از سوی دیگر جدیداً فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که طبق آمار و ارقام ترافیک و رنک مدعی است که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی اصلا با آن چیزی که ادعا میکنند همخوانی ندارد. در این میان تلگرام همچنان به عنوان پیام رسان محبوب ایرانی ها مشغول فعالیت است. بسیاری از مردم هم نسبت به نصب پیام رسان های داخلی اقدام کرده‌اند اما طبق گزارشات فعلاً فعالیت خاصی در آن پیام‌رسان‌ها ندارند و احتمالاً منتظر فیلتر قطعی تلگرام مانده‌اند. به هر حال بعد از گذشت حدود یک ماه از شروع مصاحبه های مختلف و بعضا متناقض در مورد تلگرام به نظر می آید این بلاتکلیفی یک برنامه حساب شده برای فراری دادن مردم از تلگرام بوده است. و با ایجاد بار روانی روی مردم در مورد فیلتر قریب الوقوع تلگرام هم باعث ریزش کاربران این پیام رسان میشوند و هم اینکه ذهنها را برای فیلتر احتمالی آماده میسازند اما اتفاقی که در مورد تلگرام در روسیه افتاد و عدم موفقیت این کشور برای مسدود ساختن تلگرام برنامه ها را به هم زده است. جالب اینجاست که نسخه آخر تلگرام از مارکت های ایرانی حذف شد اما همین نسخه در گوگل پلی منتشر شده و اکثر مردم تلگرام شان را به همان نسخه ای که در کشور روسیه منتشر شد آپدیت کردند. به نظر می‌آید فیلتر تلگرام در حال حاضر کار ساده ای نباشد. اما به هر حال ممکن است این اتفاق بیفتد. با توجه به فضای کلود نامحدودی که تلگرام در اختیار کاربران خود قرار میدهد عده ای از تلگرام به عنوان یک فضای امن برای آپلود و نگهداری فایلهای مهمشان استفاده میکنند بنابراین کاربران این پیام رسان باید فکری به حال فایلهایی که در آنجا ذخیره کرده‌اند بکنند.

نظرات

در ادامه بخوانید...