15 عکس که شما را به فکر فرو می برد

در

عکس های عجیب و غریب

 

یک مکان در اینترنت وجود دارد که بدون شک مضحک ترین مکان برای ویدئو هایی است که تا کنون گرفته شده است. این به اصطلاح reddit ، WTF است. مأموریت این انجمن انتشار عکس ها و ویدئو هایی است که باعث می شود مردم بگویند "چه جهنمی". برخی از تصاویر طوفانی از احساسات را بر می انگیزد و  برخی روحیه مناسبی را در مخاطب ایجاد می کند. برعکس ، دیگران کاملاً مضحک و غیرقابل درک به نظر می رسند. در زیر گزیده ای از محبوب ترین عکس های عجیب و غریب ارائه شده در این پلت فرم را مشاهده می کنید.مردم همیشه جذب چیزهای عجیب و غیرقابل توضیح می شوند. 

 

عکس های عجیب و غریب

 

فضانوردان خوشحال در جاذبه صفر به دوربین عکاسی نگاه می کنند. چیز خاصی نیست. هیچ یک از آنها مشکوک نیستند که شاتل به طور جبران ناپذیری آسیب دیده است. چند روز دیگر منفجر می شود و همه می میرند.این شاتل فضایی  در ژانویه 2003 به فضا پرتاب شد. همه چیز طبق برنامه خوب پیش رفت. پس از دو هفته پرواز موفق ، لازم بود فرود بیاید. چند دقیقه قبل از فرود ، ابزارها مقادیر غیر عادی سنسورهای دما را در بال چپ شاتل ثبت کردند. ارتباط با خدمه قطع شد. هیچ کس نتوانست جلوی این فاجعه را بگیرد. این فاجعه با حروف قرمز در تاریخ فضانوردی جهان ثبت شده است.

 

خرس

خانه ای در آلاسکا برای اجاره - نمایی زیبا از خرس ، که احتمالاً آمده است تا سلام کند.


عکسها حاوی هیچ چیز ممنوعه نیستند. آنها فقط واقعاً عجیب هستند از یک خرس قطبی در حال تماشای پنجره تا دهانه ای به عمق 100 متر در حیاط خلوت.

 آتش سوزی

به نظر می رسد آتش سوزی قبرستان اوج یک فیلم ترسناک است.

 

مردم بسیار کنجکاو هستند. این ویژگی ضروری تفکر بشر است. از این گذشته ، اگر نوزادان کنجکاوی نداشتند ، به سختی قادر به یادگیری چیزی بودند. انگیزه شناخت و درک ، نیروی محرک توسعه ما به عنوان یک فرد و حتی موفقیت ما به عنوان یک گونه در کل است.

 

چاه کارستی

یک چاه کارستی در حیاط خلوت باز شده است و 100 متر به درون یک چاه قرون وسطایی منتهی می شود.

 

صدها مطالعه نشان می دهد که کودکان خردسال به چیزهای جدید جذب می شوند. به عنوان مثال ، یک مطالعه کلاسیک در سال 1964 نشان داد که نوزادان بین 2 تا 6 ماهگی هرچه بیشتر به الگوی بصری پیچیده علاقه بیشتری نشان می دهند. مطالعه دیگری که در سال 1983 منتشر شد نشان داد که نوزادان وقتی به اسباب بازی های آشنا عادت کردند ، اسباب بازی های جدید را ترجیح می دهند - سناریویی که احتمالاً مربیان مهد کودک با آن آشنا هستند.

کارخانه

فیات در سال 1929 یک پیست آزمایشی در پشت بام کارخانه داشت.

 

دلقک

این دلقک  توسط یک قفل ساز در لوله فاضلاب پیدا شد و به این ترتیب به دریچه گیر کرده بود.

 

همچنین چیزی وجود دارد که روانشناسان آن را کنجکاوی معرفتی می نامند. این در مورد جستجوی دانش و حذف عدم قطعیت است. کنجکاوی معرفتی بعدا در زندگی ظاهر می شود.

 

گوشی

شرط می بندم هنوز کار می کند ...

تمساح

کی میبره؟

 

آگوستین فوئنتس ، استاد مردم شناسی در دانشگاه پرینستون ، معتقد است که این شکل از کنجکاوی مسیر اساسی توسعه انسان را مشخص کرده است. او راه را برای ما فراهم کرد تا تقریباً در هر گوشه ای از جهان مستقر شویم و به ما اجازه داد تا فناوری های مختلف را اختراع و توسعه دهیم. این یک سفر سخت از چرخ های دستی تا گوشی های هوشمند بوده است.

 

بودا

در سی تی اسکن مجسمه بودای 1000 ساله ، یک راهب مومیایی شده که در داخل آن مخفی شده است ، نشان داده می شود.

 

قطار

قطار ، پس از توقف ناموفق ، به بالای مجسمه نهنگ غول پیکر ختم می شود!

 

فوئنتس می گوید: "مردم از عادت استفاده از امکانات طبیعی فراتر رفته اند و به تصور و اختراع امکانات کاملاً جدیدی برخاسته از این نوع کنجکاوی می پردازند."

مانکن

"من پیمانکار هستم.  یک خانه متروکه برای بازسازی خریداری شد.  در زیرزمین ، در حمام بود. "

 

کارخانه
"من در امتداد جاده های پشت پنسیلوانیا به سمت محل چادر رانندگی می کردم و کوهی از ز و فنجان های چای را در وسط جنگل پیدا کردم!؟"

 

اما کنجکاوی بهایی دارد. فقط به نوزادانی فکر کنید که در خزیدن عالی هستند. با وجود این واقعیت که آنها حرکت می کنند ، آنها هنوز تصمیم می گیرند سعی کنند راه بروند. البته وقتی ایستاده اند ، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دارند. اما این نقطه عطف هزینه دارد. در مطالعه ای روی کودکان دوازده ماهه تا دو و نیم ساله که راه رفتن را آموخته بودند مشخص شد که این کودکان هفده بار در ساعت زمین می خورند. با این حال ، این مانع آنها نمی شود.

موز

در الجزایر ، این چیزهای عجیب در همه جا وجود دارد - در پارک های عمومی و زمین های بازی.

 

وزغ

در محل کار ، شکایتی در مورد برخی قورباغه ها در توالت وجود داشت.

 

من فکر می کنم در این انتخاب ، هر عکس که داستان خاصی در پشت خود دارد ، برچسب قیمت نیز دارد. اگر برای مدت طولانی به صفحه تلفن هوشمند خود خیره شده اید و فراموش کرده اید که در اتوبوس هستید ، می توانید یک توقف را رد کنید. یا ممکن است رئیس شما وارد شود و ببیند که شما ترجیح می دهید مرور اینترنت را به جای کار بر روی گزارش ترجیح دهید. البته ، مگر اینکه از راه دور کار کنید. به هر حال ، مراقب باشید ، به شما اخطار داده شد!

 

سلفی


امروزه شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی بسیاری از مردم ایفا می کنند. آنقدر که همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهند ، از جمله عقل سلیم ابتدایی. مردم برای یک سلفی عالی آماده چه چیزی هستند؟ بله ، برای همه چیز! آنها حتی آماده اند به معنای واقعی کلمه بمیرند. مثل این دوست دخترهای بامزه در عکس. با گرفتن عکس های سلفی ، همه آنها بی خیال به نظر می رسند ... اما از پشت می توانید نور روشن قطاری را ببینید که بطور غیرقابل تحملی با بخار کامل به آنها نزدیک می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس‌های سلفی که منجر به مرگ افراد شدند

در

(سیارک) امروزه بسیاری از مردم برای گرفتن عکسهایی که با نام سلفی شناخته شده است دست به هرکاری می‌زنند. در تاریخ عکاسی این پدیده به نوبه خود همه چیز را دگرگون کرده است و تاکنون هیچ تکنینکی در عکاسی در این حد فراگیر نشده است. همه می‌دانیم که برای عکس سلفی گرفتن به مهارت بخصوصی نیاز نداریم و تنها با استفاده از تلفن هوشمند همراه خود می‌توانیم در لحظه‌ای که اراده کنیم به سادگی این کار را انجام دهیم، با اینحال نمی‌توان منکر تأثیرات بی حد و حصر این پدیده شد. بیایید کمی دقیقتر به این پدیده نگاه کنیم؛ اخباری که گهگاه از گوشه و کنار دنیا می‌رسد حاکی از این حقیقت است که برخی برای سلفی گرفتن بهای سنگینی می‌پردازند. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی دررابطه با عکس‌های سلفی‌ای در اختیار شما بگذاریم که در کمال تأسف به قیمت جان عکاس تمام شده. سلفی‌هایی که در مکان و زمانی اشتباه گرفته شده‌اند. هفده عکس سلفی را در این لیست در نظر گرفته‌ایم. فقط در نظر داشته باشید که قرار است راجع به داستان واقعی مرگ انسان‌ها صحبت کنیم و این می‌تواند برای همه خوشایند نباشد. بنابراین پیش از آنکه شروع به خواندن و مشاهده مطالب کنید، این مسئله را در نظر داشته باشید.

  1. زنیا ایگناتیوا

لیست هفده نفره ما با یک نوجوان اهل روسیه آغاز می‌شود، نام او زنیاست. زنیا زمانی که قصد داشت خود را روی بلندترین نقطه یک ساختمان چندطبقه جاگیر کند و سپس از خود سلفی بگیرد، متأسفانه تعادل خودرا از دست داده و سقوط می‌کند. بنا به آنچه شاهدان عینی و اخبار از این ماجرا نقل کرده‌اند، زنیا درحالی که قصد داشته موقعیت خودرا به گونه‌ای مناسب برای عکس گرفتن تنظیم کند، تعادل خودرا از دست داده و از ارتفاع دویست پایی سقوط کرده است. نکته عجیب‌تر ماجرای زنیا این است که او پیش از اینکه به زمین برسد فوت کرده بوده است؛ گویا سیم‌های الکتریکی‌ای که به زنیا متصل بوده در حین سقوط اتصالی پیدا کرده و سبب مرگ او شده است. به هر حال این اتصالی خیلی هم بدیمن نبوده و اگر مانیز جای زنیا بودیم ترجیح می‌دادیم پیش از به زمین رسیدن مرده باشیم.

  1. دیوید گنزالس لوپز

دیوید گنزالس نفر بعدی در لیست شوم ماست. او جوانی بیست و سه ساله بود. همانگونه که مشاهده می‌کنید در عکسی که گرفته چیز بخصوصی پیدا نیست، اما باید بدانید که دیوید در برابر یکی از خطرناک‌ترین حیوانات وحشی دنیا قرار گرفته است؛ یک بوفالوی وحشی. او در مراسم جشنی در اسپانیا شرکت کرده بود و با مشاهده این بوفالو تصمیم گرفت که عکس سلفی با آن بیندازد که متأسفانه به مرگ دلخراش وی منجر شد. اینجا البته نمی‌توانیم تقصیر را به گردن بوفالو بیندازیم.

  1. زوج لهستانی

پانزدهمین موردی که در لسیت خود به آن خواهیم پرداخت، زوجی اهل کشور لهستان هستند که با بی‌مبالاتی‌شان در سال 2014 درحین گرفتن یک عکس سلفی دار فانی را وداع گفتند. همانگونه که در عکس می‌بینید این زوج لهستانی برای گرفتن عکس سلفی به این منطقه در غرب پرتغال رفته بودند. آنها برای اینکه به بلندترین نقطه این صخره‌ها برسند از حدی که به عنوان مکان امن شناخته شده بود فراتر رفتند. در این منطقه که اجازه ورود به آن را نداشتند، متأسفانه به گونه‌ای که برای کسی مشخص نیست، تعادل خودرا از دست داده و از ارتفاع چندصد پایی سقوط کردند. ناراحت‌کننده ترین قسمت این حادثه آنجایی بود که مطلع شدیم، کودکان پنج و شش ساله این زوج لهستانی شاهد و ناظر این ماجرا بوده‌اند.

  1. توریست ژاپنی

نفر چهاردهم در لیست ما یک توریست ژاپنی است که در سال 2015 و در محل یکی از عجایب هفتگانه جهان، تاج محل هند، دچار سانحه شده و از دنیا رفت. البته این توریست ژاپنی به نسبت سایر افراد این لیست کمی بداقبال‌تر بوده است، چراکه بی‌مبالاتی‌ای از او سر نزده و تنها قصد گرفتن یک عکس سلفی درحالی که روی پله‌های تاج محل ایستاده بود را داشته که متأسفانه تعادل خودرا از دست داده و سقوط می‌کند. اخباری که پس از این ماجرای دلخراش منتشر شد، علت مرگ را ضربه شدید به سر این توریست ژاپنی اعلام کرده است. امیدوارم خوانندگان این مطالب کمی دقت نظر بیشتری به خرج دهند و هنگامی که می‌خواهند عکس سلفی بگیرند، سلامت و جان عزیز خودرا به خطر نیندازد. آیا واقعا یک عکس سلفی آنقدری ارزش دارد که به قیمت جان آدمیزاد تمام شود؟

  1. آقای چن

در جایگاه سیزدهم لیست ما یک مرد چینی قرارگرفته است که اورا آقای چن صدا می‌کردند. جنازه آقای چن را در بستر یک دره که نزدیک آبشاری در شرق چین است، در سال 2015 پیدا کردند. نزدیک بدن بی‌جان آقای چن یک دستگاه تلفن هوشمند و سایر وسایل مربوط به گرفتن سلفی وجود داشت. با توجه به عکسهایی که در تلفن هوشمند او مشاهده شد، کارآگاهان به این نتیجه رسیدند که آقای چن در حین گرفتن عکس سلفی تعادل خودرا از دست داده و سقوط کرده است.

  1. ماریه روکلو

ماریه روکلو دانش‌آموزی چهارده ساله از کشور فیلیپین است که نفر دوازدهم در لیست هفده نفره ماست. اوهم در حین گرفتن عکس سلفی جان خودرا از دست داده است. ماریه زمانی که روی پله‌های بین طبقه دوم و سوم کلاس‌های مدرسه‌اش ایستاده بود و قصد گرفتن سلفی داشت، سقوط کرده و جان خودرا از دست داده است. روزنامه تایمز آمریکا، فیلیپین را «پایتخت بزرگ سلفی» می‌داند و حالا این حادثه تراژیک به ما نشان می‌دهد که این شهرت آنقدرها هم که به نظر می‌رسد خوشایند نیست. همانند توریست ژاپنی، ماریه نیز به خاطر ضربه شدیدی که به سرش وارد شد، از دنیا رفت. البته شکستگی دنده نیز در نتیجه آزمایشاتی که روی او صورت گرفت، تشخیص داده شد.(سیارک)

  1. زنی اهل کشور روسیه

نفر بعدی زنی بیست و یک ساله از کشور روسیه است. این زن که فارغ‌التحصیل از داشنگاه ایالتی روسیه در رشته گردگشری و خدمات مرتبط با آن بود، با مشاهده پلی تصمیم به گرفتن یک عکس سلفی گرفت، چراکه منظره بسیار زیبایی به وجود آورده بود. اما این زن هم مانند سایر افراد این لیست بدیمن بود و پس از اینکه پایش لیز می‌خورد، از پل سقوط کرده و جانش را از دست می‌دهد. این حادثه در سال 2015 و درست در برابر مرکز تجاری بین‌المللی مسکو رخ داد.

  1. کورتنی سنفورد

کورتنی نفر دهم لیست ماست. در بیست و ششم آپریل سال 2014، رأس ساعت هشت و سی وسه دقیقه صبح بود که کورتنی یک عکس سلفی با این متن از خود در فیسبوک منتشر کرد: «وقتی به آهنگ شاد گوش می‌کنم، احساس خوشحالی می‌کنم.» درست یک دقیقه پس از انتشار این عکس ماشینش با سرعت به یک درخت اصابت کرده و کورتنی نیز همان لحظه می‌میرد. چند لحظه پس از این تصادف دلخراش، ماشین کورتنی آتش می‌گیرد. می‌توان از این حادثه فهمید که تا چه اندازه استفاده از موبایل و یا هرچیز دیگری که حواس راننده را پرت کند، می‌تواند خطرساز باشد.

  1. رومن گنزالس

رومن یک خواننده رپ اهل پرتوریکو است که نهمین جایگاه لیست مارا به خود اختصاص داده است. رومن در حال موتورسواری قصد گرفتن عکسی لفی از خود داشته که همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید، سرانجام، به این حادثه دلخراش ختم شده است. این اتفاق درحالی افتاده که رومن کنترل موتور خود را از دست داده و به شدت به ماشینی برخورد کرده که از سمت مقابل می‌آمده. با تمام تلاشی که مسئولین مربوط برای انتقال وی به بیمارستان کردند، رومن از بخت کافی برای زنده ماندن برخوردار نبوده و جان به جان آفرین تسلیم کرد. بسیاری از طرفدران این خواننده رپ پرتوریکویی در مراسمی به سوگ او نشستند.

  1. صخره‌نورد

حادثه دلخراش بعدی مربوط به یک صخره‌نورد می‌شود. او که در حال بالا رفتن از یکی از شناخته‌شده‌ترین کوه‌های هنگ کنگ، Lion Rock، بوده، به این فکر می‌افتد که یک عکس سلفی از خود بگیرد و همین تصمیم او زمینه‌ساز مرگش می‌شود. بنابه گزارشاتی که پس از مرگ این صخره‌نورد سی ساله به دست رسید، او تنها بوده و تصمیم می‌گیرد در کنار قسمتی از این کوه که حالتی شبیه به کله شیر به خود گرفته، عکسی سلفی از خود بگیرد که این حادثه برایش رخ می‌دهد. زمانی که این صخره‌نورد از قسمتی که حصار کشیده بودند عبور می‌کند، تا به سمت مکانی که می‌خواسته برود، بنا به گزارشات شاهدان عینی، تنها صدای فریادی از او شنیده شد و دیگر کسی نتوانست چیزی ببیند. یکی از این شاهدان برای پیگیری وضعیت این صخره‌نورد به دنبالش می‌رود و مشاهده می‌کند که از صخره سقوط کرده و بدن بی‌جانش روی توده‌ای از چمن افتاده است. درهمان بررسی‌های اولیه مشخص شد که فوت شده است.

  1. آنا اورسو

نوجوان رومانیایی آنا اورسو، نام بعدی است که در این لیست راجع به آن صحبت خواهیم کرد. در ماه می 2015 آنا به یک ایستگاه قطار می‌رود تا عکسی سلفی از خود بگیرد و در فیسبوک منتشر کند. برای این کار او بالای یکی از قطارها که آنجا بوده می‌رود و برای اینکه یک عکس بی‌نظیر بگیرد سعی می‌کند یکی از پاهای خودرا بالاتر بیاورد و اینگونه ژست بگیرد. آنا که متوجه کابل برقی حامل 27000 ولت انرژی الکتریکی دقیقا بالای سرخود نمی‌شود، به طور تصادفی پایش با آن اصابت می‌کند و دچار برق‌گرفتگی می‌شود. شدت این برق‌گرفتگی به حدی بود که قسمت‌هایی از بدن آنا دچار سوختگی شد. کسی که شاهد ماجرا بود این نوجوان هجده ساله را به بیمارستان رساند، اما جراحات وارده شدیدتر از آنچیزی بود که امیدی به زنده ماندن آنا وجود داشته باشد.

  1. چی‌نی هولو‌ی

نفر ششم لیست ما زنی بیست و یک ساله از کشور آفریقای جنوبی است به نام چی‌نی هولوی. قرارملاقاتهای رویایی می‌توانند منجر به حادثه‌هایی دلخراش شوند. چی‌نی در سایتهای دوستیابی اینترنتی با جیمز نیکولاس بیست و سه ساله از انگلیس آشنا می‌شود. جیمز هشت هزار مایل راه را طی می‌کند تا به ملاقات چی‌نی در آفریقای جنوبی برود. اما اوضاع آنگونه که انتظار می‌رفت، پیش نرفت. زمانی که این دو یکدیگر را ملاقات می‌کنند، به یکی از مرتفع‌ترین نقاط آفریقای جنوبی، تپه نورث کلیف، می‌روند و زمانی که در حال سلفی گرفتن در منظره فوق‌العاده‌ای می‌باشند که غروب قرمزرنگ خورشید نیز زیبایی آن را چندبرابر کرده است، ناگهان اوضاع به گونه‌ای رقم می‌خورد که هیچ‌کس انتظارش را ندارد؛ گویا سنگی که زیر پای چی‌نی قرار داشته، از استحکام کافی برخوردار نبوده و سبب سقوط اورا فراهم کرده است.

  1. دلئون اسمیت

پنجمین جایگاه این لیست به دلئون اسمیت اختصاص دارد، پدری نوزده ساله که تصادفا با شلیک گلوله به خود، فوت می‌کند. دلئون در سال 2015 قصد این را داشت که یک عکس سلفی به همراه اسلحه‌ای که همراه داشت از خود بگیرد که ناگهان و به طور کاملا تصادفی دستش روی ماشه رفته و به خود شلیک می‌کند و از ناحیه گردن به شدت مجروح می‌شود. این پدر نوزده ساله دو دختر در سنین سه و یک سال داشت و قرار بود از فردای روزی که از دنیا رفت در کلاسهای کالج شرکت کند. این اطلاعاتی است که پس از مرگ وی منتشر شد.

  1. سیلویا راجچل

نفر بعدی سیلویا راجچل دانشجوی پزشکی اهل کشور لهستان است. این دانشجوی لهستانی که برای گذراندن تعطیلات خود به اسپانیا سفر کرده بود، با مشاهده پل مشهور « Puente de Triana» که در شهری در جنوب اسپانیا قرار دارد، تصمیم به گرفتن یک عکس سلفی می‌گیرد و متأسفانه اوضاع آنگونه که باید برای سیلویا پیش نمی‌رود و در حال گرفتن عکس سلفی از ارتفاع پانزده پایی سقوط می‌کند. مسئولین مربوطه تمام تلاش خودرا برای بازیابی و کمک به سیلویای لهستانی می‌کنند، اما شدت جراحات به حدی بود که امیدی به زنده ماندن او نبود.

  1. دانش‌آموزان هندی

سومین جایگاه لیست ما در حقیقت به چند نفر تعلق می‌گیرد. چند دانش‌آموز هندی که در اقدامی بسیار خطرناک در راه‌آهن شهری در هنوستان قصد گرفتن عکس سلفی داشتند. این دانش‌آموزان در حقیقت سه نفر بودند، اما نفر چهارمی هم همراه آنها بود که در گرفتن عکس سلفی شرکت نکرد. در گزارشی که از این دانش‌آموز به دست رسید، او عنوان کرده بود که این دانش‌آموزان قصد داشتند از تاج‌محل بازدید کنند و درراه با مشاهده قطاری که از دور می‌آمده، قصد داشتند یک عکس سلفی در مقابل آن بگیرند. اشتباه محاسباتی آنها نتیجه‌ای مرگبار به همراه داشت و با قطار تصادف کرده و هرسه در همان لحظه فوت کرده‌اند.

  1. اسکار اوترو

نفر دوم لیست، اسکار اوترو است. جوانی بیست و یک ساله اهل کشور مکزیک. اسکار که با دوستان خود در حال مصرف مشروبات الکلی بوده تصمیم می‌گیرد، با اسلحه‌ای که در اختیار داشته عکس سلفی بگیرد که منجر به مرگش می‌شود. امیدواریم همه از خطراتی که مشروبات الکلی و اسلحه می‌توانند متوجه افراد کنند آگاهی پیدا کرده و کمی مراعات کنند.

  1. ادوین

ادوین نوجوانی پانزده ساله اهل کشور هندوستان بود. زمانی که ادوین برای گرفتن عکس سلفی در مقابل واگن قطاری که در حال حرکت بود قرار گرفت، بازهم به دلیل اشتباه محاسباتی، با واگن تصادف کرده و جان خودرا از دست داد. برادر ادوین که ناظر این صحنه دلخراش بود، هوشیاری خودرا از دست داد و دوستان دیگری از ادوین نیز شاهد ماجرا بودند. ادوین در زمان مرگش کلاس دهم را پشت سرگذاشته و به امید ادامه تحصیل در مدرسه بود.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس های عجیب و غریب

در
عکس هایی از پدیده هایی عجیب و غریب از ابر عجیب در آسمان تا کپسول آتش نشانی غیر معمول! 

1. دختری روی مبل با بدنی بسیار نرم و قابل انعطاف

عکس عجیب و غریب

2. این کابل الکتریکی اثر عجیب و غریبی بر روی درخت که در زیر آن رشد کرده گذاشته است.

عکس عجیب و غریب

3. در یک بسته از تخم مرغ ها که خریدم  در میان نسخه های معمول آن این ها بود

عکس عجیب و غریب

4. عکاسی پانارومای لس آنجلس 

عکس عجیب و غریب

5. جاده روانگردان

عکس عجیب و غریب

6. ابر عجیب و غریب

عکس عجیب و غریب

7. فقط بازتاب نور صبحگاهی از درب جلو.

عکس عجیب و غریب

8. برخورد سنگ به شیشه جلو 

عکس عجیب و غریب

9. ماشین ظرفشویی یک جام را به شیوه ای عجیب و غریب شکسته است

10.هندوانه عجیب و غریب

عکس عجیب و غریب

11. سوختن شمع به طریقی عجیب و غریب

عکس عجیب و غریب

12. تار عنکبوت عجیب و غریب

عکس عجیب و غریب

13.گربه ها به قانون جهان اهمیت نمی دهند

عکس عجیب و غریب

14. کپسول آتش نشانی!

عکس عجیب و غریب

نظرات

در ادامه بخوانید...

سوالاتی که هر روز از گوگل پرسیده می شود

در

هر روز صدها سوال در ذهن هر فرد مطرح می شود، اما دست ها همیشه به صفحه کلید سرچ گوگل نمی رسد تا دانستنی ها و پاسخ  سوالات عجیب  خود را بیابند.

ما در sayarak.com به سراغ اینترنت رفتیم تا پاسخ شما را به عجیب و غریب ترین سوالات بیابیم.پاسخ کاربرانی با   سوالات عجیب غریب   که عذاب دادن گوگل را هر روز بر عهده دارند! البته دانستن خوب است اما   سوالات عجیب غریب   وزن نور خورشید چقدر است !! یا  سوالای عجیب غریب قیمت زمین چند دلار است !؟ عنکبوت ها از چه نوع گره برای بافتن تار استفاده می کنند! ضخامت اعصاب نهنگ ها چقدر است!؟ خب فعلا این  سوالات عجیب و ترسناک  نبودند در یک مقاله دیگر به این  سوال های عجیب و غریب  ترسناک می پردازیم.

سوالات عجیب و غریب

 

دلفین ها چگونه می خوابند؟

سوال عجیب غریب  همانطور که دیده می شود آنها همیشه در حال حرکت هستند، پس چگونه می خوابند؟جالب است بدانید که نیمکره های چپ و راست دلفین ها به نوبت می خوابند: در حالی که یکی استراحت می کند، دیگری بیدار می شود.
 
هنگامی که زمان استراحت برای دلفین می رسد، نیمکره راست مغز را خاموش می شود و چشم چپ را می بندد، در حالی که نیمکره چپ در این زمان در حال انجام وظیفه است و حیوان را کنترل می کند، اطمینان حاصل می کند که دلفین در زمان لازم برای دریافت اکسیژن به سطح می رسد. یک ساعت و نیم بعد، "تغییر گارد" اتفاق می افتد.
اما دلفین های نوزاد تازه متولد شده در ماه اول زندگی خود در تمام عمر بیدار هستند!
 

 

ضخامت اعصاب نهنگ ها چقدر است؟

نهنگ های آبی (در عکس)، هر دو در طول (36 متر) و در جرم (180 تن) و در طول دارای های سلول های عصبی هستند. رکورد طولانی ترین عصب 25-30 متر است.
 
کاملا طبیعی است که یکی از  سوال های عجیب  ضخامت اعصاب نهنگ ها نیز قابل توجه باشد بله ضخامت 1 سانتیمتر است و این 60 برابر بیشتر از، به عنوان مثال،  دلفین رودخانه چینی است که به زیر مجموعه نهنگ ها تعلق دارد.
 
 

 

سر کوسه چکشی چه مزیتی دارد؟

هنگامی که زاویه حمله تغییر می کند، چنین ساختار نیروی بالابر را افزایش می دهد و در نتیجه، باعث افزایش مانور دادن کوسه در حین شکار بدون از دست دادن تعادل می شود. ادراک سیگنال های الکتریکی و شیمیایی در آب را افزایش می دهد: یک سر تخت و گسترده با نوستال های جدا شده و الکترو گیرنده ها به شما امکان افزایش پوشش حجم تجزیه شده آب را افزایش می دهد. با داشتن این سر، کوسه دارای دید چشم دو طرفه است!

 

 

چرا فرد به جای 5 انگشت 6 یا 7 انگشت ندارد؟

همه چیز ساده است: یک فرد 5 انگشت بر روی دست و پای خود دارد، زیرا فقط انگشت میمون هایی که از نسل آن ما به دنیا آمده ایم و دوزیستان قدیم که بیش از 300 میلیون سال پیش زندگی می کرده اند که ظاهرا، اجداد مشترک همه مهره داران مدرن زمینی هستند، دارای چنین مجموعه ای از انگشتان دست بوده اند.
امروزه دانشمندان بر این باورند که دلایل خاصی برای این امر وجود ندارد. به احتمال زیاد، اگر، دوزیستان قدیم هفت انگشت داشتند انسان ها اکنون 7 انگشتی بودند.
 
 

 

آینه چه رنگ است؟

چشم ما قادر است حدود 10 میلیون رنگ را تشخیص دهد و برای ما این باور وجود دارد که آینه کاملا سفید یا نقره ای است. آینه واقعی نور بیش از حد را نشان نمی دهد و در محدوده 510 نانومتر نمایش داده می شود که به رنگ سبز است.
 

 

چرا همه قوها در انگلستان به ملکه تعلق دارند؟

قانون بریتانیا از قرن 15 به حمایت از قوها، پرداخته است.در حالی که اکثر کشورها قوانین  خود را به روز می کنند، بریتانیا به سنت هایش احترام می گذارد، سالانه موجودی قوها در انگلستان (در عکس) برگزار می شود.
 

 

چشم انسان چند مگاپیکسل است؟

چشم انسان 576 مگاپیکسل و منحصر به فرد است و دارای وضوح زیادی است و مانند یک دوربین دیجیتال مدرن کار می  کند . با روشنایی خوب و فردی با چشم سالم می تواند 2 خط را که با زاویه 0.6 درجه به یکدیگر متمایز است تشخیص دهد.
 

 

برای فایل هایی که از یک کامپیوتر حذف شده اند،چه اتفاقی می افتد؟

مانند قبل آنها در کامپیوتر باقی می مانند. فایل های حذف شده بر روی هارد دیسک ذخیره می شوند ، اما تنها سیستم عامل آنها را می ببیند. برای پاک کردن اطلاعات حذف شده از روی دیسک، باید تنظیمات خاصی نصب کنید که بتواند فایلهای غیر ضروری را برای همیشه حذف کند.
 

 

اگر همه مردم روی زمین به طور همزمان پرش کنند، چه اتفاقی می افتد؟

هیچ اتفاقی نمی افتد!  جمعیت سیاره ما حدود 7 میلیارد نفر است. و اگر آمار را باور کنیم ، مجموع جرم آنها حدود 560 میلیارد کیلوگرم است. اما از آنجا که جرم زمین بیشتر است( جرم زمین مساوی  ۱۰۲۴×۵٫۹۷۳۵ کیلوگرم است ) ، فقدان مردم روی آن تاثیری ندارد.
 

 

وزن نور خورشید چقدر است؟

عجیب ترین سوال های دنیا

نور خورشید متشکل از فوتونها، است. جرم کل نور در حال تابیدن بر روی زمین کاملا قابل اندازه گیری است. به عنوان مثال، در یک روز آفتابی، نور خورشید بر روی کل شهر آمریکایی شیکاگو 140 کیلوگرم وزن دارد که بیش از یک قطره باران است.
 

 

قیمت زمین چند دلار است؟

از $ 4.67 کادریلیون تا 6.85 کادریلیون quadrillion(عدد یک با 15 صفر بتوان 2). این قیمت توسط یک فیزیکدان از دانشگاه کالیفرنیا، گرگ لافلین، به لطف فرمولش برآورد شد. دانشمند سن، درجه حرارت، جرم سطح آن و صدها مورد دیگر را در نظر گرفت. به گفته لافلین، سیاره ما ارزشمندترین سیاره در جهان است. برای مثال، مریخ را فقط 15 هزار دلار تخمین زده بود.
 

 

آیا سفر در زمان امکان پذیر است؟

بله، اما شما فقط می توانید به آینده بروید. فضانورد روسی سرگی کریکالف (او را در عکس ببینید)، که مدت 803 روز در مدار زمین به مدت 8 ساعت و 39 دقیقه صرف کرده ، در حال حاضر در زمان سفر کرده است . در طول این دوره، با سرعت 17.5 هزار مایل در ساعت حرکت کرد و از این رو اثر تأخیر زمان را تجربه کرد. این است که، در واقع، در طول سال سفر، او شروع به زندگی در  آینده  - در 0.02 ثانیه پیش رو سفر کرد.
 
با توجه به نظریه نسبیت انیشتین، زمان برای ما در صورتی که سرعت ما با سرعت نور قابل یکی باشد، شروع به کاهش می کند.
 

 

اولین شکایت ثبت شده مشتری در جهان چیست؟

 
شکایت در مورد عرضه درجه اشتباه مس. حدود 1750 قبل از میلاد تقریبا 4000 سال پیش بوده است.

 

 

جوجه های کبوتران کجا هستند؟

البته، آنها جوجه دارند، اما شهروندان بچه ها را به دو دلیل اصلی متوجه نمی شوند:
 
در ابتدا، کبوترهای خاکستری لانه خود را به خوبی مخفی می کنند - عمدتا در ساختمان های بلند. بنابراین، جوجه ها را در خیابان ها نمی بینیم.
در مرحله دوم، ما کبوترهای جوان را از بزرگسالان تشخیص نمی دهیم . جوجه های آنها تقریبا به بلوغ کامل در لانه میرسند، و تفاوت های جزئی در رنگ را می توان تنها از یک فاصله بسیار نزدیک مشاهده کرد.
 

 

عنکبوت ها از چه نوع گره برای بافتن تار استفاده می کنند؟

سوالای عجیب

هنگامی که بافتن یک تار را انجام می دهند، عنکبوت از گره ها استفاده نمی کند. آنها به گره نیاز ندارند. صدها مجرای غدد در انتهای شکم عنکبوت واقع شده اند که یک ژل چسبنده ترشح می کنند.
 

 

آیا ماهی ها می شنوند؟

سوالات بامزه

ماهی می تواند صداها را بشنود و صدا تولید کند. شنوایی آنها در سال 1820 توسط ارنست وبرن دانشمند آلمانی ثابت شد. او ثابت کرد که در ماهی هایی که گوش بیرونی و میانی ندارند، عملکرد شنیدن توسط خط جانبی (شما می توانید آن را در عکس ببینید) انجام می شود.
مطالعه صداهای ساخته شده توسط ماهی، در اواسط قرن بیستم آغاز شد. با این حال، گوش ما برای دریافت صدا فقط در هوا سازگار است . به همین دلیل، اکثر مردم صداهای ماهی را نمی شنوند.
و چه سوالاتی به ذهن شما می آید؟

نظرات

۱۴۰۱/۱/۳۰در حالی که دستیارهای هوشمند زیادی در بازار وجود دارد، دستیار گوگل یکی از محبوب ترین و رایگان ترین دستیارهای هوش مصنوعی است.

۱۴۰۱/۱/۳۰اما کدام سؤالات و دستورات پرطرفدارتر هستند؟ در حالی که برخی از سؤالات معمولی هستند، برخی دیگر غیرمنتظره‌تر هستند و برخی از چیزهایی که مردم در Google Assistant می پرسند ممکن است شما را شگفت زده کند.

۱۴۰۱/۱/۳۰، من کجا هستم؟ به نظر می رسد تعداد شگفت انگیزی از مردم گم می شوند و از گوگل می پرسند که کجا هستند، با رتبه بندی "OK Google, من کجا هستم؟" به عنوان یکی از متداول ترین سؤالات خطاب به موتور جستجو گر گوگل. با این سوال گوگل مکان را فراخوانی می کند و مکان دقیق شما را مشخص می کند. راه های جایگزین برای پرسیدن این سوال عبارتند از "OK Google، این این مکان چیست؟" و «OK Google، نام مکان من چیست؟». اگرچه، اغلب این سؤالات را می‌پرسید، احتمالاً باید از Google بخواهید مسیر شما را تعیین کند.

۱۴۰۱/۱/۳۰اوکی گوگل، مرا به خانه ببر هر بار که این سوال را می پرسم، شروع به خواندن آهنگ های جان دنور می کنم. من موردی را مقصر می دانم که Google به طور تصادفی ویدیوی YouTube "Take Me Home" را به جای رفتن به آدرس خانه من در جاده های کشور آپلود کرد. برای استفاده صحیح از این دستور، باید آدرس خانه خود را در Google Maps ذخیره کنید. بسته به آنچه در Maps ذخیره کرده اید، از گزینه های فرمان نیز می توان برای جابجایی به مکان های مختلف استفاده کرد. شما فقط باید یک میانبر به مکان های خاصی که اغلب بازدید می کنید اختصاص دهید. می‌توانید از Google بخواهید که شما را به محل کار، دامپزشکی، خانه مادرتان یا فروشگاه مورد علاقه‌تان ببرد. فقط برچسبی را که می خواهید در گروه خود استفاده کنید اضافه کنید.

۱۴۰۱/۱/۳۰Google Assistant همچنین با Maps کار می کند تا به روز رسانی ترافیک و زمان تخمینی سفر را به شما ارائه دهد.

۱۴۰۱/۱/۳۰ OK Google، ساعت چند است؟ این یا سؤالی است که مردم از Google Home خود می پرسند یا نشانی بد از اینکه چگونه به لطف فناوری تنبل شده ایم. اگر از این دستور در گوشی هوشمند خود استفاده می کنید، لازم به ذکر است که کافی است دکمه Home را فشار دهید.

۱۴۰۱/۱/۳۰اما مهارت های زمان بندی گوگل به همین جا ختم نمی شود. می‌توانید از دانش زمانی Google Assistant برای سناریوهای مفیدتر استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید زمان فعلی کشورهای مختلف را از گوگل بخواهید. همچنین می توانید از گوگل بخواهید مناطق زمانی خاصی را به منطقه زمانی شما تبدیل کند.

۱۴۰۱/۱/۳۰«OK Google، ساعت در چین چند است؟» را امتحان کنید و دستیار زمان فعلی کشور را نشان می‌دهد. برای ترجمه زمان، می‌توانید بگویید «OK Google، ساعت 10:00 EST در آفریقای مرکزی چند است؟» و دستیار به شما می‌گوید.

۱۴۰۱/۱/۳۰OK Google، امروز هوا چگونه است؟ دستیار گوگل فقط به ارائه یک گزارش کلی آب و هوا محدود نمی شود - می توانید از آن سؤالات خاص تری درباره آب و هوا بپرسید. برای مثال، می‌توانید بپرسید که آیا باد خواهد آمد، باران خواهد بارید یا دمای هوا چقدر خواهد بود. سوالات مربوط به آب و هوا فقط به روز محدود نمی شود. می توانید در مورد آب و هوای هر یک از 10 روز آینده بپرسید. وقتی در یک منطقه خشکسالی زندگی می کنم، سوال مورد علاقه من این است: "OK Google، آیا این هفته باران خواهد بارید؟"

۱۴۰۱/۱/۳۰Google Assistant همچنین به شما این امکان را می دهد که در به روز رسانی های آب و هوا مشترک شوید. این به این معنی است که می توانید هر روز زمانی را برنامه ریزی کنید که دستیار گزارش آب و هوای روز بعد را برای شما ارسال کند. برای انجام این کار، کافی است از میان گزینه هایی که پس از پاسخ گوگل به سوال شما درباره آب و هوا ظاهر می شود، گزینه "Submit Daily" را انتخاب کنید.

۱۴۰۱/۱/۳۰اوکی گوگل، تصاویر را به من نشان بده... از نظر نمایش عکس های کاربر، گوگل هم با موتور جستجوی تصویر و هم با Google Photos ادغام می شود. تغییر تیم بر نتایجی که Google به شما نشان می دهد تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، درخواست از گوگل برای نشان دادن تصاویر گربه ها در وب به نتایج جستجو برای تصاویر در اینترنت منجر می شود. با این حال، اگر از گوگل بخواهید عکس های گربه شما را نشان دهد، عکس ها را از برنامه Photos دانلود می کند.

۱۴۰۱/۱/۳۰اگر افراد و حیوانات خانگی خاصی را در برنامه Photos خود شناسایی کرده اید، با درخواست از دستیار Google تا عکس های آنها را به شما نشان دهد، عکس های این برنامه را نیز خواهید دید.

۱۴۰۱/۱/۳۰OK Google، به YouTube بروید همانطور که قبلاً ذکر شد، Assistant کاملاً با بسیاری از برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر ادغام شده است ، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد از Assistant برای باز کردن YouTube بدون نیاز به جستجوی برنامه در دستگاه خود استفاده می‌کنند.

۱۴۰۱/۱/۳۰همچنین می‌توانید از Google بخواهید ادامه دهد و ویدیوهای خاصی را پخش کند. اگر Chromecast دارید، می‌توانید Google Assistant را برای کار با Chromecast خود بخواهید. بدون نیاز به بلندگوی Google Home. فقط از دستوراتی مانند «OK Google, add YouTube to my Chromecast» یا «OK Google, open YouTube on my Chromecast» استفاده کنید. این معمولاً برنامه Google Home را باز می کند تا بتوانید ارسال کنید.

۱۴۰۱/۱/۳۰مشخص شده که پخش صدای حیوانات و اشیاء مختلف توسط کاربران بخشی از لیست رسمی دستورات گوگل است. سوال در مورد صدایی که نهنگ ها تولید می کنند محبوب ترین سوال است. در واقع، این یکی از محبوب ترین چیزهایی است که مردم به طور کلی از گوگل می پرسند. اما صداهای زیادی وجود دارد که می توانید درباره آنها بپرسید، از گوسفند گرفته تا گورخر تا کامیون و حتی مردم.

۱۴۰۱/۱/۳۰OK Google، یک تایمر برای 10 دقیقه تنظیم کنید در حالی که برنامه ساعت Android برای تنظیم زنگ هشدار و تایمر مفید است، ممکن است لازم باشد برنامه را پیدا کنید، سپس برگه سمت راست را پیدا کنید و زمان خاصی را وارد کنید. بنابراین جای تعجب نیست که درخواست از گوگل برای تنظیم تایمر یکی از رایج ترین دستورات است.

۱۴۰۱/۱/۳۰این دستور هنگام انجام کارهای مختلف مانند ورزش یا آشپزی بسیار مفید است. یکی دیگر از دستورات محبوبی که از برنامه ساعت شما استفاده می کند "Wake me up at..." است. آلارم در زمان مشخص شده تنظیم می شود. همچنین می‌توانید دستور «تنظیم زنگ هشدار برای…» را که به نظرتان طبیعی‌تر است، انجام دهید.

۱۴۰۱/۱/۳۰اوکی گوگل، جستجو کن... این دستور توسط کاربران استفاده می شود تا دستیار گوگل را برای انجام جستجوها وادار کنند. با این حال، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان Google Assistant این عملکرد را با استفاده از عبارات مختلف انجام داد. از طرف دیگر، می توانید از گوگل بخواهید که موضوع خاصی را "پیدا کند". بسته به زمینه، می توانید از راه های مستقیم تری نیز برای یادگیری در مورد یک موضوع استفاده کنید. به عنوان مثال، "OK Google، جان دنور کیست؟" خلاصه ای از نوازنده را به شما ارائه می دهد، در حالی که "Look up John Denver" لیستی از نتایج جستجوی کلی تر را به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید از کلمات پرسشی دیگری مانند چه، چه زمانی و کجا استفاده کنید.

۱۴۰۱/۱/۳۰ خوب گوگل، چگونه املای ...؟ اغلب اوقات دایره لغات گفتاری ما از دانش املای ما فراتر می رود، بنابراین یک سوال رایج که مردم از گوگل می پرسند این است که چگونه کلمات خاصی را به درستی املا کنیم. این بسیار مفید است زمانی که شما واقعا نمی دانید چگونه یک کلمه را به درستی املا کنید، اما دقیقا می دانید چگونه آن را تلفظ کنید.

۱۴۰۱/۱/۳۰اوکی گوگل اسم این آهنگ چیه؟ به یاد دارید زمانی که مجبور شدید یک برنامه جداگانه دانلود کنید تا تشخیص دهید کدام آهنگ در نزدیکی شما پخش می شود، کدام برنامه را شناسایی کنید ؟ خوب، آن روزها برای برخی افراد گذشته است. بسیاری از مردم گزارش می دهند که دستیار گوگل آنها می تواند آهنگ ها را شناسایی کند، درست مانند Shazam، اما در آزمایش ما، گوگل اعتراف کرد که هنوز نمی تواند این کار را انجام دهد.

۱۴۰۱/۱/۳۰حداقل این ویژگی دستیار Google ممکن است در دستگاه های خاص یا در کشورهای خاصی کار می کند. اگر واقعاً برای شما مفید است، وقتی عنوان آهنگ فقط روی نوک زبان شما باشد، می تواند تسکین بزرگی باشد.

۱۴۰۱/۱/۳۰OK Google، روز مادر چه زمانی است؟ خیلی خنده دار است که این یکی از مهمترین چیزهایی است که مردم از گوگل می پرسند. در مورد ما بچه های وحشتناکی که روز را پیگیری نمی کنیم منصف باشیم، در برخی از کشورها مانند انگلیس همه چیز هر سال تغییر می کند. با این حال، آمریکایی ها (دومین یکشنبه ماه می استفاده می کنند) بهانه های کمتری دارند. از طرفی گوگل قرار نیست شما را مسخره کند.

۱۴۰۱/۱/۳۰OK Google، رستوران‌های نزدیک من اگرچه گویاترین دستور OK Google نیست، اما یکی از رایج ترین آنها است. این دستور باعث می شود که گوگل رستوران های نزدیک به مکان شما را به شما نشان دهد.

۱۴۰۱/۱/۳۰این کار را می توانید با انواع فروشگاه های تجاری مانند پمپ بنزین ها و ....انجام دهید. همچنین می توانید با استفاده از Google Assistant باز بودن فروشگاه ها را بررسی کنید.

در ادامه بخوانید...

کدو تنبل به وزن یک تن 10 عکس

در
تصاویر عجیب و غریب از دهقانی که هویج 10 کیلویی برداشت کرده، کدو تنبل با وزن بیشتر از یک تن و مومیایی هایی که برای سفر گذرنامه می گیرند!
sayarak.com به دلخواه 10 عکس شگفت انگیز انتخاب کرده است.
 

آیا می دانستید در سال 1974، برای مومیایی های فرعون رامسس دوم پاسپورت مصری صادر شد تا او بتواند به پاریس پرواز کند.

در حالی که تمام جهان در حال مبارزه با آلودگی سیاره با پلاستیک است، جایی در آسیا هر حبه انگور به دقت بسته بندی شده است.

اندازه هواپیما بیش از حد بزرگ است!

گزینه اقتصادی 3 در 1: سینک، اجاق گاز و مینی یخچال

این بزرگترین کدو تنبل در آمریکای شمالی است. وزن آن 1،147 کیلوگرم است.

با برداشت این هویج همه تعجب کردند: این هویج 10 کیلوگرم وزن دارد

دراین ماست، لیستی از اسامی تمام گاوهایی که شیر آن برای تهیه این ماست استفاده شده، نوشته شده است.

زنبورها برای کار به روش سازمان یافته پرواز می کنند.

هنر خیابانی در لنکشایر، انگلستان

نظرات

در ادامه بخوانید...

وقتی پول دادی اما انتظارت برآورده نشده! عکس

در
هیچکسی نمی تواند بگوید تا حالا از این خدمات اشتباهی ایمن مانده، زمانی که به رستورانی می رویم و این خدمات عجیب و غریب را می بینیم، به عنوان مثال، ریختن کچاپ در یک شکرپاش یا نمکدان! تحویل پیتزای وارفته و درهم برهم، ما یک سوال منطقی از خودمان می پرسیم: آیا این سهل انگاری است یا من خیلی حساس هستم،حالا می بینم؟
 
ما در sayarak.com امیدوار بودیم که شما با چنین خدمات عجیب و غریب مواجه نشوید، اما در صورت مواجه شدن با چنین موارد تحمل ناپذیری، عکس های خود را برای ما ارسال کنید.ممکن است آنها را در انتخاب های بعدی خود قرار دهیم.با این حال، دیدن این موارد در عکس، خیلی راحت تر از زمانی است که شما بابت این سرویس پول پرداخت کرده اید.
 
چرا لازم بود پیتزا را دور بریزیم؟ آیا شما حاضرید این پیتزا را بخورید؟
این خاک نیست، طراحی است
این غذایی است که برای ما آماده شده است؟
من برای این سالاد 16 دلار پرداخت کردم!
به طور کلی، همه چیز منطقی است، اما ناخوشایند است.
یک سالاد سفارش دادم، و این چیزی است که به من تحویل دادند!
در نگاه اول خوشحالیم که 20 دلار تخفیف گرفته ایم اما خوب که نگاه می کنیم می بینیم 10 دلار گرانتر خریده ایم! 
 
سس روی نان ؟
چرا بسته بندی این محصول خیلی بزرگ است؟
امیدوارم همه شون اینجور بسته بندی نشده باشند.
 
سس کچاپ داخل شکرپاش! چیزی جدید است!
 کدام گزینه برای شما عجیب تر بود؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

مسخره ترین سلفی های تاریخ

در
در حالی که دانشمندان در مورد خطرات شبکه های اجتماعی و وابستگی به لایک ها استدلال می کنند ، مردم همچنان به گرفتن سلفی ادامه می دهند. و آنها این کار را در هر کجا می توانند انجام دهند.
 
شاید آنها برای سرگرمی یا جلب توجه بیشتر این کار را انجام دهند. اما گاهی اوقات ، سلفی ها تبدیل به مضحکه ، نامناسب و احمقانه می شوند. و به طرز عجیبی ، عکاسان این رویداد خود اغلب متوجه این موضوع نمی شوند.
 
این لیست شامل 11 مورد از مسخره ترین،نامناسب ترین و احمقانه ترین عکس های سلفی است که در بین آنها می توانید ببینید که چگونه یک مرد جوان در مقابل خانه ای در حال سوختن عکس می گیرد ، یک مسافر در یک هواپیمای در حال سوختن لبخند می زند و ....
به هر حال ، بر اساس فرهنگ لغت آکسفورد ، کلمه "selfie" در سال 2013 به کلمه سال تبدیل شد. کامپایلرها ارزش آن را اینگونه تعریف کردند: "عکسی از خودش که به طور معمولی ، با تلفن هوشمند یا وب کم گرفته شده و به شبکه های اجتماعی ارسال می شود"

 

نظرات

در ادامه بخوانید...