5 سوالی که قبل از انجام تامی تاک باید بپرسید

در
tummy tuck.jpg
 
اگر از افراد چاق بپرسید که کدام ناحیه از بدن برای کاهش چربی سخت تر است، به شکم خود اشاره می کنند. تولد، تغییرات وزن و پیری ممکن است در شکم رخ دهد. با ورزش و رژیم غذایی نمی توان کمر منحنی را بازگرداند. ابدومینوپلاستی یا تامی تاک  tummy tuck یک عمل جراحی زیبایی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی به صاف شدن شکم کمک می کند. همچنین باعث سفت شدن ماهیچه می شود. این روش برای از بین بردن پوست و چربی اضافی روی شکم استفاده می شود.
 
برای بسیاری از بیماران احتمالی جراحی پلاستیک شکم (ابدومینوپلاستی) Abdominoplasty ، درد پس از عمل و روند بهبودی یک نگرانی است. بنابراین، بسیار مهم است که بیماران اطلاعات دقیقی در مورد این روش جراحی پلاستیک، ابدومینوپلاستی یا تامی تاک  داشته باشند. جراحی زیبایی tummy tuck ، پیکرتراشی نتایج مفیدی را برای بسیاری از زنان و مردان فراهم می‌کند، اما نتایج از بیمار به بیمار دیگر بسیار متفاوت است.
 

زمان بهبودی تامی تاک می تواند طولانی باشد

بهبودی می تواند از دو هفته تا دو ماه متفاوت باشد. در این مدت بیماران باید از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند و از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنند. ممکن است یک لوله موقت در زیر پوست قرار داده شود تا مایع اضافی از محل جراحی تخلیه شود. یک لباس فشرده در طول دوره بهبودی پوشیده می شود. با اجازه پزشک، بیمار ممکن است پس از یک یا دو هفته به سر کار خود بازگردد.
 

جای زخم دائمی تامی تاک

احتمال وجود درجاتی از اسکار دائمی پس از جراحی زیبایی شکم وجود دارد. با این حال، یک جراح ماهر می تواند جای زخم را طوری قرار دهد که قابل توجه نباشد، اغلب زیر خط بیکینی ، بنابراین زیر شورت بیکینی یا لباس زیر پنهان می شود. اغلب به نظر می رسد که جای زخم در 3-6 ماه اول پس از عمل بدتر می شود. با این حال، پس از حدود 9 ماه، اسکار معمولاً صاف می شود و رنگ آن روشن می شود.
 

لوله موقت در جراحی تامی تاک

ممکن است یک لوله موقت در زیر پوست قرار داده شود تا مایع اضافی از محل جراحی تخلیه شود. بیشتر، درین های جراحی بعد از ابدومینوپلاستی قرار می گیرند. اگرچه موقتی هستند، اما نیاز به توجه و مراقبت دارند. قبل از جراحی، جراح شما همه چیزهای مهم در مورد تخلیه مانند محدودیت در حمام کردن را به اشتراک می گذارد. عمدتاً درن ها بدون درد در عرض هفت تا ده روز برداشته می شوند. اما در برخی موارد، ممکن است لازم باشد دو هفته یا بیشتر در جای خود بمانند.
 

بهبودی کامل جراحی تامی تاک ممکن است مدتی طول بکشد

فواید زیبایی شکم شما در مدت کوتاهی قابل توجه نخواهد بود. قرمزی، کبودی، سفتی و تورم در چند هفته اول طبیعی است. بهبودی به آهستگی طی چهار تا شش هفته آینده آغاز می شود و نتایج نشان می دهد. با این حال، تورم ممکن است برای شش ماه یا بیشتر باقی بماند. بی حسی موقت یا از دست دادن حس در امتداد خط برش طبیعی است، اما به آرامی برطرف می شود. ممکن است یک سال کامل طول بکشد تا معده بهبود یابد و نتایج کامل جراحی قابل مشاهده باشد.

نظرات

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا می توان بعد از عمل جراحی شکم بچه دار شد؟ بسیاری از زنان پس از بارداری یا کاهش وزن قابل توجه، به دنبال عمل برداشتن پوست شکم هستند. با این حال، برخی از زنان می پرسند که در آینده امیدوار به بچه دار شدن باشند، آیا می توانند ابدومینوپلاستی انجام دهند. خوشبختانه، خانم‌ها بعد از عمل جراحی شکم می‌توانند بچه دار شوند .

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا شکم بعد از تامی تاک می تواند برگردد؟ بدن شما نمی تواند سلول های چربی را دوباره رشد دهد . به عنوان یک بزرگسال، شما تمام سلول های چربی را که در طول زندگی خواهید داشت، به طور ژنتیکی برای بدن شما تعیین شده است. هر سلول چربی که از طریق لیپوساکشن برداشته شود دیگر نمی تواند دوباره رشد کند. با این حال، لیپوساکشن تک تک سلول های چربی را از بدن شما پاک نمی کند.

۱۴۰۲/۵/۲۲بهترین سن برای تامی تاک چه سنی است؟ اکثر زنانی که این روش را انتخاب می کنند در اواخر دهه 30، اوایل دهه 40 یا بالاتر هستند. با این حال، وقتی نوبت به سن شما می رسد، تا زمانی که به حفظ نتایج متعهد هستید، برای باردار شدن مجدد برنامه ریزی نکنید و از سلامت خوبی برخوردار هستید، هر سنی سن مناسبی است .

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا می توانم در حین سزارین جراحی شکم انجام دهم؟ این ایده ضروری برای بسیاری از مادران عالی به نظر می رسد - اینکه بتوانند کاری را همزمان با زایمان انجام دهند و بدن را سریعتر به حالت قبل بازگرداند. به طور معمول، جراحان پلاستیک آن را توصیه نمی‌کنند و بیشتر بیماران تصمیم می‌گیرند تا زمان دیگری صبر کنند تا جراحی شکم را انجام دهند.

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا می توانید دو بار عمل شکم را انجام دهید؟ در واقع، (تقریبا) هیچ محدودیتی برای تعداد عمل جراحی شکم وجود ندارد ، مشروط بر اینکه کاندیدای خوبی برای این عمل باشید. جراح شما را مورد ارزیابی قرار می دهد تا مطمئن شود که کاندید خوبی هستید یا نه.

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا می توانید بعد از عمل جراحی شکم حاملگی داشته باشید؟ زنان می توانند پس از انجام عمل جراحی شکم، حاملگی سالم و کامل داشته باشند . با این حال، در حالی که بارداری بعد از عمل جراحی شکم ایمن است، زیبایی شناسی نتایج شما احتمالا تغییر خواهد کرد.

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا تامی تاک شکم بیشتر از سزارین درد دارد؟ چه در حال فکر کردن به بارداری باشید یا فقط بخواهید تحت عمل جراحی زیبایی شکم قرار بگیرید، با دانستن اینکه درد ناشی از این عمل زیبایی بسیار کمتر از درد بعد از سزارین است، راحت خواهید شد .

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا تامی تاک می تواند سال ها بعد مشکل ایجاد کند؟ عوارض شایع اولیه که در عرض یک ماه مشاهده می شود، شامل هماتوم، سروما(تجمع مایع سروزی شفاف)، عفونت های موضعی، نکروز پوست یا چربی و باز شدن زخم است. عوارض دیررس شامل دیاستاز مکرر، هیپرتروفی اسکار و علائم مربوط به آسیب عصبی است.

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا عمل جراحی شکم تا آخر عمر دوام می آورد؟ بهبود تون شکم شما از طریق تامی تاک می تواند تا آخر عمر باقی بماند . با این حال، برای انتظار نتایج طولانی مدت، باید بچه دار شدن را تمام کنید زیرا بارداری یا افزایش وزن در آینده می تواند نتایج را کاهش دهد.

۱۴۰۲/۵/۲۲وزن ایمن برای تامی تاک چیست؟ BMI کمتر از 30 برای جراحی ابدومینوپلاستی خوب در نظر گرفته می شود. اگر BMI شما بالاتر است، می توانید با کمک نگرش مثبت، تغییر سبک زندگی واقع بینانه و تشویق، وزن اضافی خود را کاهش دهید.

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا بعد از عمل شکم دور کمر کوچکتر می شود؟ خوشبختانه، با از بین بردن پوست و چربی اضافی، سایز شکم می تواند به کاهش سایز کمر شما کمک کند. برای بیمارانی که با ظاهری کیسه مانند در قسمت تحتانی شکم دست و پنجه نرم می کنند، سفت کردن فاسیای شکم و ترمیم دیاستاز رکتی(جدا شدن عضله شکم) می تواند کانتور آنها را بیشتر باریک کند.

۱۴۰۲/۵/۲۲آیا سلبریتی ها تامی تاک شکم انجام می دهند؟ بسیاری از سلبریتی ها بعد از بارداری عمل جراحی زیبایی شکم را انجام می دهند . آنها اغلب بعد از یک یا چند بارداری ظاهر جوان و کمر باریک خود را با تامی تاک شکم حفظ می کنند.

۱۴۰۲/۵/۲۲چه مدت بعد از تامی تاک می توانم مستقیم راه بروم؟ 2-3 هفته مستقیم راه رفتن پس از تامی تاک یک فرآیند آهسته و تدریجی است و اکثر بیماران وضعیت صاف شده خود را در عرض 2-3 هفته بهبود می بخشند .

۱۴۰۲/۵/۲۲چرا بعد از تامی تاک نمی توانید چیزی رااز روی زمین بلند کنید؟ بهبودی مناسب پس از عمل جراحی شکم به زمان و استراحت نیاز دارد. در حین بهبودی، باید از چمباتمه زدن، بلند کردن یا هر اقدامی که بر ناحیه جراحی فشار وارد می کند، خودداری کنید. انجام این کار ممکن است در بهبود اختلال ایجاد کند و باعث ایجاد زخم شود.

۱۴۰۲/۵/۲۲دردناک ترین قسمت در جراحی شکم کجا هست؟ درد شکم ممکن است زمانی که صاف می ایستید احساس کند شکم شما کشیده می شود. در چند روز اول بعد از جراحی بیشترین درد را دارد . برای کنترل درد می توانید از داروهای مسکن استفاده کنید. جراح شما ممکن است برای مدیریت بدترین درد که معمولاً در سه روز اول پس از جراحی احساس می‌شود، داروهای ضد درد تجویز کند.

۱۴۰۲/۵/۲۲راحت ترین حالت خوابیدن بعد از تامی تاک چیست؟ بهترین حالت برای خوابیدن بعد از عمل شکم به پشت خوابیدن است . اگر معمولاً به پهلو یا شکم بخوابید، این وضعیت ممکن است ناراحت کننده باشد، اما اکثر بیماران به سرعت به این وضعیت عادت می کنند. خوابیدن بر روی شکم یا پهلو می تواند برش های شما را تحت فشار قرار دهد و منجر به عوارض بعد از عمل شوید. بهترین حالت برای خوابیدن بعد از عمل شکم به پشت است. اگر معمولاً به پهلو یا شکم بخوابید، این وضعیت ممکن است ناراحت کننده باشد، اما اکثر بیماران به سرعت به این وضعیت عادت می کنند. خوابیدن بر روی شکم یا پهلو می تواند برش های شما را تحت فشار قرار دهد و منجر به عوارض بعد از عمل شود. اگر در خوابیدن به پشت مشکل دارید، سعی کنید روی صندلی بخوابید. تکیه‌گاه‌ها به شما اجازه حرکت یا غلتیدن ناخواسته در هنگام خواب را نمی‌دهند و اغلب صبح‌ها بیدار شدن را آسان‌تر می‌کنند. همچنین می‌توانید از بالش‌ها یا حوله‌های جمع شده در زیر زانوها برای حمایت از کمر و اطراف پهلوها استفاده کنید تا موقعیت خود را ثابت کرده و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

۱۴۰۲/۵/۲۲با بالاتنه بالا بخوابید در کنار خوابیدن به پشت، مهم است که هنگام خواب یا استراحت، سر و قسمت بالایی بدن خود را بالا نگه دارید. بالا بردن قسمت بالایی بدن، قسمت میانی شما را کمی خمیده نگه می دارد و از فشار بر برش ها جلوگیری می کند. خوابیدن روی بالش‌های تکیه‌دار، بالش یا تکیه‌گاه راه‌های آسانی برای بالا نگه داشتن بالاتنه در هنگام خواب هستند. مدت زمان خواب با بدن بالا بستگی به این دارد که آیا مینی تامی تاک شکم دارید یا تامی تاک شکم کامل. پس از یک تامی تاک شکم کامل شکم، معمولاً باید حدود 4 تا 6 هفته با سر بالا بخوابید. اکثر افرادی که مینی تامی تاک شکم دارند نیاز به خواب با سر بالا برای 1 تا 3 هفته دارند.

۱۴۰۲/۵/۲۲چه مدت باید به پشت بخوابم؟ اگر خوابیدن به پشت به طور طبیعی راحت نیست، مشتاق خواهید بود بدانید چه زمانی می توانید در وضعیت معمول خود بخوابید. به طور معمول، شما باید بین 3 تا 6 هفته یا بیشتر به پشت بخوابید. جراح پلاستیک شما بهترین راهنما در این زمینه خواهد بود. تا زمانی که جراح پلاستیک شما بگوید مشکلی ندارید، نباید به روی شکم یا پهلو بخوابید. زود خوابیدن روی شکم می تواند برش را تحت فشار قرار دهد و بر نتایج جراحی شکم تاثیر بگذارد. همانطور که در برخی از عکس‌های قبل و بعد از عمل جراحی شکم بیماران می‌بینید، محافظت از نتایج عمل جراحی شکم با چند هفته خوابییدن سخت ارزشش را دارد .

در ادامه بخوانید...

روش های مورد استفاده در مطب ها چقدر امن هستند

در

روش های مورد استفاده در مطب دکتر چقدر امن هستند؟ 5 نکته برای ایمن ماندن
امسال، ایمنی (ناامن بودن) روش های زیبایی، بعد از مرگ مادر Kayane West، خانم Donda West، بخاطر عمل زیبایی، بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. بنابراین آیا روش های مورد استفاده در مطب دکتر امن هستند؟ در اینجا پنج نکته ی موردنیاز برای شما، قبل از زیر تیغ رفتن، آورده شده است.  (سیارک


 هرساله، هزاران روش مختلف در مطب پزشکان، انجام می شود. اکثریت قریب به اتفاق به آرامی پیش می رود و بدون عارضه است. با این حال، تمام روش ها، از جمله زیبایی، پزشکی، و یا حتی بوتاکس، کمی خطر دارند. یک مطالعه در جراحی پوست، که این ماه منتشر شد، یافته های حاصل از هفت سال جمع آوری داده را در فلوریدا بطور خلاصه آورده است. در فلوریدا تمام حوادث مرگ، آسیب جدی، و یا انتقال به بیمارستان از یک مطب دکتر باید به یک سازمان مرکزی گزارش شود. (چرا همه ایالت ها اینرا ندارند؟ آنها نیز باید این کار را بکنند).
نویسندگان مطالعه دریافتند که در طول 7 سال از جمع آوری داده، 31 نفر کشته شدند، و 143 نفر نیز دچار عوارض مرتبط به روش، شدند. (سیارک)  
از آن31 نفر، 18 مورد مربوط به عمل زیبایی بود. اکثر مرگ ها و عوارض که نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند، مربوط به لیپوساکشن (برداشتن بافت اضافی چرب)، ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی پلاستیک شکم (مخفی کردن شکم یا tummy tuck))، یا مجموعه ای از روش ها هنگامیکه چندین روش از قبیل لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، یا عمل جراحی سینه باهم انجام می شوند می باشد.
بخاطر مرگ Donda West، یک قانون جدید در کالیفرنیا وضع شد، که در آن همه بیمارانی که تحت عمل زیبایی قرار می گیرند، باید قبل از عمل جراحی به لحاظ پزشکی توسط پزشک دارای مجوز، مانند دکتر مراقبت های اولیه ، کاملا روشن شده باشند. اگرچه نیت خوبی پشت آن هست، اما احتمال کمی وجود دارد که چنین قوانینی کار زیادی در محافظت از بیماران بکند. در فلوریدا، به عنوان مثال، 78 درصد از مرگ و میر در بیماران ASA Class I بودند، که بدین معنی است که آنها افراد سالمی بوده اند که قبل از عمل هیچ مشکل پزشکی ای نداشته اند. بنابراین تایید و تصدیق یک دکتر قبل از عمل جراحی، احتمالا تفاوتی ایجاد نمی کند.(سیارک)  
جراحی های صورت گرفته در مطب عموما بی خطر هستند، اما بسیاری از این روش ها، به خصوص آنهایی که نیاز به بیهوشی عمومی دارند، در معرض خطر واقعی اند و باید به دقت در نظر گرفته شوند. در اینجا پنج نکته آورده شده است که به شما برای ایمن ماندن هنگام هر عمل جراحی و یا روش زیبایی صورت گرفته در مطب پزشک، کمک می کند:
از اینکه پزشک شما گواهی هیئت مدیره دارد، و نیز مجوز رسمی برای عمل جراحی در مطبش را داشته باشد، مطمئن شوید (در بیشتر مکان ها اختیاری است، اما ایده ی خوبی است، بخصوص اگر عمل شما مهم باشد).
از پزشک خود بپرسید چندبار این روش را انجام داده است، و چه عوارضی برای این اشخاص داشته است.
تمام داروهایی که مصرف کرده اید، شامل داروهای بدون تجویز و مکمل های غذایی، را به پزشک بگویید.
قبل از اینکه شما تحت هر عملی قرار گیرید، مطمئن شوید که بطور کامل آنچه که انجام خواهد شد و خطراتش را درک کرده اید. بیهوشی و تشکیل لخته خون دو خطر جدی تر عمل جراحی هستند، و شما باید قبل از موافقت با عمل، آنها را کاملا درک کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷digga det ! var skikkelig deg. Og SELV OM jeg ville lest bloggen din nÃ¥r man mÃ¥ trykke pÃ¥ ingennglee, sÃ¥ er det MYE bedre sÃ¥nn her. Vi er late :D

در ادامه بخوانید...

جدیدترین جراحی زیبایی در ایران چیست؟

در


دیروز خبری در برخی خبرگزاری‌ها و رسانه ها به نقل از رییس انجمن جراحان پلاستیک منتشر شد که در آن اشاره شده بود به طور متوسط روزانه 300 جراحی زیبایی بینی در تهران انجام می‌شود. این خبر البته در جای دیگری اشاره کرده بود این آمار ماهانه 20 هزار جراحی زیبایی است که با روزی 300 جراحی، همخوانی نداشت. برای اطلاع از این که چه آماری از جراحی زیبایی بینی در کشورمان وجود دارد و این که چه تغییراتی در سال‌های گذشته در روند جراحی‌های زیبایی انجام شده، با دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی، عضو هیات مدیره انجمن جراحان پلاستیک گفت‌وگو کردیم.

او که پیش از این هم نسبت به پرهیز از عمل‌های غیرضروری زیبایی هشدار داده بود، باز هم تاکید کرد که بهتر است تا حد ممکن، از دخالت در فرم طبیعی چهره و بدن اجتناب شود.

گفت‌وگو با این استاد دانشگاه و فوق تخصص جراحی پلاستیک را در ادامه بخوانید؛

آمار دقیقی از جراحی زیبایی بینی در تهران یا به طور کلی در ایران داریم؟

آمار دقیقی نداریم چون در این زمینه تنها وزارت بهداشت است که می‌تواند آمار داشته باشد. هرچند بعضی عمل‌ها ثبت نمی‌شود، با این حال وزارت بهداشت برنامه‌ای را دارد که تمام اعمال جراحی‌ کشور که در بیمارستان‌های دولتی انجام می‌شود را به صورت الکترونیک ثبت می‌کند، یعنی وزارت بهداشت در هر لحظه می‌تواند این آمار را داشته باشد که چه میزان عمل انجام شده است و درواقع بهتر است آنها این آمار را اعلام کنند.

بعد از گذشت این همه سال از تب جراحی بینی، هنوز آمار متقاضیان این عمل زیبایی فروکش نکرده؟

تب جراحی بینی مختصری کمتر شده اما درخواست برای سایر عمل‌های زیبایی بالا رفته.

چه عمل‌هایی؟

جراحی‌های فک و صورت، تزریق‌ها، جراحی‌های لیفت و لایپوساکشن. افراد ممکن است از کارهایی مانند لیفت و تزریق ژل‌ها در کوتاه‌مدت سود ببرند ولی در درازمدت برایشان دردسرهای زیادی وجود خواهد داشت. همچنین گاهی تقاضاهایی می‌شنویم مثلا این که می‌خواهند چشم‌ها را گربه‌ای کنند، لب‌ها را به شکل هنرپیشه‌های حاشیه خلیج فارس دربیاورند، کشش صورت زودهنگام و در سنین پایین انجام دهند، چال‌های روی گونه ایجاد کنند. این موارد از تقاضاهای شایع اما غیراصولی است.

چرا برای این عمل‌های زیبایی و به گفته شما غیرضروری اصرار وجود دارد؟

اغلب، افراد جراحی زیبایی را به شکل معجزه می‌بینند، فکر می‌کنند یک جراح زیبایی هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد، در حالی که اینطور نیست. یک جراح پلاستیک، دوره تناسب زیبایی را هم آموزش می‌بیند و می‌آموزد که چطور بر اساس استانداردها و در صورت لزوم، نسوج سخت و نرم را جابجا کند. این با تصور مردم که فکر می‌کنند هر شکلی می‌شود به هر چهره‌ای داد مغایر است. ممکن است در بعضی موارد این اتفاق هم ممکن باشد اما باید به جنبه‌های علمی و سلامت آن توجه کرد. ما هنوز نتوانسته‌ایم این ذهنیت را پاک کنیم که جراحی زیبایی برای هر نقطه از بدن و به هر شکلی که خواستند، امکان‌پذیر و صحیح نیست. باید این فرهنگ را در مردم ایجاد کرد که هیچکس نمی‌تواند شبیه شخص دیگری شود و اصلا لزومی برای این کار وجود ندارد. خداوند هر کدام از ما را به شکلی آفریده که در جزییات با همدیگر تفاوت داریم و اصلا زیبایی در همین تفاوت‌هاست. مخصوصا عمل‌های استخوانی و اسکلتی صورت اصلا آسان و بی‌عارضه نیست،‌ حتما باید لزومی داشته باشد که این عمل‌ها انجام شود و در قالب استانداردها بگنجد. باید حتما ارزش این کار را داشته باشد نه این که بخواهند شبیه هنرپیشه‌ها شوند یا تنوع ایجاد کنند، این دلایل اصلا منطقی نیست که بخواهند خودشان را به عمل‌ جراحی بسپارند.

این عمل‌ها در مردان هم افزایش پیدا کرده؟

نسبت مردان به زنان در گذشته یک به 10 بوده و الان هم تقریبا همان است و تفاوت معناداری پیدا نکرده.

ایران همچنان بیشترین آمار جراحی زیبایی را دارد؟

بله ایران همچنان بیشترین عمل‌های جراحی زیبایی را در دنیا دارد که شامل موارد مختلف است. در ایران، جراحی بینی بیشترین میزان عمل‌های زیبایی را دارد اما ممکن است در کشورهای دیگر جراحی‌های دیگر در صدر باشند.

با این میزان جراحی زیبایی، برای کاهش عواقب آن باید چه کار کرد؟

من همیشه می‌گویم سهم مردم در عواقب جراحی‌های زیبایی کمتر از پزشکان نیست چون موضوع به این مهمی را دست‌کم می‌گیرند و گاهی به متخصصانی مراجعه می‌کنند که به سوابق علمی آنها آشنایی ندارند. متاسفانه کمیته تخصصی برای نظارت بر تبلیغ‌های تلویزیونی هم وجود ندارد و بسیار می‌بینیم که در صداوسیما کسی که متخصص است به عنوان فوق تخصص معرفی می‌شود یا شخصی که یک دوره شش ماهه گذرانده یا حتی در دانشنامه او اسمی از زیبایی و پلاستیک برده نشده، به عنوان جراح پلاستیک معرفی می‌شود. این موارد به جراحی‌های غیرتخصصی دامن می‌زند.

بنابراین مردم خودشان باید آگاه باشند و تحقیقات لازم را انجام دهند که به چه افرادی مراجعه می‌کنند. مردم گاهی فراموش می‌کنند که هر جراحی چه زیبایی و چه غیرزیبایی یک دخالت در سلامت و کار تهاجمی است بنابراین به این راحتی نباید سلامتشان را به دستانی بدهند که تیغ بر دست دارند و از تخصص آنها اطلاعی ندارند. به مردم توصیه می‌کنم برای انجام هر عمل زیبایی به خودشان زمان بدهند، اجازه بدهند که گذشت زمان به آنها نشان دهد واقعا مصمم هستند این عمل را انجام دهند یا نه و به محض این که چنین فکری به ذهنشان خطور کرد برای انجام جراحی اقدام نکنند.منبع سلامت نیوز

نظرات

در ادامه بخوانید...

جراحی پلاستیک در کدام کشورها رونق دارد؟

در

۱۲۰ هزار ایرانی در سال عمل جراحی پلاستیک انجام می‌دهند. اما با این حال آمریکای جنوبی بیشترین تعداد عمل جراحی پلاستیک را دارد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

جراحی های زیبایی برای مردان

در

جامعه ی امروز ما ، برای جوان بودن و تناسب اندام اهمیت زیادی قائل است . امروزه مردان در تمام سنین و تمامی حوزه های زندگی برای اهداف زیبایی به دنبال جراحی های پلاستیک هستند. اهداف مردان از چنین جراحی هایی ممکن است یک بینی متعادل تر، یک چهره جوان تر و یا یک شکم عضلانی تر باشد. روش هایی که برای رسیدن به این اهداف برای مردان مورد استفاده قرار می گیرند، باید عوامل دیگری مانند ضخامت پوست، رشد ریش یا نوع بدن که متفاوت با ساختار بدن خانم هاست را در نظر داشته باشند.

  لیپوساکشن و فرم بدن :

شکل بدن مردانه ای ایده آل به شمار می آید که تناسب اندام و ظاهر ورزشی داشته باشد مثلا ویژگی هایی مثل شانه ها و قفسه سینه عریض، شکم تخت و ناحیه کمر و ران باریک برای مردانی که فیتنس انجام می دهند خیلی مهم است . با این حال، هنگامی که مردان پا به سن می گذارند، چربی در اطراف شکم، پهلو ها ، منطقه پستان ( تجمع چربی در پستان یک بیماری به نام gynecomastia را به وجود می آورد ) و در امتداد چانه و گردن تجمع پیدا می کند. معمولا هدف مردان از انجام عمل لیپوساکشن حذف این مناطق تجمع چربی است که اغلب مقاوم به رژیم و ورزش نیز هستند .

در بسیاری از موارد، لیپوساکشن به تنهایی می تواند خیلی خوب مشکل این مناطق را حل کند. مردان، الاستیسیته یا کشش پوست بیشتری نسبت به زنان دارند و آن را در طول زمان بیشتر از زنان حفظ می کنند، و هم چنین مناطق چربی زیر پوست قوی تر و عروق بیشتری هم نسبت به زنان دارند. به دلیل این و دیگر عوامل، لیپوساکشن در مردان معمولا بسیار موثر تر است.

با این حال مردانی که پوست شل و آویزان داشته باشند و همچنین آن هایی که مناطق چربی شان بیش از حد معمول است روشی سنتی به نام جراحی حذف پوست یا برش پوست را هم در کنار لیپوساکشن برای شان انجام می دهند تا نتیجه ی بهتری حاصل شود. همچنین ممکن است این برش پوست روی بیماران مبتلا به ژنیکوماستی که بزرگ شدن سینه در آنها  منجر به ساخته شدن پوست اضافی می شود نیز انجام شود.

 جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی :

جراحی پلاستیک شکم کامل ( یا "چین شکم" ) ممکن است برای افرادی که پوست شکم آویزان دارند ( که اغلب در نتیجه ی از دست دادن وزن زیاد به وجود می آید )، و در شرایط شل بودن عضلات شکم و یا فتق هایی که مورد بی توجهی قرار گرفته اند و ظاهر بدی را ایجاد کرده اند انجام شود. که یک روش جراحی ماژور است و چربی های بیش از حد معمول را حذف می کند ، عضلات دیواره شکمی را سفت می کند و باعث باریک تر به نظر آمدن کمر می شود. مردانی که ابدومینوپلاستی کامل  می کنند اغلب در طول دوره بهبودی از نتایج به دست آمده شگفت زده می شوند و خیلی راضی هستند . البته برخی از بیماران تا 4 هفته پس از عمل به علت دوره ی نقاهت جراحی قادر به بازگشت به کار نیستند و این مسئله تا حدی برای شان ایجاد ناراحتی می کند .مردانی که الاستیسیته پوست خوبی دارند و فقط یک مقدار متوسط چربی اضافی در اطراف شکم دارند ممکن است فقط از لیپوساکشن استفاده کنند و ابدومینوپلاستی را انجام ندهند . 

جراحی های افزایش دهنده عضلات :

در سال های اخیر، جراحان پلاستیک روش هایی را برای بهبود کانتور عضلانی با ایمپلنت های زیبایی و تکنیک های جدیدی که اصطلاحا "حجاری کردن" نامیده می شوند ابداع کرده اند.

ایمپلنت های گوساله، که در اصل برای بازگرداندن کانتور پا در حوادثی مثل رانندگی که عضله ی پا آسیب می بیند و یا قربانیان فلج اطفال استفاده میشود . که امروزه برای ایجاد زیبایی اندام مطلوب در اندام تحتانی استفاده می شود. علاوه بر این، ایمپلنت های سینه ای هم ساخته شده اند که برای ایجاد سینه های مردانه در سندرمی به نام سندرم پولاند که نقص در این قسمت ها وجود دارد استفاده می شود و نیز می تواند در بزرگ کردن عضلات پستان موجود در مردان سالم هم مورد استفاده قرار گیرد .

تعداد کمی از پزشکان شروع به ارائه اچینگ های شكمی به مردان كرده اند، این اچینگ ها روش جدید لیپوساکشن است كه ظاهر عضلانی و مواج در ناحیه شکمی ایجاد می كند که ظاهری همانند شکم شش تکه یا سیکس پک در ناحیه ی شکم ایجاد می کند.

مردانی که به دنبال بهبود اوضاع زیبایی اندام خود هستند باید در نظر داشته باشند که این روش ها هنوز نسبتا جدید هستند. بهتر است جراحی را تحت نظر یک جراح پلاستیک دارای تاییدیه سازمان بهداشت  که در این روش ها آموزش های کافی را دیده انجام دهند. هر چند که هنوز هم بهترین روش برای رسیدن به اندام مناسب ورزشی در مردان ورزش کردن و تغذیه ی مناسب است اما به علت زمان بر بودن این روش ها مردان به این روش های جراحی زیبایی روی آورده اند که در اصل برای بیمارانی ابداع شده است که امکان بهبود حتی در صورت ورزش کردن و تغذیه مناسب برای آنها وجود ندارد. 

برنامه ریزی جراحی برای هر شخص :

در مشاوره اولیه ، از بیمار خواسته می شود به طور کامل توضیح دهد که چرا این روش را انتخاب کرده است و چه انتظاری از انجام این روش دارد و امیدوار است که پس از آن چطور به نظر برسد و چه احساسی داشته باشد. اگر شما قصد دارید این روش های جراحی زیبایی را انجام دهید خیلی مهم است که هر گونه خجالت را کنار گذاشته و به صراحت در مورد تغییراتی که می خواهید مشاهده کنید، با جراح پلاستیک تان صحبت کنید. شما باید کاملا مطمئن باشید که شما و جراحتان یکدیگر را درک می کنید .

پزشک شما همچنین سلامت شما را ارزیابی خواهد کرد ، یک معاینه فیزیکی انجام می دهد، عکس های پیش از عمل را می گیرد و توضیح می دهد که کدام تکنیک جراحی برای شما و هدفی که از جراحی دارید مناسب تر است. با شما در مورد نوع بیهوشی که در طی عمل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، نوع تجهیزاتی که جراحی با آن انجام می شود، خطرات احتمالی و هزینه های مربوطه بحث می کند . بیمه ها درمانی معمولا جراحی های زیبایی را پوشش نمی دهد و باید هزینه ی آن را به صورت آزاد حساب کنید .

اگر بخشی از مشاوره باعث ناراحتی شما می شود یا اگر احساس می کنید که حریم خصوصی تان به درستی رعایت نمی شود، به جراح خود بگویید . مهم تر از همه اینکه باید انتظارات واقع گرایانه ای در مورد جراحی خود داشته باشید . به یاد داشته باشید، پزشک شما می تواند تغییر مثبت قابل ملاحظه ای ایجاد کند، اما نمی تواند معجزه کند و شما را به شخص دیگری تبدیل کند!!!! . در نظر داشته باشید که سن و سلامت بدنی شما ممکن است در کیفیت نتایج به دست آمده پس از جراحی تاثیر بگذارد.

 جراحی :

سعی کنید که اطلاعات گسترده ای را در مورد روش جراحی خاصی که قصد انجام آن را دارید ، از طریق اینترنت و یا پرس و جو از افراد مطلع به دست آورید ، هر چند که در طی مشاوره هم اطلاعات لازم به شما ارائه می شود. حین این که مراحل انجام فرآیند جراحی را طی می کنید، دکتر شما در مورد مسائل متعددی که ممکن است بر جراحی شما تأثیر بگذارد بحث خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که این ملاحظات را کاملا فهمیده اید .

جراحی صورت :

اگر شما در حال برنامه ریزی برای جراحی چهره یا جراحی گردن هستید ، این را در نظر داشته باشد که پزشک موارد متععدی را بررسی خواهد کرد مثلا پزشک تمام ناحیه سر و گردن تان را ارزیابی خواهد کرد . و بررسی می کند که آیا خط رویش مو به علت ریزش عقب رفته است ؟ خط ریش چقدر کامل است ؟  پوست محل رویش ریش تا چانه است و یا تا پایین گردن کشیده شده است ؟زخمی در صورت وجود دارد ؟  پوست آفتاب سوخته نشده است ؟ یا پوست گردن شل و نرم شده است و الاستیسیته ی اش را از دست داده است یا خیر ؟

به طور کلی، ثابت شده است که پوست صورت مردان خون رسانی غنی تری نسبت به پوست صورت زنان دارد. چهره مردان در طی عمل جراحی بیشتر خونریزی می کند و در معرض خطر بیشتری برای تشکیل هماتوم پس از جراحی است. به جمع شدگی خون زیر پوست اصطلاحا هماتوم می گویند .

همچنین، هر گونه زخم که ممکن است در طی جراحی ایجاد شود، پوشاندن آن در مردان سخت تر است ، زیرا آنها آرایش نمی کنند یا موهای شان را کمتر در صورت پخش می کنند تا آن مشکل پوشیده شود .

مناطق رشد مو و رشد ریش می تواند در نتیجه ی حاصله از یک جراحی چهره نقش مهمی ایفا کند. اگر فرد طاس باشد یا موهای نازک داشته باشد ، ممکن است لازم باشد که تکنیک برش چهره یا همان برش پوست برای پنهان شدن این مناطقی انجام شود ، مخصوصا اگر طاسی در ناحیه ی گیجگاهی باشد . اگر پوست محل رویش ریش در اثر عمل جراحی زیبایی بر روی پوست گردن کشیده شود، ممکن است بعد از عمل فرد متوجه شود که باید گوش و پشت گردن خود را هم هنگام اصلاح صورت بتراشد. با این حال ، گاهی روش الکترولیز می تواند این مشکل را حل کند و موهای این نقاط را به صورت دائمی از بین ببرد . اگر بعد از عمل متوجه این مورد شدید حتما با جراح تان درباره این امکانات که مشکلات به وجود آمده را حل می کند صحبت کنید.

یک منطقه چربی زیر چانه یا "غبغب"  در بعضی افراد به وجود می آید و برای بسیاری از آن ها نگران کننده است چون در زیبایی چهره تاثیر به سزایی می گذارد . در افراد جوان تر، لیپوساکشن به تنهایی میتواند برای حل این مشکل کافی باشد. بیماران پیرتر ممکن است به یک لیفتینگ کامل صورت و گردن نیاز داشته باشند و حتی گاهی ممکن است که عمل های بیشتری مثل برداشتن پوست اضافی و سفت کردن عضلات پلاتیسما ( عضلاتی که در دو طرف گردن قرار دارند ) هم نیاز باشد . این ماهیچه ها معمولا در مردان ضخیم تر از زنان هستند، اما در روش و نتیجه ی جراحی تاثیری ندارد . 

 بازسازی پوست صورت :

بازسازی پوست شامل درمان هایی می شود که با تکنیک های لایه برداری و یا سایش پوست به ساخته شدن مجدد پوست سالم تر و صاف تر کمک می کند . مردان تا 3 هفته پس از یک درمان صاف کننده پوست مانند لایه برداری شیمیایی یا سایش پوست نباید اصلاح صورت انجام دهند . از آنجا که این روش ها لایه های سطح پوست را برمی دارند،  چهره ی فرد برای چند هفته پس از درمان ممکن است حساس، متورم و صورتی رنگ باشد در حقیقت این موارد از عوارض شایع چنین درمان هایی است که البته کوتاه مدت هستند و پس از گذشت چند هفته این حالت کاملا برطرف می شود .

خوشبختانه رشد ریش در مردان باعث پنهان شدن حالت صورتی رنگ و متورم پوست بازسازی شده می شود و مشکلات آن ها بعد از عمل خیلی کمتر از خانم ها است هم به خاطر پنهان شدن آن بعد از رشد ریش و هم به خاطر این که پوست ضخیم تر احتمال پیدایش چنین عوارضی را کمتر می کند .

به مردانی که از وضعیت شان احساس خجالت می کنند و به دنبال بهتر شدن این حالت هستند نیز توصیه می شود که نوشیدنی های الکلی را تقریبا تا 4 هفته مصرف نکنند چون الکل باعث می شود مناطق پوستی درمان شده به طور قابل توجهی قرمز و فرسوده شوند .

تغییر ویژگی های صورت :

عمل های زیبایی مانند جراحی پلک ، جراحی بینی و عمل جراحی ایمپلنت صورت اساسا برای مردان و زنان با یک روش انجام می شود. با این حال، مهم است که اگر شما به دنبال ایجاد یک ظاهر مردانه تر در اجزای صورت خود هستید جراح تان را در جریان قرار دهید و از او بخواهید که سعی کند خواسته های شما را مد نظر قرار داده و بر اساس آن ها عمل را انجام دهد . ویژگی هایی که مد نظر مردان هستند معمولا شامل مواردی مثل چانه با طرح بهتر، گونه های برجسته بیشتر و بینی قوی تر است .

جایگزینی مو :

مردانی که قصد جراحی پیوند مو را دارند باید زمان درمان طولانی پس از انجام این جراحی را مد نظر قرار دهند . جایگزینی طبیعی مو به طور معمول نیاز به چندین مرحله جراحی با فواصل بهبودی یا دوره ی نقاهت طولانی دارد. یک درمان کامل پیوند مو ممکن است از 18 ماه تا 2 سال یا بیشتر طول بکشد و حتی ظاهر به وجود آمده ممکن است افراد حساس تر را خانه نشین کند .

اگر قصد انجام این عمل را دارید باید آگاه باشید که سایت های پیوند به خصوص در مراحل اولیه پروسه پیوند مو ممکن است برای دیگران جلب توجه کننده باشد. اگر کار یا شیوه زندگی شما با یک دوره درمان طولانی سازگار نباشد، از جراح خود در مورد دیگر گزینه های پیوند مو مانند جراحی فلپ یا کاهش حجم پوست سر بپرسید که درگیری کمتری نسبت به پیوند موی طبیعی دارند . 

بعد از جراحی :

روزها و هفته های پس از عمل جراحی برای دستیابی به یک نتیجه نهایی خوب خیلی مهم است. بنابراین، ضروری است که از دستورات جراح پلاستیک خود پیروی کنید .

در طول دوره ی بهبودی شما ، دستورات پزشک به احتمال زیاد شامل موارد زیر خواهد بود :

  • وقت کافی از کار مرخص بودن
  • استفاده از باند یا لباس فشرده تنگ
  • استراحت کافی داشتن
  • دور از خورشید بودن
  • ترک الکل و سیگار
  • اجتناب از فعالیت های شدید، تمرین، ورزش و روابط جنسی

با این حالبعضی مواقع جراحان پلاستیک متوجه می شوند که گاهی اوقات برای مردان، سخت است که مدت طولانی در تخت خواب بمانند یا در طی بهبود از بقیه کمک بگیرند. مطالعات نشان داده اند که مردان اغلب درد خود را انکار می کنند و در مورد درخواست کمک پس از جراحی احساس حماقت دارند و مشکلات شان را با کسی در میان نمی گذارند . مردانی که کمک را رد می کنند ممکن است در دوران افسردگی چند هفته بعد از عمل مشکلات زیادی داشته باشند.

برای جلوگیری از مشکلات پس از عمل، شما به یک فرد پشتیبان، حداقل برای  زمان حدود یک هفته پس از جراحی نیاز دارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رودریگو آلوز، رکورد دار عمل جراحی زیبایی

در
رودریگو آلوز

 

رودریگو آلوز معروف به Ken Doll انسانی، متولد برزیل است و از 19 سالگی ساکن لندن است. او تا بحال 70 عمل زیبایی انجام داده است. رودریگو الوز مدعی است لیپوساکشن، تزریق ژل در شانه ها و برخی اندام های دیگر داشته است. رودریگو 9 بار عمل جراحی بینی انجام داده است. 

او مجری تلویزیون بریتانیا است.

 

رودریگو آلوز

سابقه عمل در ایران

رودریگو آلوز  مرد عروسکی  در ایران چندین عمل داشت که معتقد است کیفیت بالای جراحی پلاستیک ایران و هزینه پایین آن دلیل اصلی انتخاب ایران به عنوان محل توریستی و عمل بوده است.

 

رودریگو آلوز 

رودریگو آلوز در ایران

شایعات مبنی بر عمل جدید رودریگو الوز  «باربی کن» در ایران پخش شده است. او این بار برای 7 عمل دیگر به کشورمان آماده است.

 

 

 

باربی مرد

Ken Doll یا مرد عروسکی شخصیتی عروسکی است که رودریگو آلوز سعی دارد خود را شبیه آن کند!

رودریگو آلوز قبل از عمل

رودریگو آلوز قبل از عمل

رودریگو آلوز قبل عمل و بعد از عمل 

 

جسیکا آلوز

در سپتامبر 2019 ، رودریگو آلوز دوباره همه را شگفت زده کرد ، اگرچه به نظر می رسید که دیگر به سادگی غیرممکن است. "مرد عروسکی " اظهار داشت که ظاهراً او یک خود دیگر(alter ego ) یک زن ، به نام جسیکا آلوز دارد و دیگر قصد پنهان کردن آن را ندارد.

"خوب ،" ما فکر کردیم و منتظر ماندیم. ما مجبور نبودیم مدت زیادی منتظر باشیم - در حال حاضر سردیگو آلوز دائماً از کلاه گیس ، کت خز و لباس های تنگ استفاده می کند.

 

جسیکا آلوز

 در 16 دسامبر ، مرد عروسکی  در خیابان باند ، خیابان اصلی خرید لندن ، که بوتیک های درجه یک در آن قرار دارند ، دیده شد. جسیکا آلوز با کلاه گیس بلوند بلند ، کلاه خز بزرگ ، کت خز و چکمه های مچ پا Balenciaga خرید لباس های جدید را آغاز کرد.

 

جسیکا آلوز


به هر حال ، رودریگو آلوز اخیراً به طور غیر منتظره ای اعلام کرد که دیگر نمی خواهد "کن زنده" باشد. این مرد وزن زیادی اضافه کرده ، و این برای تولید کنندگان تلویزیون چندان خوشایند نبود ، که مدام او را به برنامه های مختلف دعوت می کردند. آنها شروع به درخواست از رودریگو الوز کردند که وزن خود را کاهش دهد ، اما او آنقدر به غذاهای خوشمزه و احساس خوشبختی معتاد است که از انجام آن امتناع می کند.

 

رودریگو آلوز

 

به یاد بیاورید که رودریگو یک برزیلی بریتانیایی است که در سن 36 سالگی پیش از این حدود 70 عمل جراحی پلاستیک در سراسر بدن خود انجام داده بود: او دنده ها را برداشت ، چندین بار شکل بینی خود را تغییر داد ، لب ها را بزرگ کرد ... به طور کلی ، یک بار مردی اعتراف کرد که او تنها قسمتی از بدن است که دچار تغییراتی نشده است ، اندام تناسلی او است. ظاهراً هیچ جا بهتر از تغییردر این قسمت نبود.

 

جسیکا آلوز

 

شعار رودریگو آلوز هیچ محدودیتی برای کمال وجود ندارد!  این مرد قبلاً حدود 70 عمل جراحی پلاستیک انجام داده است و قرار نیست در اینجا متوقف شود. برزیلی وسواس پلاستیک باسن خود را بزرگ کرده است. حداقل ، این را تصاویر جدید او نشان می دهد.

برای کسانی که نمی دانند ، یادآوری می کنیم که رودریگو آلوز ، معروف به "عروسک کن زنده" ، به دلیل عشق به جراحی پلاستیک در سراسر جهان مشهور شد. در 10 سال گذشته ، او حدود 60 عمل جراحی پلاستیک انجام داده است.و چند سال پیش ، او اظهار داشت که تنها قسمتی از بدن که هنوز تغییر نکرده است مردانگی او است. اگرچه او به زودی آن را از دست خواهد داد.

 

رودریگو آلوز

 

تبدیل یک برزیلی به Ken Doll یا مرد عروسکی نه تنها هزینه بر ، بلکه دردناک نیز بود. با این حال ،رودریگو آلوز دیگر نمی تواند متوقف شود. به تازگی ، کن باربی شده است: رودریگو آلوز در قالب یک زن در معرض دید عموم قرار گرفت و اکنون او خود را برای عمل تغییر جنسیت آماده می کند ، بدون اینکه دیگر بدن بدبخت خود را "مسخره" کند.

 

جسیکا آلوز

رودریگو آلوز در ژوئیه ۲۰۲۰   نام خودش را به جسیکا آلوز تغییر داد


رودریگو آلوز دنده های خود را برداشت تا صاحب کمر زنبوری شود ، سینه ای شیک! سایز 5 داشت و به نظر می رسد که اخیراً باسن خود را بزرگ کرده است. در عکس جدید جسیکا آلوز  ، باسن مانند کیم کارداشیان را نشان می دهد.

 

جسیکا آلوز

 

نظرات

۱۴۰۰/۵/۱۴ آلوز تبدیل خود به "کن زنده" را در سال 2001 آغاز کرد. او بیش از 100 عمل زیبایی و 50 جراحی پلاستیک دارد: لیپوساکشن ، جراحی بینی ، کاشت ایمپلنت در بدن ، برداشتن دنده ها ، تغییر شکل چشم و گوش و همچنین تزریق بوتاکس زیاد. برای نزدیک شدن به شباهت ایده آل با عروسک کن ، مرد حدود 650 هزار دلار هزینه کرد. رودریگو آلوز اصالتاً سائوپائولو برزیل است. از کودکی ، او از بیماری ژنتیکی ژنیکوماستی (بزرگ شدن غدد پستانی در مردان) رنج می برد.

۱۴۰۰/۵/۱۴ آلوز در مصاحبه ای اعتراف کرد که در کودکی اغلب لباس زنانه می پوشید. و هنگامی که سینه هایش به دلیل فراوانی استروژن شروع به رشد کرد ، با آزار و اذیت دیگران روبرو شد. رودریگو که تبدیل به "کن زنده" شد ، امیدوار بود که همسری با ظاهر عروسک باربی پیدا کند

۱۴۰۰/۵/۱۴ رودریگو آلوز برزیلی که بیش از 500000 پوند (تقریبا دلار 670000) هزینه کرد تا شبیه عروسک کن شود ، آلوز در مصاحبه با دیلی میل در این باره گفت رسما جنسیت خود را تغییر داد. خاطرنشان می شود که عملی که برزیلی در بانکوک انجام داد شش ساعت به طول انجامید. پس از آن ، آلوز گفت که برای اولین بار از بدو تولد در "بدن واقعی" خود را احساس کرد. اکنون این زن برای جراحی پلاستیک آماده می شود ، جایی که ایمپلنت های سینه قدیمی او با ایمپلنت های جدید جایگزین می شود. علاوه بر این ، آلوز اعتراف کرد ، او قصد دارد ایمپلنت چانه خود را تغییر دهد تا بیضی صورت او زنانه تر به نظر برسد. برزیلی همچنین اذعان کرد که به دلیل تغییر جنسیت ، که 13.7 پوند برای او هزینه داشت ، تقریباً همه دوستان و شغل خود را از دست داد. در همان زمان ، خانواده از ایده آلوز حمایت کردند. رودریگو آلوز گفت که قرار است بازی در نمایش را در نقش جدیدی ادامه دهد. او گفت: "من در بیش از 400 برنامه تلویزیونی به عنوان یک مرد بازی کرده ام و به عنوان یک زن ادامه خواهم داد." در 4 ژانویه 2020 ، آلوز بیرون آمد و اظهار داشت که او یک زن تراجنسیتی به نام جسیکا آلوز است. در 13 ژوئیه ، او در برنامه تلویزیونی صبح امروز ظاهر شد و تجربیات و رویاهای خود را با بینندگان به اشتراک گذاشت. "من تمام تلاش خود را کردم تا یک مرد باشم. (...) به نظرم رسید که اگر من این تغییر جنسیت را انجام ندهم ، می میرم.

۱۴۰۰/۵/۱۴در ژانویه سال 2020 ، رودریگو آلوز اعلام کرد که یک زن تراجنسیتی به نام جسیکا آلوزاست. در ظاهر جدید ، او حدود 900 هزار پوند هزینه کرد: به ویژه ، برای بزرگ کردن سینه و باسن و برداشتن سیب آدم. در فیلم های ارسال شده ، ستاره تلویزیونی 37 ساله حفره ای در صورت خود نشان می دهد که در نتیجه یک عمل زیبایی ناموفق در سفر به انگلیس باقی مانده است. این زن اعتراف کرد که قصد دارد چانه خود را با مواد پرکننده ترمیم کند ، اما چند هفته پس از مراجعه به سالن ، چهره او شکل متفاوتی نسبت به آنچه او درخواست کرده بود داشت. آلوز سپس دچار عفونت شد و پرکننده "شروع به خروج از سوراخ در مرکز چانه او کرد." علاوه بر این ، سلبریتی گفت که پاهای او متورم شده و سه سایز بزرگتر شده است زیرا بدن دیگر مواد پرکننده ای را که در برزیل بارگذاری کرده بود رد کرده است. از سال 2004 ، آلوز چندین عمل جراحی پلاستیک انجام داده است. در سال 2016، به دلیل نکروز ناشی از یک عمل جراحی تغییر شکل بینی ناموفق اعتراف کرد. پس از این حادثه ، وی متعهد شد که دیگر به جراحی پلاستیک متوسل نشود و بدن خود را به مبلغ یک میلیون پوند بیمه کرد ، اما یک سال بعد دوباره زیر چاقو جراحی رفت.

در ادامه بخوانید...

چرا افراد مشهور نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند

در
چرا افراد مشهور نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند: جراحی پلاستیک ، پرخوری ، افسردگی و غیره؟
زمان رد پای خود را بر همه می گذارد، حتی برای افراد مشهور که به نظر می رسد هر فرصتی را برای کم کردن کمی از علائم پیری از دست نمی دهند. البته ژن ها در این مورد نقش مهمی دارند. با این وجود ، غالباً پیگیری جوانی جاودانه نیست و حتی در بعضی مواقع به نتیجه مخالف می انجامد. اما نه تنها به همین دلیل بسیاری از سلبریتی ها نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند  بلکه خواهیم فهمید که چرا ظاهر برخی از افراد مشهور در طول سالها بهتر که نشده و در جهت بدتر شدن تغییر کرده است.
 

مگ رایان (58 سال)

اخیراً این بازیگر زن استاندارد زنانگی به حساب می آمد و لبخند و رنگ روی گونه ها به ویژگی او تبدیل شده بود. به نظر می رسد تا اواسط سن ، رایان تغییر نکرد. اما هر سال دگرگونی های ظاهر او بیشتر مورد توجه قرار می گرفت.
 
در سال 2013 ، مگ کاملاً از چشم مخاطب ناپدید شد و تنها بعد از مدت کمی در انظار دیده شد. اما افراد حاضر در هفته مد پاریس او را سریعا تشخیص ندادند: او تغییر کرده بود ، و نه در جهت بهتر ، بینی ، چشم ها ، لب ها. لبخند برند این بازیگر از بین رفته بود و  لبخندی که بر لب داشت کاملاً شبیه ماسک بود. به نظر می رسد که رایان قربانی دیگری از جراحی پلاستیک بود.
 

میک جاگر (76 ساله)

در اصل ، خواننده افسانه ای The Rolling Stones هرگز ظاهر کاملی نداشت. اما جمعیت هواداران در اوایل شهرت وی به معنای واقعی کلمه خاطرنشان کردند که این بت لعنتی دارای جاذبه مردانه است.
با این حال ، سبک زندگی ای که نوازنده راک داشت دیر یا زود به نتیجه فاجعه آمیز منجر می شود. مواد مخدر ، الکل ، مهمانی های پر سر و صدا ، تورهای خسته کننده ، تغذیه نادرست - همه اینها به بهترین شکل در ظاهر خواننده تأثیر گذاشت.
 

میکی رورک (67 سال)

این بازیگر پس از اکران فیلم "نه و نیم هفته" رسماً به سمبلنماد مردانه هالیوود تبدیل شد. عاشق چنین مرد خوش اخلاقی غیرممکن بود: ظاهر جذاب ، بدن  عضله ای، لبخند جذاب و البته یک نگاه مرموز. اما پس از آن چه چیزی پیش آمد.
 
در پی محبوبیت دیوانه وار ، رورک کاملاً دیوانه شد: مهمانی های پر سر و صدا ، الکل ، مواد مخدر ، دعوا ... این سبک زندگی منفی روی ظاهر سلبریتی تأثیر گذاشت. هنگامی که میکی تصمیم گرفت که باید از این سبک زندگی خلاص شود که دیر شده بود.
 
این بازیگر زمانی بوکسور موفقی بود اما به دلیل مصدومیت مجبور شد این رشته ورزشی را ترک کند. در اوایل دهه 90 ، نماد جذابیت مردانه هالیوود تصمیم گرفت به رینگ برگردد و این کار را با موفقیت انجام داد: در 3 سال او یک مبارزه را از دست نداد. با این حال ، مجروحیت دوباره تأثیر منفی بر ظاهر مشهور گذاشت: یک بینی تغییر شکل یافته ، گونه ی شکسته خرد شده ، لب های پاره شده و....
 
و ... و سپس این بازیگر تصمیم گرفت جراحی پلاستیک کند. اما او دوباره بدشانس بود: بسیاری از عملیات ناموفق بود و مرد از یک مرد خوش تیپ به یک هیولا تبدیل شد. وی که می خواست جراحی پلاستیک ناموفق را برطرف كند ، دوباره دست به دامن جراحی پلاستیک شد. شما نتیجه را خودتان می بینید.
 

کیم بسینگر (66 ساله)

کیم بسینگر یکی دیگر از ستاره های فیلم "نه هفته و نیم” "تا آخرین روزها در برابر جراحی پلاستیک مقاومت کرد و سعی در حفظ زیبایی طبیعی داشت. و او این کار را به خوبی انجام داد: طرفداران از اینکه سن بازیگر بالا می رود اما پیر نمی شود خوشحال بودند. خود این شخص مشهور اعتراف کرد که ورزش ، مراقبه و افکار مثبت به او کمک می کند تا تناسب داشته باشد.
 
اما همه چیز در سال 2015 تغییر کرده است. در پیش پرده فیلم "یازده ساعت" کیم غیرقابل تشخیص بود: چهره ای بیشتر شبیه ماسک مومی ، درخشندگی روغنی ، تغییر شکل چشم و شکل لب و ..... لازم نیست متخصص باشید تا بفهمید: بسینگر با جراحی پلاستیک خود را بدبخت کرد ، زیبایی خود را کاملا از دست داد.در عین حال ، به نظر می رسد که بازیگر زن از همه چیز خوشحال است ، و خوشحال است که برای دوربین ها مطرح می شود!
 

ژرار دوپاردیو (71 ساله)

ژرار دوپاردیو همیشه ظاهر آماتور داشت. بله کلمه خوش تیپی در باره او دشوار بود. اما در بدن او چه جسمی وجود داشت که  هر ورزشکاری به آن حسادت می کرد؟
اما در دهه 90 ، ژرار دوپاردیو به احترام قهرمان كامل و اشتها آور كه ​​بازی می كرد ، لقب اوبلیكس را دریافت كرد. از این گذشته ، این بازیگر نه تنها از نظر ظاهری به شخصیت خود می رسید ، بلکه دوست داشت غذای خوشمزه بخورد. علاوه بر این ، ژرار دوپاردیو، که حتی قبل از آن بیش از حد نوشیدنی های الکلی مصرف می کرد ، تاکستانی خرید و شروع به تولید نوشیدنی های الکلی برای خود کرد. و اگرچه روش نادرست زندگی بر ظاهر او تأثیر زیادی داشت ، اما هنوز هم به عنوان یک نماد جنسی در فیلم ها متقاضی خود را دارد.
 

ملانی گریفیث (62 ساله)

در دهه 80 ، ملانی گریفیث یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود به حساب می آمد ، اما این محبوبیت با او شوخی بی رحمانه ای انجام داد. علی رغم این واقعیت که طبیعت ظاهری دیدنی به ستاره اعطا کرده بود ، اما او برای نجات آن تلاش چندانی نکرد. عاشقانه های طوفانی وشکست های پرشور ، مهمانی های شبانه ، فیلمبرداری های بی پایان ،  اعتیاد به مواد مخدر - به طور کلی ، این فرد مشهور همه ی کارها را انجام داد تا خیلی زودتر از زمان موعود، پیر شود.
من فقط در یک ازدواج با آنتونیو باندراس در مورد تغییر سبک زندگی ملانی گریفیث فکر کردم. او از شوهرش بزرگتر بود و می ترسید کسی جوانتر آنتونیو باندراس را از او بگیرد. اما ملانی گریفیث به درخواست شوهرش برای ترک اعتیاد ، واکنش خشنی نشان داد و او را به منع ارتباط با دخترش در خانه کرد. با این حال ، بازیگر زن هنوز این اراده را پیدا کرد که بتواند در ورزش شرکت کند و به رژیم خود ادامه دهد. اما بعداً با تماس با جراح پلاستیک اشتباه كرد. در نتیجه ، با این وجود ، آنتونیو باندراس او را رها کرد و ملانی گریفیث در جستجوی زیبایی نتوانست جلوی خود را بگیرد و ظاهر درخشان خود را از دست داد.
 

بریژیت باردو (85)

از اواسط دهه 50 ، این بازیگر فرانسوی استاندارد زیبایی زنان محسوب می شد. او برای بازی در فیلم ها متقاضی زیادی داشت و آقایان با نفوذ می خواستند با او در ارتباط باشند. همه چیز در سن 39 سالگی  اتفاق افتاد، بریژیت تصمیم گرفت از سینما جدا شود و زندگی خود را به حمایت از حیوانات اختصاص دهد. از آن زمان ، ستاره کاملاً خود را رها کرد و به خودش اجازه می داد حتی با لباس های ناخوشایند و سر و وضع نامرتب به رویدادهای اجتماعی برود.
این بازیگر همیشه تأکید کرده است که او حریف جراحی پلاستیک است ، اما به فکر حمایت از خود به روشی طبیعی نبود. در سالهای اخیر ، تقریباً چیزی درمورد این نماد زیبایی جنسیت شنیده نشده است و فقط گاهی اوقات نام وی در رابطه با رسوایی با بیانیه های سیاسی یا به دلیل مبارزه برای حقوق حیوانات در مطبوعات ظاهر می شود.
 

جنیس دیکینسون (65 ساله)

در دهه 70-80 ، جنیس دیکینسون یکی از بهترین مدلهای جهان بود. اما اکنون شناختن دختری که روزگاری قلب میلیون ها مرد در سراسر جهان را به دست آورد دشوار است.
این ستاره پنهان نکرد که خودش مقصر عواقب جبران ناپذیری برای ظاهر خود است. وی در کتاب زندگی نامه خود اعتراف کرد که کوکائین رژیم غذایی او بود. جانیس به دلیل اعتیاد به الکل و مواد مخدر تحت درمان قرار گرفت ، ابتدا با بی اشتهایی و سپس با بولیمیا(اختلال تغذیه) مبارزه کرد. و بعدا زمان آن فرا رسید که یک سری جراحی های بی پایان پلاستیک انجام شود. جالب اینجاست که با وجود نتایج وحشتناک ، مدل سابق پشیمان نیست که بارها زیر چاقوی جراح پلاستیک رفته است.
 

جان تراولتا (66 ساله)

خوش تیپ واقعی در جوانی جان تراولتا بود. و چه نوع جراحی پلاستیکی او داشت؟ فقط رقص معروف او را بخاطر بیاورید.
 
همه اینها با این واقعیت شروع شد که بازیگر به سرعت شروع به طاس شدن کرد. درست است ، هنوز مشخص نیست که چرا او به طور کامل از داشتن مو خود را خلاص نکرد ، در عوض او شروع به پوشیدن کلاه گیس ، و سپس به کلی پیوند مو را انجام داد (حداقل جراحان پلاستیک چنین می گویند).
 

دوناتلا ورساچه (64 سال)

ظاهر یک طراح مشهور ایتالیایی هرگز مطابق با استانداردهای پذیرفته شده زیبایی نیست ، اما او  یک دختر جذاب بود. اما ، ظاهرا ، دوناتلا تصمیم گرفت بصورت مصنوعی چیزی را بدست آورد که طبیعت به او نداده بود. درست است! با گذشت زمان ، شیفتگی به جراحی پلاستیک به یک اعتیاد واقعی برای او تبدیل شد.
 
عموم مردم به خصوص دوست دارند در مورد لب های ورساچه صحبت کنند ، که طراح آن را به اندازه های نامرتب و بزرگ افزایش داده است. علاوه بر این ، در کنار اشتیاق به برنزه شدن و آفتاب گرفتن ، همه اینها حتی به نظر می رسد ارعاب آور می رسد.
 

استیون سیگال (67 ساله)

زمانی این بازیگر فقط نقش قهرمانان واقعی را بازی می کرد ، زیرا او تمام داده ها را برای این کار در اختیار داشت: یک مرد خوش تیپ و عضلانی با موهای بلند. او بود که می توانست جهان را از انواع بدبختی ها نجات دهد. علاوه بر این ، استیون سیگال استاد هنرهای رزمی است ، که در رشد محبوبیت وی نیز نقش داشت.
 
با این حال ، اکنون کمتر کسی به استیون سیگال حتی به نقش کمی قهرمانانه می دهد. این بازیگر دارای شکمی بزرگ شد ، بی دست و پا شد. علاوه بر این ، او لباس بسیار عجیب و غریبی می پوشد ، و پیراهن های خنده دار را انتخاب می کند. هیچ اثری از موهای بلند وجود ندارد - Seagal اکنون یک کلاه گیس می پوشد. و اظهارات سیاسی وی برای بسیاری مضحک به نظر می رسد.
 

سارا جسیکا پارکر (55 ساله)

خوب ، او از ظاهر ایده آل یک بازیگر زن بهره ای نبرد ، اما موفق شد نه تنها نقش اصلی را در سریال "... و شهر" بازی کند ، بلکه همچنین به نمادی از سبک تبدیل شد که اثبات کرد، زیبایی یک مفهوم نسبی است.
اما اکنون هیچ اثری از کری محبوب باقی نمانده است. اتفاقی که برای این بازیگر افتاد مشخص نیست. شیوه زندگی غلط ، جراحی پلاستیک ، عدم تمایل به حمایت از مراقبت از خود ، یا پیر شدن هنوز عوارض خود را ادامه می دهد؟ به هر حال ، سارا اکنون بسیار نادر در جلوی دوربین ها قرار می گیرد. با این حال ، این بازیگر اذعان می کند که هرگز زیر چاقو جراحان نرفته است!

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۴ تا به امروز، یکی از نشانه های اصلی یک عمل موفقیت آمیز حداکثر نامرئی بودن آن است: هر چه نتیجه مداخله طبیعی تر به نظر برسد، بهتر است. در مواد خود، ما گزینه های پلاستیکی را جمع آوری کرده ایم که به طور کامل این معیار را برآورده می کند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴بلفاروپلاستی transconjunctival یکی از محبوب ترین روش های اصلاح پلک است. نشانه اصلی این عمل وجود افتادگی پلک ها و تغییرات مربوط به سن در ناحیه اطراف چشم است. چنین عیوب زیبایی شناختی حتی به دختران جوان نیز سن می افزاید. بلفاروپلاستی ترانس ملتحمه به شما این امکان را می دهد که برش ها را تا حد امکان پنهان کنید (دسترسی از داخل پلک، از طریق ملتحمه انجام می شود)، در حالی که هیچ برش خارجی و درزهای قابل مشاهده ای روی پوست وجود ندارد. همچنین، این عمل به شما امکان می دهد توانبخشی را به حداقل برسانید و دوره آن را از دو هفته به 5-7 روز کاهش دهید. پس از جراحی بلفاروپلاستی، مدت اقامت در بیمارستان تنها نصف روز است، بنابراین امکان مراجعه به منزل در همان روز وجود دارد. یک امتیاز خوب: اثر پس از انجام بلفاروپلاستی ترانس ملتحمه برای سال‌ها باقی می‌ماند. اما مهمترین چیز این است که نتیجه کاملاً طبیعی به نظر می رسد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو.......... این نوع لیفت صورت به شما امکان می دهد ظاهری آرام و شاداب داشته باشید. ابرو را به حالت صحیح برگردانید (با افزایش سن، افتادگی دم ابروها را داریم که ظاهر را غمگین و خسته می کند)، تعداد و عمق چین و چروک ها را کاهش دهید، ناحیه پلک بالایی را کمی باز کنید. این عمل ملایم و مهمتر از همه، کاملاً نامرئی است، زیرا از طریق ریز برش هایی به طول تنها 1.5-2 سانتی متر در پوست سر انجام می شود. بهبود و توانبخشی پس از این عمل بسیار سریع اتفاق می افتد و ظاهری زیبا برای مدت طولانی باقی می ماند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴بزرگ کردن سینه با ایمپلنت های نسل جدید........ بزرگ کردن سینه با ایمپلنت محبوب ترین عمل جراحی پلاستیک بوده و هست. اما ایمپلنت های نوآورانه روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و به شما امکان می دهند نتیجه ای طبیعی و هماهنگ به دست آورید. چنین ایمپلنت هایی ظاهر سینه را کاملاً حفظ می کنند و همچنین بسته به موقعیت بدن شکل خود را تغییر می دهند. در لمس، ایمپلنت ها کاملاً مشابه سینه طبیعی هستند. نصب آنها از طریق برش های کوچک به طول 2-2.5 سانتی متر انجام می شود که به شما امکان می دهد آثار عمل را کاملاً پنهان کنید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴لیپوپر کردن باسن یا لیپو اسکالپچر باسن........ یکی از موثرترین و ایمن‌ترین روش‌های بزرگ‌ کردن باسن است که از سلول‌های چربی خودتان استفاده می‌کند که واکنش‌های آلرژیک و پس زدن را کاملاً از بین می‌برد. این عمل از طریق سوراخ هایی به طول 0.3-0.5 سانتی متر، پنهان در چین های طبیعی بدن انجام می شود. تغییر شکل فقط یک روز طول می کشد و هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد. در عین حال، اندامی باریک با باسنی گرد به دست می آورید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۴جراحی پلاستیک ناحیه واژن........ احتمالاً نامحسوس ترین در بین تمام جراحی های پلاستیک ناحیه واژن است. با این حال، یکی از مهم ترین. زندگی شخصی، ادراک از خود و سلامت کلی ما در این منطقه متمرکز است. نشانه های جراحی عبارتند از: تمایل به اصلاح اندازه و شکل لابیای ماژور و مینور، ناراحتی هنگام پوشیدن لباس زیر و ورزش، ناراحتی در زمان رابطه ، بهبودی پس از زایمان. این عمل به شما امکان می دهد حساسیت را افزایش دهید و ناراحتی زیبایی شناختی را از بین ببرید. اما مزیت اصلی این است که عمل انجام شده قطعا یک راز باقی خواهد ماند.

در ادامه بخوانید...