چگونه برد پیت ترکیه با چشمان آبی به ستاره کت واک و سینمای جهان تبدیل شد: داستان موفقیت کیوانچ تاتلیتوغ

در

کیوانچ تاتلیتوغ


سال‌هاست که سریال‌های ترکی با طرح‌های جذاب، مناظر باشکوه و البته بازیگران زیبای خود جهان را تسخیر می‌کنند. در نقد امروز در مورد یکی از زیباترین هنرمندان ترکیه صحبت خواهیم کرد که با جذابیت، استعداد، زیبایی و چشمان فوق العاده آبی خود مخاطبان را مجذوب خود کرد. جای تعجب نیست که با چنین داده هایی، کت واک های اصلی جهان برای کیوانچ تاتلیتوغ باز شد، اما در نهایت او حرفه بازیگری را انتخاب کرد. براد پیت ترک، خوش تیپ ترین مرد کشور، بهترین بازیگر دراماتیک - این چیزی است که در ترکیه تاتلیتوگ نامیده می شود. مسیر او به المپوس سینمای ترکیه چگونه بود؟ و اکنون در زندگی او چه می گذرد؟

کیوانچ تاتلیتوغ ستاره بسکتبال 

کیوانچ تاتلیتوغ سن : 40 سال متولد برج عقرب

کیوانچ تاتلیتوغ قد و وزن : 187 سانتی متر و  وزن  74 کیلوگرم

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر در پاییز 1983 در شهر آدانا ترکیه به دنیا آمد. علاوه بر او، چهار فرزند دیگر نیز در خانواده بودند. خانواده دوستانه زندگی می کردند، اما نه چندان ثروتمند. به هر حال، برای چندین نسل خانواده او در تجارت نانوایی مشغول بودند، به همین دلیل والدین او نیز نانوایی خود را اداره می کردند. درآمد حاصل از شرکت کوچک بسیار کم بود. آنها فقط برای نیازهای ساده - غذا، پوشاک و غیره کافی بودند.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ در کودکی و نوجوانی


اما مرد جوان موفق شد خودش به اهدافش برسد. کیوانچ قد بلند و سریع به لطف بازی بسکتبال با استعداد خود توجه عوامل دانشگاه را به خود جلب کرد و آنها او را به تحصیل دعوت کردند و همچنین او را به تیم بسکتبال محلی دعوت کردند. ستاره آینده از کودکی به ورزش علاقه داشت. او تمام اوقات فراغت خود را در زمین های ورزشی گذراند و در آنجا به شکل عالی رسید.

اما به زودی پدر به جراحی قلب نیاز داشت و خانواده به استانبول نقل مکان کردند. مرد جوان مجبور شد به یک کالج جدید منتقل شود و زندگی خود را بازسازی کند. اما اینجا هم از استعدادهای ستاره بسکتبال استفاده شد. او به باشگاه محلی فنرباغچه و در نهایت به بشیکتاش دعوت شد. شاید تاتلیتوگ به یک بسکتبالیست مشهور تبدیل می شد اگر آسیب جدی زانو در حین تمرین نبود. پس از این، پزشکان گفتند که او باید ورزش حرفه ای را ترک کند.

 

کسب و کار مدل کیوانچ تاتلیتوغ

با از دست دادن بسکتبال ، مرد جوان شروع به جستجوی یک تجارت جدید کرد. او در دانشکده طراحی وارد دانشگاه استانبول شد، اما در ماه های اول تحصیل، مرد جوان متوجه شد که این کار او نیست. سپس مادر در سرنوشت پسرش دخالت کرد. با دیدن اینکه پسرش چقدر خوش تیپ در حال بزرگ شدن است، و با ظاهر اروپایی، تصمیم گرفت، مخفیانه از او، درخواستی را برای مسابقه ای برای مدلینگ  ارسال کند. سازمان دهندگان مسابقه به مشخصات Tatlytug علاقه مند شدند و به او پیشنهاد همکاری دادند.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

در سال 2001، کیوانچ تاتلیتوغ بهترین مدل ترکیه و در سال 2002 بهترین مدل در جهان بود.

 

بنابراین، در سال 2000، کیوانچ به سرعت یک دوره آموزشی را پشت سر گذاشت و به زودی در شوهای مد شرکت کرد. و فقط یک سال بعد ، Tatlitug وضعیت بهترین مدل را در ترکیه و یک سال بعد - در جهان داشت. بهترین کت واک های پاریس و میلان به روی او باز بود. بسیاری از طراحان مشهور آرزو داشتند که او را در نمایشگاه های خود ببینند و با او قرارداد ببندند.

 

حرفه مدلینگ کیوانچ تاتلیتوغ باعث بازیگری در فیلم شد

طی چندین سال کار در تجارت مدلینگ، کیوانچ نه تنها توسط طراحان، بلکه توسط کارگردانان نیز مورد توجه قرار گرفت. تاتلیتگ فهمید که حرفه مدلینگ زودگذر است، بنابراین تصمیم گرفت شانس خود را در سینما امتحان کند. در بین نمایش های مد در اروپا، او به تست های صفحه نمایش رفت. و دنیای سینما آنقدر او را مجذوب خود کرد که تصمیم گرفت به طور جدی به این حرفه بپردازد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ

در سال 2004، او به استانبول بازگشت و در آنجا شروع به شرکت در دوره های آموزشی در استودیو نمایش تئاتر محلی کرد. از آنجایی که کارگردان‌ها حتی در دوره‌ای که کیوانچ مدل بود به او علاقه نشان دادند، اولین پیشنهاد برای یک نقش سینمایی دیری نپایید. در سال 2007 ، این بازیگر مشتاق 24 ساله نه در تبلیغات، بلکه در فیلم سینمایی "آمریکایی ها در دریای سیاه-2" نقش آفرینی کرد.

 

و اگرچه نقش تاتلیتگ در این پروژه ثانویه بود ، اما او توانست توجه تهیه کنندگان را به خود جلب کند. به زودی یکی از نقش های اصلی سریال تلویزیونی "نقره" به او سپرده شد. این بازیگر مشتاق در تصویر قهرمان عاشق آنقدر طبیعی بود که پیشنهادهایی برای نقش آفرینی در ملودرام های دیگر دریافت کرد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ

از آن زمان، تقریباً تمام قهرمانانی که تاتلیتوگ بازی می‌کند، شخصیت‌های کلیدی بوده‌اند و فیلم‌هایی با مشارکت او نه تنها در ترکیه، بلکه در سراسر جهان محبوبیت داشته‌اند. این بازیگر با بازی در نقش مُهَنَد در مجموعه تلویزیونی "عشق ممنوع" (2008-2010) که شریک زندگی او بازیگر محبوب، برن سات بود، به شهرت زیادی دست یافت. تماشاگران به شیمی خاص بین بازیگران اشاره کردند.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

در مقایسه با دیگر بازیگران ترک، تاتلیتوگ به خاطر ظاهر اروپایی خود متمایز است

 

Tatlytug همچنین خود را نه تنها به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک استاد صداپیشگی نیز نشان داد. در سال 2010، او صداپیشگی کن در فیلم سه بعدی پیکسار Toy Story: The Great Escape را بر عهده گرفت. به هر حال، یک سال بعد او مورد توجه کارگردان مشهور هالیوودی جیمز کامرون قرار گرفت و به او پیشنهاد بازی کوچک در فیلم اکشن Sanctum را داد. این فیلم داستان گروهی از غواصان را روایت می کند که در غارهای زیر آب کاوش می کنند. کارگردان از کار این بازیگر ترکیه ای راضی بود و نه تنها به خاطر بازی عالی، بلکه به خاطر غواصی حرفه ای اش از او تشکر کرد.

 

در سال 2013، این بازیگر در درام "رویای یک پروانه" ظاهر شد، جایی که او در نقش شاعر مبتلا به سل ظاهر شد. به هر حال، این قهرمان یک نمونه اولیه واقعی داشت. برای صحت بیشتر، تاتلیتگ بیش از ده کیلوگرم وزن از دست داد تا از بیماری و گرسنگی خسته به نظر برسد.

 

و در سال 2014 ، این بازیگر نقش اصلی را در سریال "کورت سیت و الکساندرا"  سعید و شورا  بر اساس وقایع واقعی بازی کرد. داستان فیلم چندین سال قبل از انقلاب اکتبر در سن پترزبورگ می گذرد. یکی از افسران ارتش تزار، دون خوان کورت سیت امینوف، با نجیب زاده جوان الکساندرا ورجنسکایا،  برای اولین بار ملاقات می کند. جوانان در نگاه اول متوجه می شوند که عاشق یکدیگر هستند و زندگی آنها دیگر مثل قبل نخواهد شد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

تصاویری از سریال کورت سیت و الکساندرا

 

اما رابطه دو عاشق به معنای واقعی کلمه از همان روزهای اول در معرض آزمون های جدی قرار می گیرد: عدم تایید خانواده، پستی از طرف یک دوست، انقلاب، مهاجرت و حتی مثلث عشقی. تصویر فوق العاده لمس کننده و هیجان انگیز بود، اما در طول فیلمبرداری بازیگران با مشکلاتی مواجه شدند.

بازیگران ترک که به گرما عادت کرده بودند، آمادگی رویارویی با زمستان سخت روسیه و یخبندان 30 درجه را نداشتند. بازیگران حتی چندین ست لباس زیر حرارتی در طول فیلمبرداری خیابانی پوشیدند. کیوانچ تاتلیتوگ اکنون با لبخند به یاد می‌آورد که چگونه ریش یخ‌زده‌اش خرد شد و او به دنبال جایی برای گرم شدن می‌گشت. در حین فیلمبرداری جراحاتی نیز وجود داشت. در یکی از سکانس ها، این بازیگر از روی اسب سقوط کرد و 5 دنده او شکست. به گفته کیوانچ، او حتی بلافاصله متوجه نشد که آسیب چقدر جدی است، بنابراین به بازی ادامه داد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

در طول فیلمبرداری سریال "کورت سیت و الکساندرا" این بازیگر با مشکلات زیادی روبرو شد

 

با وجود تصاویر مکرر از قهرمانان رمانتیک، این بازیگر ثابت کرده است که می تواند در ژانرهای مختلف بازی کند. به عنوان مثال، کمیسر پلیس او در سریال «درگیری» که همسر و دخترش را در جریان یک حمله تروریستی از دست داد، جایزه فیلم پروانه طلایی 2019 را به عنوان بهترین بازیگر مرد برای این بازیگر به ارمغان آورد. در همان سال، این بازیگر به طور غیرمنتظره ای در فیلم کمدی فرش جادویی 2 ظاهر شد. به گفته این بازیگر، این غیرعادی ترین نقش در کارنامه کاری او تاکنون بوده است. او این طرح ها را با گرمی به یاد می آورد، زیرا آنها دائما سرگرم بودند و حتی واقعاً نمی توانستند بازی کنند.

و از سال 2020، این بازیگر شروع به همکاری با پلتفرم پخش جهانی مشهور نتفلیکس کرد. او در مجموعه تلویزیونی هلندی "در دل شب" و یک سال بعد در مجموعه تلویزیونی "زیردریایی" بازی کرد که از روز اکران خود به یکی از ده پروژه سینمایی پربیننده در بسیاری از کشورها تبدیل شد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ به تازگی پدر شده است 

با وجود محبوبیت، ظاهر و انبوه طرفداران کیوانچ، دوستان کیوانچ او را مردی نسبتا متواضع و محجوب توصیف می کنند. در مورد زندگی شخصی خود، او در سال 2004 با بازیگر و برنده مسابقه Miss World 2002 آزرا آکین رابطه داشت. این زوج دائماً با هم دعوا می کردند و سپس آشتی می کردند تا اینکه در سال 2008 به طور کامل و غیرقابل برگشت از هم جدا شدند.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ با آزرا آکین (عکس سمت چپ) و ملتم کامبول (در سمت راست)

 

به احتمال زیاد، دلیل این امر، عاشقانه جدید این بازیگر با همکار دیگر، بازیگر ملتم کامبول بود که 14 سال از او بزرگتر است. اما این رابطه همچنین شبیه یک نوسان بود: آنها یا از هم جدا شدند یا همگرا شدند تا اینکه پس از 5 سال عاشقانه ناپایدار از هم جدا شدند.

به معنای واقعی کلمه بلافاصله پس از جدایی، در مورد رابطه این بازیگر با استایلیست  باشاک دیزر داور دویا دویا مدا که در طول فیلمبرداری "عشق ممنوع" ملاقات کرد، مشخص شد سالها آنها با هم دوست بودند ، اما پس از آن احساسات قوی تری بین آنها شعله ور شد. و در سال 2016 ، عاشقان در پاریس ازدواج کردند.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ و همسرش

این بازیگر درباره همسرش می‌گوید: «من قدر آنچه دارم را می‌دانم، آنچه را که سال‌ها به دنبالش بودم، پیدا کردم

 

تنها چیزی که همسران برای خوشبختی کامل نداشتند فرزندان بود. و سرانجام در آوریل سال گذشته اولین فرزند مورد انتظار آنها به نام کورت افه به دنیا آمد. به هر حال، این بازیگر حتی در هنگام زایمان نیز حضور داشت.

به طور کلی، Tatlytug کودکان را می‌پرستد و سال‌هاست که فعالیت‌های سازمانی را دنبال می‌کند که از حقوق کودکان حمایت می‌کند. او وظیفه خود می داند که هر کاری انجام دهد تا در آینده همه بچه ها در دنیای بهتر و راحت تری زندگی کنند. و از سال 2011، این بازیگر سفیر حسن نیت بنیاد یونیسف در سازمان ملل شد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

عکس فرزند کیوانچ تاتلیتوگ                کیوانچ تاتلیتوگ و همسر و فرزندش

تاتلیتگ اذعان می‌کند: «فکر می‌کردم پدر شدن من را مضطرب‌تر می‌کند، اما وقتی این خبر خوب را دریافت کردم، همه نگرانی‌هایم از بین رفت.»

این بازیگر علاوه بر فعالیت های اجتماعی و فیلمبرداری، عاشق سفر است. همسرش این سرگرمی را با او به اشتراک می گذارد. حتی به دنیا آمدن یک پسر هم باعث بر هم زدن آرامش بیشتر آنها نشد. قبلاً در جولای سال گذشته، این زوج به همراه فرزند 3 ماهه خود برای تعطیلات به بدروم رفتند. در همین حال، همه طرفداران تاتلیتگ منتظر فیلم های جدید با حضور او هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه بر سر ژان کلود ون دام آمد؟

در
ژان کلود ون دام

 

ژان-کلود ون دام

ژان کلود ون دام درسال 1970 قهرمان کاراته و کیک بوکسینگ بود. درسال های 1980 تا 90 با اندام ورزیده و ماهیچه ای خود معروف به عضلات بروکسل ، لقب پادشاه بلژیکی ها را از آن خود کرد و ستاره رزمی سینمای جهان شد. فیلم های کیک بوکسر، هدف سخت و ... حاصل دوره طلایی جان کلود ون دام است. بعد از دوره طلایی سینمای رزمی، ژان کلود به همان سرعتی که معروف شده بود از دنیای سلبریتی ناپدید شد.  

 

چرا ژان کلود ون دام؟

به دلیل دشواری در تلفظ این نام ، ژان - کلود ون وارنبرگ ، به یاد دوست فقید خود ، نام خود را به ژان - کلود ون دام تغییر داد .

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود

یکی از بهترین فیلم های ژان کلود ون دام، فیلم علمی تخیلی اکشن "سرباز جهانی" بود. فیلم فروش خوبی داشت و دست اندرکاران تصمیم به ساخت سریال با همین نام گرفتند. ساخت فیلم سربازجهانی در سال 2012 با نسخه روز حساب و کتاب ادامه پیدا کرد.

 

 فیلم سربازجهانی

 

بعد از موفقیت فیلم پلیس زمان، ون دام برای سه فیلم کاندید شد که قرار بود برای هر کدام 12 میلیون دلار دستمزد دریافت کند. در همان زمان جیم کری با دریافت دستمزد 20 میلیون دلاری در صدر اخبار بود و ون دام دستمزد 12 میلیون دلار را نپذیرفت، اون میخواست مانند جیم کری دستمزد 20 میلیون دلار را دریافت کند. ساخت هر سه فیلم لغو شد و جان کلود ون دام در بلک لیست هالیوود قرار گرفت. این اتفاق تاثیر زیادی بر آینده این بازیگر داشت.

 

ژان کلود هرگز برای دیالوگ ها معروف نشد. او مرد اکشن است.

 

ژان کلود ون دام در سال 2012 در مصاحبه ای با گاردین گفت، جیم کری دستمزد خوبی گرفت و من میخواستم با او رقابت کنم. مثل یک احمق

 

مجسمه ژان کلود ون دام

 

ون دام که به "عضلات بروکسل" معروف شده در کشور خود بلژیک بسیار محبوب است و حتی مجسمه ای از او در روبروی  مرکز خرید معروف نیز نصب شده است.

در سال 2010 در فیلمی به نام The Expendables با کارگردانی سیلوستر استالونه بازی کرد. فیلم موفقیت خوبی داشت و او دوباره جایگاهی برای خود کسب کرد. فیلم با نسخه دوم ادامه پیدا کرد و استالونه نقش مخصوصی برای ون دام در نظر گرفته بود.

 

قد و وزن ژان کلود

سیلوستر استالونه

 

ژان کلود وندام متولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۶۰ در بلژیک است او 61 سال سن (متولد 1960 میلادی)  دارد . وزن ژان کلود  80 کیلوگرم  قد ژان کلود ون دام 177 سانتیمتر است. 

ژان کلود ون دام در کدام شهر متولد شد؟

سینت آگاتا-برچم ، بلژیک

 

ژان کلود ون دام

 

او دوستار حیوانات است و موسسه خیره ای در استرالیا برای کمک به حیوانات دارد. 

پسر ژان کلود ون دم

پسر ژان کلود ون دام

                                                عکس  نیکولاس پسر ژان کلود ون دام  

3709290.jpg


خشونت ژان کلود هیچ وقت خارج از کادر دوربین دیده نشد ولی پسر ژانکلود، نیکولاس در سال 2017 بخاطر درگیری فیزیکی دستگیر شد. نیکولاس برای 2 ساعت هم اتاقی خود را با چاقو گروگان گرفته بود.

دختر ژان کلود ون دم

d26b8b1976630a1c1b43049e0dac4e03.jpg

پیش پرده فیلم الکساندر نوسکی با دختر ون دام منتشر شد
پیش پرده پروژه تولید الکساندر نوسکی "رویاهای تاریک" در یوتیوب منتشر شده است .

در این فیلم هیجان انگیز بازیگر نقش اول زن ، بیانکا بری ، دختر 29 ساله ژان کلود ون دام حضور داشت . کرسی کارگردانی را ماتیاس مولتراسیو بر عهده گرفت.

طبق خلاصه داستان ، قهرمان فیلم هنگام استراحت با همسرش با خطر مرگبار روبرو می شود.

در سال 2020 ، "رویاهای تاریک" بصورت آنلاین در بازار فیلم کن Marche du Film شرکت کرد. اولین بار این فیلم پاییز امسال در اروپا و آسیا به نمایش در می آید.

 

ژان-کلود ون دام همسر

دختر و همسر ژان کلود ون دام

                                                  عکس  همسر و دختر ژان کلود ون دام  

معروف ترین کار او تبلیغ ولوو است

تبلیغ ولوو

 

همه این تبلیغ را دیده ایم. قهرمان پلیس  ژان کلود ون دم زمان 53 ساله که روی 2 کامیون بزرگ ولوو در حال نمایش توانایی های بدنی فوق العاده خود است.86 میلیون نفر این کلیپ را دیده اند این عدد بیشتر از تعداد کسانی است که کل بلیط های فیلم های او را خریده اند.

عکس ژان کلود

ژان کلود ون دام

 

درسال 2017 ژان کلود در سریالی متفاوت با نام ژان کلود ون جانسون بازی کرد. این سریال روایت زندگی خود اوست، حقایقی که هیچ وقت گفته نشد.

 

بازی مورتال کامبتاز

 

کاراکتر جانی کیج در بازی مورتال کامبتاز از روی این بازیگر محبوب ساخته شده است.

 

اعتیاد ژان کلود ون دام

بازی مورتال کامبتاز

اعتیاد به کوکائین نزدیک بود او را بکشد.

متاسفانه ژان کلود ون دام به کوکائین اعتیاد دارد و یکی از بزرگترین مشکلات زندگی اوست، ون دام گفته است از سال 1999 هر روز 10 گرم کوکائین استفاده کرده که هفته ای 10.000 دلار خرج داشته است. بعد از ترک ناموفق دوباره به اعتیاد رو اورده است.

در این دوران بیشتر فیلم های ون دام مستقیم روی dvd پخش شده و بیننده زیادی نداشته است.

 

ژان کلود در کمدی اکشن نتفلیکس 

ژان-کلود ون دام

ون دام در نقش یک مأمور سابق مرموز سرویس مخفی بازی می کند که پس از متهم شدن پسرش به قاچاق اسلحه و مواد مخدر ، فوراً به فرانسه بازمی گردد.

ژان کلود ون دام گفت: "آخرین مزدور" یک پروژه فوق العاده هیجان انگیز است و به من اجازه می دهد ژانر جدیدی را انتخاب کنم. من همیشه از طرفداران ژان پل بلموندو بوده ام و امیدوارم که به روش خودم مشعل کمدی اکشن را به دست بگیرم. فیلمنامه دیوید چارون همه این عناصر را به روشی کاملاً موفق گرد آورده است - یک داستان زیبا همراه با احساسات ، اکشن زیاد و شوخ طبعی. من همچنین بسیار خوشحالم که در کنار نسل جدیدی از استعدادها مانند آلبان ایوانف ، آسا سیلا و سمیر دکاززا کار می کنم ، اما همچنین با  پاتریک تیمزیت ، اریک جودور ، میو دوباره در صفحه نمایش هستیم. "

دیوید شارون اضافه کرد: "من می خواهم به سنت بزرگ فیلم های اکشن دهه 80 و 90 برگردم - آن فیلم های افسانه ای که همه ما دوست داریم در جایی که قهرمانان بیش از حد معمول نیستند ، بدلکاری ها از زندگی چشمگیرتر و واقعی تر بودند ، و همه با شوخ طبعی نقطه گذاری شده اند. فقط ژان کلود می توانست تجسم این دوران طلایی بی نظیر سینما باشد. "

 

چگونه کیک بوکسور ژان کلود ون دام هالیوود را فتح کرد

ژان کلود ون دام در 18 اکتبر 61 ساله می شود. زندگی حرفه ای او داستان برخاست درخشان ، سقوط ناامیدکننده و بازگشت طولانی به اوج است. در اواخر دهه 1980 و نیمه اول دهه 1990 ، جنگنده هایی با یک ستاره به طور مداوم در باکس آفیس خاطره دارند. ژان کلود از انشعابات استراتژیک و  از خطرات طفره نرفت و دشمنان را با یک ضربه در یک پرش دور خانه مجازات کرد. فرمول موفقیت او ، بی عیب و نقص کار کرد تا اینکه ون دام به قدرت مطلق خود ایمان آورد و از هالیوود تبعید شد.

 

ژان-کلود ون دام

اگر نام رزمی کار بلژیکی برای شما بیش از حد عجیب به نظر می رسد ، بدیهی است که شما نام او را از بدو تولد نشنیده اید: ژان کلود کامیل ، فرانسوا ون وارنبرگ اراده از کودکی او را به جلو سوق داد. او از یک مرد نان شیرینی زنجبیلی تبدیل به یک قهرمان کاراته شد و به عنوان "آقای عضله بلژیک" رسید.

 ژان کلود ون دام در هالیوود

در سن 16 سالگی ، ژان-کلود ون دام  فکر کرد که کمربند سیاه در ورزشهای رزمی برای او کافی نیست و لازم است چیزی را امتحان کند ، حتی وحشیانه تر - این "ماشین کشتار" پنج سال به باله اختصاص داد. ژان کلود اطمینان می دهد که اگر شخصی آموزش های رقص شده ، اما طاقت فرسای رقص را تحمل کند ، هرگونه تست ورزشی برای او هیچ سودی نخواهد داشت. کلاس ها به او لطف و چابکی خاصی می بخشیدند ، و متعاقباً با این کار کاف ها را به رقبا می داد. ون دام از 17 تا 22 سالگی در نبردهای حرفه ای که منجر به 18 ناک اوت شد ، جنگید - البته برای حریفانش.

 

پس از آن ، آن جوان تصمیم گرفت كه وقت آن است كه با یك دعوا حرفه ای این كار را ترك كند و برای تسخیر آمریكا در اكران سینماها به آنجا رفت. ژان کلود پول خاصی ، ایده بازیگری ، ارتباط صنعتی و حتی دانش انگلیسی قابل قبولی نداشت. همه این چیزهای کوچک او را به هیچ وجه اذیت نمی کرد.

ژان کلود یک روش عجیب و غریب برای گذراندن ممیزی ها ایجاد کرد: او آنها را به تنهایی مرتب کرد ، و توانایی های خود را برای یک کارفرمای بالقوه تبلیغ کرد. استعداد چشمگیر خود را.

 

ژان-کلود ون دام

 

این بازیگر مشتاق به تدریج به شهرت رسید: ابتدا در میان جمعیت درخشید ،  و سپس در نقش شخصیت های منفی (علاوه بر این ، روس ها) در "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" (1986) و "عقاب سیاه" شد. "(1988).

 

ژان کلود درنده

یک لحظه کنجکاوی در بیوگرافی ژان کلود: برای مدتی او درگیر فیلمبرداری فیلم اکشن علمی تخیلی Predator (1987) بود. به عنوان یک مبتدی ، حتی نقش یکی از شرکای آرنولد شوارتزنگر به او پیشنهاد نشد ، اما به او اجازه داده شد که در لباس یک هیولای بیگانه مخفی شود.

 

ژان-کلود ون دام

ژان کلود ون دام  با آرنولد شوارتزنگر 

 

درست است که این بازیگر وقت نداشت که واقعاً وارد شخصیت شود و به یک دیوانگی خونین بیفتد - او به سرعت اخراج شد. چرا به طور قطع مشخص نیست ، همه طرفین دلایل مختلفی را بیان می کنند ، بنابراین می توانید هر توضیحی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. آنها می گویند که ژان کلود به دلیل ناخوشایند بودن  لباس هیولا همیشه دمدمی مزاج بود (در آن زمان از طرحی متفاوت از نسخه نهایی استفاده می شد) ، که جای تعجب نیست - به دلیل گرم شدن بیش از حد داخل  لباس ، گاه و بیگاه غش می کرد.

 ژان کلود معتقد است که او را به دلیل امتناع از انجام کاری که خطرناک می دانست ، اخراج شده. به گفته وی ، بدلکار در پایان شکستن پای خود را در این صحنه نشان داد ، اگرچه گروه فیلم اطلاعات زخمی شدن را تأیید نکردند.

 

 ژان کلود ون دام در فیلم های کشتار

 در سال 1988 ، اولین موفقیت ون دام در نقش اصلی منتشر شد - "Bloodsport" در مورد مسابقات زیرزمینی هنرهای رزمی.

"ورزش خونین" با دعواهای کاملاً صحنه دار تماشاگران را به وجد آورد ، جایی که ضربات به منزله برخورد واقعی از تماس ها بود (معمولاً در فیلم های هالیوود آنها را می زنند ، اما آنها با زاویه ها و تحمیل صدا، خطاها را می پوشانند). سبک های مختلف مبارزان نیز نزاع ها را تماشایی کرده است.


به دنبال آن مجموعه ای از تولیدات ارزان قیمت اما موفق ، جایی که ژان کلود قدرت جنگندگی خود را نشان داد ، بود. از جمله  Kickboxer (1989) ، Universal Soldier (1992) و Hard Target (1993) توسط جان وو ، عملكرد برجسته هونگ كون ، طراحي شد. این روزها رسم بود که ستارگان اکشن که به خود احترام می گذارند خودشان را در داستان پردازی امتحان کنند: شوارتزنگر در Total Recall بر بیماری اسکلروزیس غلبه کرد ، بروس ویلیس در یک تاکسی پرنده در عنصر پنجم بمب گذاری کرد و غیره. ون دام ، به نوبه خود ، در زمان گشت (1994) به پلیس زمان تبدیل شد. این فیلم در سراسر جهان 101 میلیون دلار درآمد کسب کرد که در نهایت کاراته کا بلژیک را به عنوان یکی از پادشاهان ژانر جنگی رساند.

 

مانند ژان کلود مبارزه کنید

سبک مبارزه سینمایی ون دام از چندین سبک شکل گرفته است. او از ده تا 18 سالگی در رشته شوتوکان (نوعی کاراته) تحصیل کرد و کمربند مشکی گرفت. او در دوران نوجوانی به کیک بوکسینگ نیز علاقه مند شد و شگردهای خود را مطرح کرد.

 

ژان-کلود ون دام
عکس از فیلم  شیردل "AWOL" ، 1990

 

ژان کلود پس از انتقال به ایالات متحده ، سالن آموزش  را افتتاح کرد و در آنجا دو نوع ورزش رزمی دیگر را تکمیل کرد: تکواندو و موی تای. اولی اصالتاً کره ای است و با ضربات قوی و بلند ساخته شده است ، در حالی که موی تای معادل تایلندی کیک بوکسینگ است که در آن گرفتن و پرتاب ممنوع است. شخصیت ون دام در کیک بوکسر تمرین موی تای بود.بعلاوه ، البته ، شما نباید گذشته باله هنرمند را فراموش کنید.

 

چرا ژان کلود ون دام در لیست سیاه هالیوود قرار گرفت 

بعد از فیلم "پلیس زمان" ، به نظر می رسید جالب ترین چشم اندازها برای ژان کلود باز شده است. در عوض ، او به تدریج از رادار ناپدید شد!

ژان کلود زندگی حرفه ای خود را خراب کرد. یک روز او از یونیورسال تماس گرفت و پیشنهاد سه فیلم با حق امتیاز 12 میلیون دلار را پیشنهاد داد. ون دام به سازندگان فیلم گفت كه استعداد او را نمی بینند ، مگر اینكه پیشنهاد او را به 20 میلیون دلار برسانند ، مثل جیم كری (ظاهراً بازیگر معتقد بود كه ضربات او به اندازه شوخی ها و تمسخرهای یك بازیگر طنز مرگبار است). در کارخانه رویاها ، چنین علاقه به پول مورد توجه قرار نگرفت و مرد حریص سوداگر! در لیست سیاه قرار گرفت. در هر صورت این همان چیزی است که خود ژان کلود می گوید.

 

نکته جالب این است که کاراته کا معروف حتی دلایل خاصی برای چنین خواسته هایی داشته است. حیف است که او در آن زمان مطالعه ای انجام نداده  که در سال 2017 انجام شد و طبق آن ژان کلود دومین بازیگر پردرآمد دهه های اخیر است (اولین  امیلیو استوز ). اساس کار کل کارمزد همه فیلم ها نبود ، بلکه نسبت هزینه ها به درآمد بود. معلوم شد که ژان کلود هر دلار خرج شده اش را صد برابر (یا بهتر بگوییم ، چهار دلار و 20 سنت) پس داده است. بی سودترین کارگر صنعت برد پیت بود که فقط ده سنت دلار تولید کرد. ون دام همه آنچه را که لمس می کرد به طلا تبدیل کرد و فیلم های اکشن با بودجه کم را به بازدیدهای گیشه تبدیل کرد.

 

انصافاً ، اشتهای گزاف مالی تنها چیزی نبود که زندگی حرفه ای او را خراب کرد. در اواسط دهه 1990 ، با الهام از شهرت ، این بازیگر کاملاً به بیراهه رفت: او هرگز از کوکائین جدا نمی شد ، مرتباً همسران جدید می گرفت ، با پاپاراتزی دعوا می کرد ، به دلیل رانندگی در حالت مستی جریمه می شد (و یک بار در یک کلوپ شبانه با ماشین تصادف کرد) و دائماً برای فیلمبرداری دیرمی آمد. گروه تولید "جنگجوی خیابانی" (1994) شکایت کردند که کار با او غیرممکن است و حتی آنها از گفتن داستان هایی درباره رفتار او شرم داشتند. استودیو کارمند ویژه ای را موظف کرد که از اولویت های کنترل نشده مراقبت کند ، اما ژان کلود خودش به او چیزهای بد یاد داد!

 

ژان-کلود ون دام

در اتاق دادگاه عالی لس آنجلس ، 1998


در نیمه دوم دهه 1990 ، فیلم های ژان کلود در گیشه شکست می خورند و به زودی از رفتن به سینما منع شدند و آنها را مستقیماً به دی وی دی ها منتقل کردند.

برای پی بردن به غیرقابل بازگشت بودن غم انگیز سقوط وی ، کافی است که ژان کلود حتی به حضور خود در کمدی ناخوشایند داخلی "Rzhevsky علیه ناپلئون" اشاره کند.

 

تولد دوباره ژان کلود ون دام و پاکسازی

بعد از یک رشته تحقیرها ، ژان کلود ، متواضع شد ، درسش را گرفت و یاد گرفت که خودش را از کنار حاشیه نگاه کند. برای بسیاری ، جی‌سی‌وی‌دی JCVD فیلم او "JCVD" به الهام تبدیل شد. (2008) ، جایی که او خودش بازی کرد. و دقیقاً همان چیزی که او بازی کرد - منتقدان از خوشحالی خفه شدند و بوق زدند که وقتی آنها به دنیا آمدند چنین بازی قدرتمندی را از مردی که عادت به حل همه مشکلات زندگی با نخ ریسمان داشت ، ندیده بودند. یک مونولوگ شش دقیقه ای در فیلم وجود دارد ، جایی که ژان کلود ون دام مستقیماً به دوربین و تماشاگر نگاه می کند و با اشک ، از رویاها و ناکامی های خود صحبت می کند. هنگام بازبینی این بخش ، خودش احساس شرمندگی از نحوه کنار گذاشتن زندگی حرفه ای خود کرد.

 

ژان-کلود ون دام

در اکران فیلم JCVD ، 2008 


در این صحنه ، جنبه نفسانی بازیگر به وضوح نمایان می شد. شاید ، ژان کلود ون دام همیشه از نوع انعطاف ناپذیر شوارتزنگر دقیقاً به دلیل ساده لوحی ، آسیب پذیری و انسانیت و همچنین البته توانایی شکستن یک گردو با باسن متمایز بود. ژان کلود بیش از یک بار به این ابرقدرت مباهات کرده است ، از جمله در کامو در سریال تلویزیونی دوستان (سیزدهمین قسمت از فصل دوم).


JCVD می تواند بسیار بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با قدرت بیشتری به احیای حرفه ژان کلود ون دام کمک کند . این بازیگر مشغول نظافت سگ خود در تایلند بود که مرگ بالینی را تجربه کرد. ژان کلود معتقد بود که حمایت از یک دوست چهار پا در مقیاس ابدی مهمتر از تعقیب موفقیت است.

 

 استالونه او را به مهمانی ستاره های اکشن پیر در The Expendables II (2013) دعوت کرد ، جایی که ون دام با یک چشمک زدن شخصیت شرور را به تصویر کشید. سیلوستر او را به قسمت اول دعوت کرد ، اما پس از آن ژان کلود مجذوب ویرایش پروژه کارگردان طولانی مدت "راه عقاب" شد (این فیلم در سال 2008 فیلمبرداری شد ، اما آنها نمی توانند آن را به طور معمول منتشر کنند ، و نام ها را به طور مداوم تغییر می دهند).

 

 ژان-کلود ون دام نه تنها در تبلیغات بازی کرد ، بلکه در مجموعه تلویزیونی Jean-Claude Van Johnson (2016-2017) نیز بازی کرد. طبق طرح این نمایش ، کار بازیگری ون دام فقط پوششی برای نوع واقعی فعالیت او بود: انجام ماموریت های مخفی. این کمدی نه تنها فیلم های او را مسخره کرد ، بلکه عشق خود را به آنها اعتراف کرد و خود ژان کلود نشان داد که واقعاً می تواند با جیم کری در مسیر طنزپردازی رقابت کند.

 

ژان-کلود ون دام

در طول کنفرانس مطبوعاتی سریال "Jean-Claude Van Johnson" ، 2017 


اکنون امور ون دام به آرامی در حال بهبود است. وی در صداپیشگی کارتون ها (دنباله و سه گانه "کونگ فو پاندا" ، جدید "مینیون ها") مورد تقاضا قرار دارد و نتفلیکس اقدام به ساخت اکشن کمدی "آخرین مزدور" با بازی وی می کند. 

چه فیلمی از ژان کلود ون دام  تماشا کنیم

"Bloodsport" (1988)

"کیک بوکسر" (1989)

"JCVD." (2008)

"ژان کلود ون جانسون" (2016 - 2017) (مجموعه تلویزیونی)

لیست فیلم های ژان کلود ون دام

 

سال

نام فیلم

نقش

نکات مهم

۱۹۸۴

موناکو جاویدان

Gay Karate Man

 

۱۹۸۴

بریکین

Spectator in First Dance Sequence

Uncredited

۱۹۸۶

نه سازش، نه تسلیم

Ivan Krushensky

Also known as Karate Tiger (European)

۱۹۸۸

رینگ خونین

فرانک داکس

Fight choreographer, فیلم‌نامه‌نویس، تدوین‌گر

First work with بلو یانگ.

۱۹۸۸

عقاب سیاه

Andrei

Also known as Red Eagle or Red Hunter (European)

۱۹۸۹

سایبورگ

Gibson Rickenbacker

تدوین‌گر

۱۹۸۹

کیک بوکسور

Kurt Sloane

نویسنده

Also known as Karate Tiger ۳ (European)

۱۹۹۰

حکم مرگ

Louis Burke

 

۱۹۹۰

شیردل

Lyon Gaultier

Fight choreographer, نویسنده

Also known as Leon or A.W.O.L. – Absent Without Leave (European)

۱۹۹۱

ضربه دوجانبه

Alex Wagner/Chad Wagner

دو نقش، تهیه‌کننده، نویسنده

دومین همکاری با بلو یانگ.

۱۹۹۲

سرباز جهانی

Luc Deveraux/GR۴۴

اولین همکاری با دولف لاندگرن.

۱۹۹۳

آخرین حرکت قهرمان

خودش

حضور افتخاری

۱۹۹۳

راهی برای فرار نیست

Sam Gillen

 

۱۹۹۳

هدف سخت

Chance Boudreaux

 

۱۹۹۴

پلیس زمان

Max Walker

دو نقش

۱۹۹۴

مبارز خیابانی

Colonel William F. Guile

 

۱۹۹۵

مرگ ناگهانی

Darren McCord

 

۱۹۹۶

نهایت خطر

Alain Moreau/Mikhail Suverov

دو نقش

۱۹۹۶

هدف نهایی

Christopher Dubois

کارگردان، نویسنده

۱۹۹۷

تیم دو نفره

Jack Quinn

 

۱۹۹۸

تقلب

Marcus Ray

 

۱۹۹۸

لژونر

Alain Lefevre

نویسنده، تهیه‌کننده

۱۹۹۹

سرباز جهانی: بازگشت

Luc Deveraux

تهیه‌کننده

۱۹۹۹

دوزخ

Eddie Lomax

تهیه‌کننده

Also known as Desert Heat

۲۰۰۱

فرمان

Rudy Cafmeyer/Charles Le Vaillant

دو نقش، نویسنده

۲۰۰۱

بدل

Edward "The Torch" Garrotte/Replicant

دو نقش

۲۰۰۲

از خط خارج شده

Jacques Kristoff

 

۲۰۰۳

در جهنم

Kyle LeBlanc

 

۲۰۰۴

برخاسته از مرگ

Ben Archer

 

۲۰۰۴

نارکو

Jean's ghost by Lenny

نقش کوتاه

۲۰۰۶

سپاه سخت

Phillip Sauvage

 

۲۰۰۶

دومین فرمانده

Sam Keenan

 

۲۰۰۶

امتحان

Charles

 

۲۰۰۷

تا دم مرگ

Anthony Stowe

 

۲۰۰۸

چوپان: گشت مرزی

Jack Robideaux

اولین همکاری با اسکات ادکینز.

۲۰۰۸

جی‌سی‌وی‌دی

JCVD

مدیر اجرایی تولید

۲۰۱۰

سرباز جهانی: احیا

Luc Deveraux

دومین همکاری با دولف لاندگرن.

اولین همکاری با آندری آرلوفسکی.

Limited theatrical release in Israel, Singapore, Philippines, Malaysia, United Arab Emirates, India, Jordan, Lebanon, Italy, Japan, and Pakistan.

۲۰۱۱

پاندای کونگ‌فوکار ۲

Master Croc

صداپیشه

۲۰۱۱

بازیهای ترور

Vincent Brazil

Limited theatrical release in US, Russia, and Ukraine.

دومین همکاری با اسکات ادکینز.

مدیر اجرایی

Also known as Weapon (European)

۲۰۱۱

Beur sur la ville

Colonel Merot

 

۲۰۱۲

Rzhevskiy vs. Napoleon

خودش

 

۲۰۱۲

چشمان اژدها

Jean-Luis Tiano

اولین همکاری با کانگ لی با پیتر ولر.

۲۰۱۲

یک‌بارمصرف‌ها ۲

Jean Vilain

سومین همکاری با اسکات ادکینز با دولف لاندگرن.

۲۰۱۲

سرباز جهانی: روز حساب

Luc Deveraux

چهارمین همکاری با اسکات ادکینز و دولف لاندگرن.

دومین همکاری با آندری آرلوفسکی.

۲۰۱۲

شش گلوله

Samson Gaul

 

۲۰۱۲

یو.اف. او

George

 

۲۰۱۳

به جنگل خوش آمدید

Storm Rotchild

 

۲۰۱۳

دشمنان نزدیک

Xander

 

۲۰۱۴

گرمای کشنده

Stillman

 

۲۰۱۵

یک تکه گوشت

Deacon

Post-production

۲۰۱۵

'Jian Bing Man

 

Cameo

۲۰۱۵

Yüksek Derece

 

Cameo

Filming

۲۰۱۶

Kickboxer: Vengeance

Master Durand

Filming

۲۰۱۶

The Tower

 

Announced

نامشخص

عشق کامل

Frenchy

کارگردان، نویسنده، Completed

 

نظرات

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر و کاراته کار در 18 اکتبر 1960 در بلژیک متولد شد و از سن 10 سالگی ورزش های رزمی را انجام می دهد. در نیمه دوم دهه 1980 ، برنده چندین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی و دارنده کمربند سیاه . نقش ایوان کراشینسکی کاراته کار روسیه را در فیلم "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" بازی کرد. پس از اولین صدای شهرت ، این ورزشکار شروع به حضور فعال در فیلم های "Bloodsport" ، "Cyborg" ، "Kickboxer" و "Universal Soldier" کرد (برای آخرین ون دام که آنها 1.5 میلیون دلار پرداخت کردند). در سال 1994 ، این بازیگر 8 میلیون دلار برای بازی در فیلم Street Fighter دریافت كرد. در پایان دهه 90 ، مد فیلم های اکشن رو به زوال بود و مدت ها بود که این بازیگر نمی توانست به درآمد قبلی خود دست یابد و به اوج خود بازگردد. محبوبیت نکته روشن بعدی در کار ون دام حضور در فیلم "J.C.VD" در سال 2008 بود ، که وی در آن شخصیت اصلی شد. این بازیگر سپس در دو دنباله سرباز جهانی ظاهر شد و نقش شخصیت منفی اصلی فیلم The Expendables را بازی کرد. سالانه فیلم هایی با حضور ون دام به عنوان بازیگر و صداپیشه منتشر می شود. سال آینده دو فیلم با بازیگر اکشن - "آخرین مزدور" و "فرانسوی" به نمایش در می آید.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی الاصل بلژیکی است. او قبل از شروع حرفه بازیگری ، بدنساز معروف ، کاراته کا و کیک بوکسر بود. مشهورترین فیلم ها با مشارکت وی عبارتند از "رینگ خونین" ، "تأثیر مضاعف" ، "سرباز جهانی" ، "هدف سخت" ، "پلیس زمان".

۱۴۰۰/۳/۲۰بیوگرافی ژان کلود , اعتیاد ژان کلود ون دام متولد 18 اکتبر 1960 در بلژیک. نام اصلی تولد وی ژان کلود کامیل فرانسوا ون وارنبر است. پدر او به عنوان حسابدار کار می کرد و صاحب یک گل فروشی بود. وقتی پسرش ده ساله بود ، او را در مدرسه کاراته ثبت نام کرد. و در شانزده سالگی ، ژان کلود قبلاً وارد تیم ملی کاراته بلژیک شده بود و بعداً قهرمان اروپا شد. اما جدا از هنرهای رزمی مانند کیک بوکسینگ ، موی تای ، کونگ فو و تکواندو ، ژان کلود در اوایل جوانی به تحصیل باله کلاسیک پرداخت. همچنین در اوج موفقیت (با بودجه همسر اولش. ژان-کلود ون دام همسر) ، سالن ورزشی خود را با نام "Gym Gym" افتتاح کرد.قد و وزن ژان کلود در مقاله بالا آورده شد + عکس ژان کلود و پسر ژان کلود ون دم. در سال 1981 ، ژان کلود پس از جدا شدن از همسرش و فروش این باشگاه ، در آرزوی بازیگر شدن به کالیفرنیا رفت. اما همه چیز خیلی خوب پیش نمی رفت ، علاوه بر این ، ون دام واقعاً انگلیسی بلد نبود ، بنابراین در ابتدا او به عنوان راننده ، دروازه بان ، کارگر ساختمانی کار می کرد و هنرهای رزمی را آموزش می داد. در آن دوره ، او تصمیم گرفت برای بار دوم ازدواج سودآور انجام دهد. در سال 1984 ، ون دام سرانجام در فیلم هایی مانند موناکو برای همیشه (1984) و Break Dance (1984) زمان کوتاهی در فیلم ها گرفت. سپس او نام خود را از ژان کلود ون وارنبرگ به ژان کلود ون دام تغییر داد ، که به یاد دوست فقید خود انتخاب کرد. اولین نقش تمام عیار این بازیگر در سال 1986 کار او در فیلم "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" (1986) بود ، جایی که او در آن بازیگر اصلی ، مبارز روسی ایوان بازی می کرد. اما واقعاً موفقیت دو سال بعد حاصل شد ، پس از اکران فیلم "Bloodsport" (1988). در همان سال ، فیلم های اکشن عقاب سیاه (1988) ، سایبورگ (1988) و کیک بوکسر (1988) اکران شدند. دو مورد اخیر از نظر تجاری بسیار موفق بوده اند. فعالیت بازیگری او به سرعت در حال پیشرفت بود ، در مدت کوتاهی چندین فیلم با مشارکت او مانند "AWOL" (1990) و "سفارش به مرگ" (1990) منتشر شد. اما گام بعدی محبوبیت ، بازی در فیلم "تأثیر مضاعف" (1991) بود. پس از اکران فیلم اکشن "سرباز جهانی" (1992) ، اوج حرفه بازیگری ژان کلود می آید و به دنبال آن چندین فیلم موفق با مشارکت وی از جمله "هیچ کجا اجرا نمی شود" (1993) ، "هدف سخت" (1993) ، "زمان گشت" (1994) ، "مرگ ناگهانی" (1995) ، "حداکثر خطر" و برای فیلم "در جستجوی ماجراجویی" (1996) ، او همچنین بر روی فیلمنامه کار کرد و به عنوان کارگردان بازی کرد . اما به زودی برای ژان کلود یک مرحله از مشکلات مربوط به مواد مخدر ، الکل و پلیس ایجاد شد ، زندگی شخصی نیز به خوبی پیش نرفت. همه اینها نمی تواند روی کار بازیگری تأثیر نگذارد. در سال های بعدی ، فیلم های با مشارکت او کمتر منتشر می شدند ، از جمله نقش در فیلم های "مستعمره" ، (1997) ، "انفجار" (1998) ، "لژیونر" قدیم فرانسه (1999) ، "سرباز جهانی 2": بازگشت »(1999) ، جهنم (1999) ، Replicant (2001) ، سراشیبی (2002) ، در جهنم (2003) ، تا زمان مرگ (2004). اما پس از بهبود بازیگر از مشکلات مواد مخدر ، برای سومین بار ازدواج کرد و بازگشت به صفحه نمایش را آغاز کرد. بنابراین ، در سال 2008 فیلم JCVD. که بسیاری آن را بهترین کار در حرفه ژان کلود می دانند ، و سپس قسمت سوم "سرباز جهانی" (2010) منتشر شد و یک سال بعد ژان کلود صدای شخصیت کارتون "پاندا کونگ فو کار 2" را صحبت کرد(2011) ) به دنبال آن نقش در چندین فیلم اکشن رده B وجود داشت و سپس ون دام در فیلم "The Expendables 2" (2012) که در آن نقش آنتاگونیست اصلی را بازی می کرد به اکران های بزرگ بازگشت. تا سال 2016 ، در سال 2016 ، ژان کلود به صداپیشگی برای فیلم انیمیشن Kung Fu Panda 3 (2016) بازگشت ، یکی از نقش های اصلی را در بازسازی Kickboxer (2016) و دنباله بعدی آن بازی کرد و همچنین در مجموعه تلویزیونی Jean بازی کرد -کلود وانگ جانسون ”(2016-2017) ، که در آن ژان کلود ، حرفه ای خود را مسخره کرد. با این حال ، این سریال ناموفق بود و پس از فصل اول لغو شد.در حال حاضر ، ون دام همچنان به طور فعال در فیلم های گروه B بازی می کند. جدید ترین بازی او در فیلم آخرین مزدور کمدی اکشن نتفلیکس است.

۱۴۰۰/۳/۲۰بله داداش ،حیف که پیر شدی ، من با تماشای فیلم های ژان کلود بزرگ شدم و اکنون به یاد دوران کودکی ام می افتم. رینگ خونین ، کیک بوکسر ، ضربه دوجانبه ، سرباز جهانی، اکنون چنین فیلم هایی وجود ندارد.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر خوبی است ، من با مشارکت او در تماشای فیلم بزرگ شدم. تصاویر شایسته زیادی در فیلمبرداری او وجود دارد! به عنوان مثال فیلم های Hard Target ، Cyborg ، AWOL و بسیاری دیگر را در نظر بگیرید. درست است ، اکنون محبوبیت ژان کلود شروع به کاهش می کند ، اما فیلم های این بازیگر هرگز فراموش نمی شوند!

۱۴۰۰/۳/۲۰من ژان کلود ون دام خوش تیپ را دوست دارم. فیلم های با مشارکت وی کتابچه راهنمای آموزش هنرهای رزمی است. و چه تعداد پسران پس از "جنگجوی خیابانی" طرفدار هنرهای رزمی شدند و عکس ژان کلود را در اتاق خود آویزان کردند.

۱۴۰۰/۳/۲۰از زندگی نامه این بازیگر ، ژان کلود ، در مورد ضعف او در رابطه با جنسیت زن مشخص است. من نمی دانم این چقدر درست است اما واقعیت این است که جنسیت زن نسبت به او بی تفاوت نیست. فیلم های این بازیگر بیشتر مربوط به دسته فیلم های مردانه است ، اما من شخصاً و بسیاری از دوستانم با لذت زیادی فیلم های ژان کلود را تماشا می کنیم.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگری است که فیلمنامه نویس و تهیه کننده نیز هست ، برای من بت بود و می ماند. عکس هایی با تصویر او حتی امروز روی دیوار من آویزان است. سرباز جهانی او فیلم مورد علاقه من است.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود در فیلم "The Expendables-2" مشارکت جالب خود را به نمایش گذاشت.این بازیگر علی رغم سن و سالش فقط یک معجزه است. به هر حال ، در این فیلم سوپرمن ها زیاد هستند ، بنابراین لذت تماشای آنها تضمین می شود.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام مورد علاقه میلیون ها زن است. من فیلم های اول بازیگر را با لذت تماشا کردم ، اما فیلم های آخر خیلی زیاد نیستند. هنرهای رزمی او بیش از آنکه یک دعوای واقعی باشد ، بیشتر شبیه یک باله خوش فرم است. اما این نظر شخصی من است.

۱۴۰۰/۳/۲۰اکنون محبوبیت ژان کلود ون دام دیگر مانند گذشته نیست ، اما کارهای بازیگری و کارگردانی وی همچنان توجه ها را به خود جلب می کند. چنین فیلم هایی از بازیگر مانند "ضربه دوجانبه" ، "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" احساس دلتنگی برای زمان های گذشته را برانگیخته ، می توان آنها را با لذت و به صورت آنلاین تماشا کرد.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام 15 سال پیش آرزوی هر دختری بود! حرفه ای ، همه فیلم های بازیگر ، البته فیلم های اکشن. اما حتی من آنها را تماشا کردم ، فقط به خاطر او. بیوگرافی بازیگر نیز جالب است ، من آن را خواندم ، می خواستم در مورد زندگی شخصی او بدانم ...

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بت من است! من با تماشای فیلم های او بزرگ شدم. او بازیگر و مبارز بزرگی است. بود ، هست و خواهد بود! با وجود انتقادات ، او به همه چیز دست یافت. و منتقدان بازنده های رقت انگیز هستند!

۱۴۰۰/۳/۲۰بچه ها ، البته محبوبیت ژان کلود افت کرد. اما او بازیگر خوبی است. علاوه بر این که او واقعا رقص کوروگرافی جنگی را انجام می دهد ، او واقعاً به بازیگری نیز پایبند است! آیا می توانید تصور کنید که وقتی شهرت و محبوبیت خیره کننده ای گذشت چگونه بود؟! .. خوب ، شما می توانید دیوانه شوید. خلاصه اینکه حداقل "Double Impact" و جدال نهایی "Bloodsport" را تجدیدنظر کنید و عشق به بازیگر به هر حال دوباره در شما بیدار می شود !!!)

۱۴۰۰/۳/۲۰من واقعاً ون دام را دوست ندارم! رقصنده! تصمیم گرفتم فیلم آنلاین "Kickboxer" را تماشا کنم و بعد از 20 دقیقه آن را خاموش کردم! او قطعاً بازیگر نیست و اکنون شک دارم که ژان کلود اصلا کیک بوکسور باشد! ضربات او فقط باعث تمسخر بیننده است.

۱۴۰۰/۳/۲۰شاید بهتر باشد "JCVD" نگاه کنید؟

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ این بازیگر آمریکایی در تمام دنیا با نام ژان کلود ون دام شناخته می شود. اگرچه نام کامل او اینگونه به نظر می رسد - ژان کلود کامیل فرانسوا ون وارنبرگ. این پسر بلژیکی آرزوی بازیگر شدن را داشت و به لطف ظاهر عالی، هنرهای رزمی و استعدادش توانست به شهرت جهانی دست یابد. اما بیشتر از همه، این بازیگر به فرزندان خود از ازدواج با گلادیس پرتگ - کریستوفر و بیانکا افتخار می کند. آنها نیز به موفقیت های زیادی دست یافتند. اما کوچکترین پسرش نیکلاس از ازدواجش با دارسی لاپیر هنوز از پدرش راضی نیست. اگرچه ممکن است همه چیز را در پیش داشته باشد.

در ادامه بخوانید...

مونیکا بلوچی بازیگر 54 ساله ایتالیایی قصد پیر شدن ندارد

در
مونیکا بلوچی
عکاسی برای مجله Soon
بازیگر زن 54 ساله ایتالیایی، مونیکا بلوچی طرفدارانش را با تغییر رنگ موهای سیاه به بور متقاعد می کند که قصد پیر شدن را ندارد.
 
در سال های اخیر، مونیکا بلوچی بازیگر مشهور در سینمای جهان به ندرت در صفحه نمایش دیده می شود.
مونیکا بلوچی
اما به طور فزاینده ای، زیبای ایتالیایی را می توان به عنوان یک مدل ، که در آن او در تصاویر به یاد ماندنی، دیدنی و جذاب که بر زیبایی طبیعی او تأکید می شود، ملاحظه کرد. 
مونیکا بلوچی
برای این عکس، بازیگر سعی کرد یک کلاه گیس بور با موهای کوتاه داشته باشد.
مونیکا بلوچی
موافقم، مونیکا در این تصویر بی نظیر به نظر می رسد. با این حال، مشترکین مجله Soon اذعان کردند که بلافاصله بازیگر را در این تصویر تشخیص نداده اند!
مونیکا بلوچی
در برخی عکس ها، مونیکا در جواهرات کارتیه و یک لباس والنتینو دیده می شود. این بازیگر توسط عکاس مشهور پاتریس ون مالدن عکسبرداری شده است. جلسه عکس در بهار در پاریس برگزار شد.

عکس از مونیکا بلوچی در گذر زمان

مونیکا بلوچی
مونیکا بلوچی
مونیکا بلوچی
مونیکا بلوچی
مونیکا بلوچی

نظرات

در ادامه بخوانید...

مونیکا بلوچی دوست پسر جوانش را ترک کرد

در
مونیکا بلوچی و نیکلاس لوفور
مونیکا بلوچی 54 ساله، هنرپیشه ایتالیایی، عاشق 36 ساله خود را ترک کرد.
مونیکا بلوچی هنرپیشه مشهور سینمای جهان اعلام کرد که نیکولاس لوفور، دوست پسر جوانش را ترک کرده است. این زوج تقریبا دو ساله با هم بودند. این بازیگر خاطر نشان کرد دوستی او با صاحب گالری 36 ساله در حال حاضر تنها بصورت دوستی ادامه دارد.
 
مونیکا بلوچی در مصاحبه ای با F Weekly گفت: "ما بسیار نزدیک به یکدیگر بودیم. این شخص به من خیلی آموزش داد، اما اکنون فقط تبدیل به دوستان مادام العمر شده ایم.

نظرات

در ادامه بخوانید...

آیا سرانجام لئوناردو دی کاپریو تصمیم به ازدواج گرفت

در
بالاخره ازدواج کردی؟ شایعه شده که لئوناردو دی کاپریو 44 ساله درگیر یک مدل 22 ساله است.رسانه های غربی بار دیگر گزارش دادند که لئو ظاهراً با مدل 22 ساله کامیلا مورونه در ارتباط است. دوست دختر فعلی دی کاپریو کامیلا مورونه است. 
 
لئوناردو دی کاپریو بازیگر معروف سینمای جهان، با کامیلا مورونه، در اواخر سال 2017 یک رابطه را آغاز کرد. زیبایی عجیب و غریب با ریشه های آمریکایی و آرژانتینی کاملاً مطابق با استانداردهای لئو است: 20 سال جوان تر ، بازیگر مدل و مشتاق.  اکنون پاپاراتزی ها از لئوناردو دی کاپریو و کامیلا مورونه  با هم عکس می گیرند. آنها با هم به جشنواره کن 2019 رسیدند و با شور و شوق، جلوی عکاس ها همدیگر را بوسیدند.
کامیلا 22 ساله ، 20 سال از دی کاپریو جوان تر است. 
 
کامیلا در آرژانتین متولد شده ، اما والدینش به سرعت به ایالات متحده رفتند . مادر و پدر او مدل بودند و به لطف ظاهر دیدنی و جذاب ، بیکار نمی نشستند - والدین این دختر در تبلیغات و برنامه های تلویزیونی بازی می کردند. این زوج طلاق گرفتند و یک سال بعد ، مادر کاملیا، لوسیا با آل پاچینو ملاقات کرد. او در آن زمان 30 ساله بود ، هنرپیشه هالیوود - 66 ساله ، اما عشق ، همانطور که می دانید ، تمام سنین رخ می دهد.
 
لوسیا و آل پاچینو 10 سال با هم بوده اند ، و اگرچه به نظر می رسد که آل پاچینو هیچ عجله ای برای برقراری روابط ندارد ، اما او با لوسیا بسیار خوشحال بود. به هر حال ، آل پاچینو هیچگاه به طور رسمی ازدواج نکرده است ، اگرچه او سه فرزند بزرگسال دارد.اکنون کامیلا مورونه نه تنها در عکس های مد ، بلکه در سریال ها نیز سعی می کند خود را امتحان کند.
 
رسانه های غربی مدتهاست که تذکر می دهند که لئو برنامه های جدی برای این دختر در نظر گرفته است و حتی قصد دارد با او ازدواج کند. ممکن است که بازیگر واقعاً از تنهایی خسته شده باشد ، و تصمیم گرفته سرانجام مسئله تنهایی خود را  حل و فصل کند.

نظرات

۱۴۰۱/۱/۵مورد علاقه زنان، لئوناردو دی کاپریو، به نام هنرمند، دانشمند و مخترع مشهور ایتالیایی لئوناردو داوینچی نامگذاری شد. و نکته این نیست که والدین لئو از طرفداران آثار هنرمند رنسانس بودند، بلکه این خود بازیگر آینده بود که هنوز در رحم مادر بود که به طور تصادفی این ایده را به آنها پیشنهاد داد. چگونه!؟والدین دی کاپریو در ماه عسل خود به ایتالیا رفتند و در آنجا از گالری اوفیزی، یکی از قدیمی ترین و مشهورترین موزه های اروپا دیدن کردند. در جریان گشت و گذار در موزه، زمانی که والدین این بازیگر، نقاشی های بزرگ «تعداد مجوس» و «اعلام بشارت» را که توسط لئوناردو داوینچی نابغه کشیده شده بود، تماشا میزکردند، مادر دی کاپریو برای اولین بار اولین تکان کودکی را که به همراه داشت احساس کرد. والدین آینده با تصمیم به این که این یک نشانه است، نام لئوناردو را به پسر خود دادند!

در ادامه بخوانید...

مونیکا بلوچی و ونسان کسل در جشنواره ونیز

در
مونیکا بلوچی
مونیکا بلوچی و ونسان کسل در جشنواره فیلم ونیز در مقابل عکاسان با لبخند خود را نشان دادند. این زوج ستاره پس از طلاق برای اولین بار در جشنواره ونیز با هم دیگر ملاقات کردند.
مونیکا بلوچی
مونیکا بلوچی با همسر سابق خود ونسان کسل دیدار کرد . بازیگران در 76مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز مجدداً به هم پیوستند . این اولین حضور عمومی هنرمندان پس از جدایی آنها است.
 
مونیکا بلوچی و ونسان کسل در مراسم نسخه مرمت شده و جدید از فیلم غیر قابل برگشت‌ در جشنواره ونیز که در بخش جنبی به نمایش درآمد، شرکت داشتند. بازیگران اصلی با کارگردان گاسپارد نوئه همراه بودند.
 
این بازیگر مشهور سینمای جهان، مونیکا بلوچی 54 ساله ایتالیایی یک کت  و شلوار مشکی را برای ورود به فرش قرمز انتخاب کرده بود. این مدل باپوشیدن یک بلوز توری در زیر ژاکت بر زیبایی لباس خود افزوده بود.
 
در مقابل ، ونسان کسل ، پیراهن سفید و شلوار کتانی پوشیده بود. همسران سابق حال و هوای خوبی داشتند و با اشتیاق برای عکاسان و لبخند زدن حاضر بودند.
مونیکا بلوچی
سلبریتی ها برای خبرنگاران کنار هم قرار گرفتند.  عکس
 
ونسان کاسل به همراه دختر چهار ماهه و همسرش، تینا کوناکی ، مدل 22 ساله برزیلی که با احتیاط از اولین فرزند متولد شده ی خود در برابر اصرار آزار دهنده Paparazzi  ها محافظت می کرد، به ونیز پرواز کردند.
مونیکا بلوچی و گاسپارد نوئه
مونیکا بلوچی و گاسپارد نوئه
 
حقیقتا سفر این زوج بدون دردسر نبود. امنیت هتلی که بازیگران در آن اقامت داشتند ، کاسل و همسرش را به رسمیت نشناخت. آنها نمی خواستند اجازه دهند این زن و شوهر برای مدت طولانی در هتل بمانند. خوشبختانه همه چیز با خیال راحت حل شد
 
تینا کوناکی و ونسان کسل
تینا کوناکی و ونسان کسل
به یاد بیاورید که ونسان کسل از سال 1999 تا 2013 با مونیکا بلوچی ازدواج کرده بود. آنها دو دختر دارند -دختر 14 ساله و لئونی 9 ساله. مونیکا بلوچی و ونسان کسل سعی می کنند روابط دوستانه خود را حفظ کنند و فرزندان مشترک را در کنار هم پرورش دهند.
 
در آگوست سال 2018 ، کسل با مدل تینا کوناکی ازدواج کرد که 30 سال از او کوچکتر است. در آوریل 2019 ، این زوج یک دختر به نام آمازون داشتند .
 
مونیکا بلوچی هنوز تنها است. مدتی با هنرمند نیکلاس لفور زندگی می کرد که این رابطه در تابستان گذشته قطع شد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

بازیگرانی که قلب زن ها را در قرن بیستم فتح کردند

در
موسسه فیلم آمریکا لیستی از بازیگران مشهور سینمای جهان از قرن گذشته تهیه کرده است. منتقدان تصمیم گرفتند به ستارگان فیلم های قدیمی احترام بگذارند و به ما یادآوری کنند که: برای به دست آوردن یک تجربه فراموش نشدنی ، شما مجبور نیستید آنها را در سکانس های جدید دنبال کنید. جادوی سینما در نوارهای سیاه و سفید پنهان شده است ، که تقریباً 100 سال پیش فیلمبرداری شده اند.
 
SAYARAK.COM عاشق فیلم های کلاسیک و بازیگران با استعدادی است که نقش اصلی را در آنها بازی می کند. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم ببینیم کدام بازیگران قلب زنان را در قرن بیستم فتح کردند و اکنون کدام سلبریتی  ها را زنان بیشتر دوست دارند. مقاله را تا آخر بخوانید ، زیرا در آخر مقاله به یاد بازیگرانی(5 عکس از بازیگر ان) می پردازیم که اکنون محبوب هستند.

 

18. جیمز دین

جیمز دین
جیمز دین "بی هیچ دلیلی" ، بت یک نسل شد. می توانید استعداد این مرد خوش تیپ را در فیلم های "شرق بهشت" و  "غول" ارزیابی کنید .
 

 

17. کرک داگلاس

کرک داگلاس
کرک داگلاس 102 ساله را آخرین بازیگران زنده دوره طلایی هالیوود می نامند. ما به شما توصیه می کنیم فیلم های "عطش برای زندگی" ، "اسپارتاکوس" و  "مسیرهای افتخار" را تماشا کنید .
 

 

16. اورسون ولز

اورسون ولز
در اکثر فیلم ها ( Citizen Kane ، The process ، Lady from Shanghai ) ، Orson Welles نه تنها یک بازیگر بلکه یک کارگردان بود. این تنها حقیقت شناخته شده را تأیید می کند: یک شخص با استعداد در همه چیز استعداد دارد.
 

 

15. ژن کلی

ژن کلی
بازیگر ، کارگردان ، خواننده ، طنز نویس و فیلمنامه نگار  در فیلم پس از باران
 

 

14. لورنس اولیویه

لورنس اولیویه
کارنامه تئاتر و بازیگر فیلم، لارنس الیویه شامل نمایشنامه های شکسپیر  و همچنین آثار معاصر بود. می توانید مهارت وی را در نوارهای "هملت" و  "غرور و تعصب" ارزیابی کنید .
 

 

13. جان وین

جان وین
جان وین را پادشاه وسترن می نامند. محبوب ترین فیلم ها با مشارکت وی "شجاعت واقعی" و  "Stagecoach" هستند .
 

 

12. گریگوری پک

گریگوری پک
گریگوری پک یکی از بازیگران پرکار اواسط قرن گذشته است. برای نقش اصلی در درام " کشتن مرغ مقلد" جایزه اسکار گرفت.
 

 

11. گری کوپر

گری کوپر
با تشکر از کاریزمای طبیعی و ظاهر جهانی ، گری کوپر توانست بیش از 35 سال از زندگی خود را در 84 فیلم در نقش اصلی بازی کند. در میان آنها "دیدار با جان دوی " ، "وداع با اسلحه " ، "مردی از غرب" و بسیاری دیگر وجود دارد.

 

10. چارلی چاپلین

چارلی چاپلین
چاپلین نه تنها با یکی از مشهورترین تصاویر جهان سینما ، چارلی روبرو شد ، بلکه باعث شد که ساخت فیلم ها به هنر واقعی تبدیل شود. با همین عبارت بود که وی در سال 1972 به اسکار افتخاری اعطا شد. تماشاگران عاشق کمدی های جاودانه او "Baby" ، "Gold Rush" و  "New Times" بودند .
 

 

9. اسپنسر تریسی

اسپنسر تریسی
اسپنسر تریسی یکی از دو بازیگر تاریخ است (نفر دوم تام هنکس) که موفق به کسب دو اسکار پشت سر هم برای بهترین بازیگر مرد شد. این جایزه عالی توسط فیلم های "ناخدا های شجاع" و  "شهر پسران" به وی اهدا شد .
 

 

8. جیمز کارنی

جیمز کارنی
 جیمز کارنی بازیگر و ودویل ، کمدین و رقصنده ، پس از ایفای نقش در فیلم "یانکی دودل ..." مشهور شد . از دیگر فیلم های رتبه بندی با مشارکت وی می توان به فرشتگان با چهره های کثیف ، سرنوشت یک سرباز در آمریکا و  Delirium tremens اشاره کرد .
 

 

7. کلارک گیبل

کلارک گیبل
کلارک گابل را سلطان هالیوود می نامند. نقش وی در نقش رت باتلر در فیلم بر باد رفته  برای همیشه یکی از به یاد مانده ترین فیلم های  تاریخ خواهد بود.
 

 

6. هنری فوندا

هنری فوندا
شروع کار هنری فوندا با نقش آفرینی در برادوی آغاز شد. اما وی پس از فیلمبرداری در درام "خوشه های خشم" توانست دنیای سینمای جهان را فتح کند.
 

 

5- فرد استر

فرد استر
Fred Astaire یکی از بزرگترین استادان ژانر موسیقی محسوب می شود.این بازیگر ، خواننده ، رقصنده و طراح رقص به همراه شریک دائم خود جینجر راجرز ، در ده ها فیلم بازی کرد. بهترین در میان این نقش ها "پرواز به ریو" و  "طلاق شاد" است .
 

 

4. مارلون براندو

مارلون براندو
بیوگرافی این بازیگر به یک جمله خلاصه می شود: "سینما قبل از براندو و سینما بعد از براندو . طرفداران بی شماری از ستارگان بابازی او در The Godfather و  Desire Tram موافق هستند.
 

 

3. جیمز استوارت

جیمز استوارت
فیلم اصلی جیمز استوارت داستان فیلادلفیا به حساب می آید . همچنین ، این بازیگر را می توان در فیلم هیچکاک "پنجره ای به حیاط پشتی" و فیلم "این زندگی شگفت انگیز" فرانک کاپرا مشاهده کرد .
 

 

2. کری گرانت

کری گرانت
کری گرانت یک ستاره فیلم و نماد واقعی فرهنگ پاپ دهه 40-60 قرن گذشته است. او در 72 فیلم از جمله "بزرگ کردن کودک " ، "فقط فرشتگان بال دارند" و  "Charade" بازی کرد.
 

 

1. همفری بوگارت

همفری بوگارت
همفری بوگارت یک افسانه هالیوود است. ارزیابی استعداد او را می توانید در فیلم "کازابلانکا" ، "ملکه آفریقایی ببینید.
 
سرویس فیلم IMDb لیستی از محبوب ترین بازیگران قرن بیست و یکم را گردآوری کرده است . نگاهی به پنج رده بندی برتر بیندازید

5. مورگان فریمن

مورگان فریمن
در سال 2005 مورگان فریمن به دلیل نقش آفرینی در فیلم کودک میلیون دلاری کودک جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کرد . فیلم های موفق دیگر با مشارکت وی: "فرار از شوکان" ، "هفت" و  "رستگاری در شاوشنگ" را ببینید.
 

4. جک نیکلسون

جک نیکلسون
جک نیکلسون یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ فیلم است. وی 12 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. نقش اصلی وی نقش رندل پاتریک مک مورفی در درام  "پرواز بر فراز آشیانه  فاخته" و درخشش به نقش جک تورانس در نظر گرفته شده است .
 

3. فیلیپ سیمور هافمن

فیلیپ سیمور هافمن
فیلیپ سیمور هافمن به عنوان یکی از بازیگرانی است که در دهه اول قرن بیست و یکم مورد جستجو قرار گرفته است. او در بیش از 60 فیلم از جمله Capote و  The Master بازی کرد .
 

2. لئوناردو دی کاپریو

 لئوناردو دی کاپریو
 تقریباً هر فیلمی با لئوناردو دی کاپریو به یک فیلم فراموش نشدنی تبدیل می شود. اما شاید نقش های کلیدی او شامل عاشقانه تایتانیک و حماسه Survivor Epic باشد.
 

1. دانیل دی لوئیس

دانیل دی لوئیس
دانیل دی لوئیس تنها بازیگر تاریخ است که سه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده است. این جایزه عالی برای فیلم های من ، پای چپ من ، خون به پا خواهد شد و  لینکلن به دست او رسید .
 
با لیست موسسه فیلم آمریکا و IMDb موافقید؟ اگر رتبه ای از بهترین بازیگران قرن های 20و 21 را در نظر دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.چه کسی مقام های اول را کسب می کند؟ 

نظرات

در ادامه بخوانید...