حقایقی از زندگی بیورن آندرسن زیباترین پسر قرن بیستم

در

زیباترین پسر قرن بیستم

در رمان " ابله" داستایوفسکی کلماتی وجود دارد - "زیبایی جهان را نجات خواهد داد." بسیاری از ما آنها را شنیده ایم و با معنی موافقیم. اما در داستان بیورن آندرسن، همه چیز کاملا برعکس شد، زیبایی او تقریباً او را به کشتن داد. این یک حماسه غم انگیز کامل بود. بیورن زیباترین پسر دنیا نام گرفت. او توسط بشر  به عرش بلند شد. و سپس، تلو تلو خورد وبر فرش افتاد... اما نشکست. امروزه، بیورن بیشتر شبیه یک وایکینگ قوی و سرسخت است تا یک پسر "وانیلی".

 

بیورن آندرسن یک کودک ناخواسته بود

زیباترین پسر قرن بیستم

بیورن آندرسن جوان

 

بیورن در سال 1955 در استکهلم به دنیا آمد. او یک کودک ناخواسته بود: پدرش ، مادر او را وقتی که بیورن را حامله بود ترک کرد. زن نگون بخت پس از زایمان نتوانست با مشکلات روحی خود کنار بیاید و به الکل معتاد شد. خوشبختانه پسر یک مادربزرگ داشت که در دستان او بزرگ شد. به زودی بیورن کوچک یتیم شد. معلوم شد که مادرش خودکشی کرده است. اما قبل از مرگ، این زن ضبط های صوتی ساخت که در آن اشعار مختلف را خواند، آواز خواند و انواع داستان های خنده دار را تعریف کرد. بیورن هنوز این رکوردها را نگه می دارد و به صدای مادرش گوش می دهد.

 

بیورن به سمت موسیقی کشیده شد و حتی با موفقیت از یکی از نخبه ترین مدارس موسیقی سوئد در استکهلم فارغ التحصیل شد. اما مادربزرگ تصمیم گرفت که نوه او مطمئناً باید سرنوشت خود را با سینما پیوند دهد. او به عنوان بخشی از حرفه خود به سینما علاقه داشت و می دانست چگونه نوه خوش تیپ خود را تبلیغ کند. پیرزن اهمیتی نمی داد که بیورن می خواست خود را وقف موسیقی کند. در نتیجه، او را به معنای واقعی کلمه به سمت سینما کشاند تا برای کارگردان مشهور لوچینو ویسکونتی تست بدهد. لوچینو ویسکونتی تصمیم داشت فیلمی بر اساس اثر توماس مان «مرگ در ونیز» درباره عشق غیرزمینی این آهنگساز به یک پسر بسازد.

 

زیباترین پسر قرن بیستم

لوچینو ویسکونتی  و بیورن  

 

در آن زمان حدود 1500 پسر برای تست بازیگری آمدند. بیورن آندرسن آن روز به دلیل عدم تمایلش به شرکت در کاری که اصلاً لذتی به او نمی داد، روحیه ای نداشت. گرچه لازم نبود زیاد منتظر بمانیم. ویسکونتی به محض دیدن مرد جوان با فرهای زیبا، بلافاصله گفت: "این خودش است!" و بدون لحظه ای تردید چراغ سبز شروع فیلمبرداری را داد.

 

بیورن آندرسن آن دوران را با انزجار پنهانی به یاد می آورد. او کارگردان را یک هیولای واقعی می نامد که مردم برایش وجود نداشتند، بلکه فقط یک وسواس به سینما برای او وجود داشت. در واقع، لوچینو ویسکونتی در صنعت سینما به عنوان یک کارگردان ظالم شناخته می شد. او این کار را نه تنها با بیورن 15 ساله سر صحنه، بلکه با هنرمندان دیگر انجام هم داد.

 

زیباترین پسر قرن بیستم

 

برای اینکه این هنرمند جوان پوست رنگ پریده خود را از دست ندهد، به عنوان نمادی از اشراف، پس از آن اجازه حمام آفتاب، بازی با کودکان دیگر، رفتن به هر کجا و حتی برقراری ارتباط را نداشت. آنها به نوجوان اجازه ندادند کتاب "توماس مان" را که بر اساس آن فیلم «مرگ در ونیز» ساخته شده است را بخواند. اما بیورن  آن را مخفیانه خواند.

 

در سال 1971، فیلم مرگ در ونیز به نمایش درآمد و موفقیت چشمگیری، چندین جایزه بافت، نامزدی اسکار و یک جایزه در جشنواره کن دریافت کرد. پس از آن، بیورن نه تنها مشهور، بلکه مورد تحسین همه، و حتی با عنوان "زیباترین پسر قرن بیستم" - کلماتی که خود ویسکونتی به زبان آورد - شهرت پیدا کرد. شکوه، مانند بهمن ستاره جوان را پوشانده است. بیورن نمی‌دانست چرا همه می‌خواهند او را ببینند. همه این جلسات، فرش قرمزها، روزنامه نگاران، عکاسان، طرفداران دیوانه... در آن لحظه مرد جوان یک چیز می خواست تا همه این «کابوس» به سرعت تمام شود و او دوباره در زادگاهش استکهلم باشد. بیورن آرزوی ورود به هنرستان را داشت.

 

زیباترین پسر قرن بیستم

بیورن آندرسن

در این میان زیباترین پسر نه تنها در میان زنان جامعه موفق بود. حتی مردان بالغ هم آرزوی ملاقات با او را داشتند.

 

تنها اشتیاق و عشق بیورن آندرسن به موسیقی بود

زیباترین پسر قرن بیستم

بیورن آندرسن

با این وجود، بیورن آندرسن رویای خود را برآورده کرد و با موفقیت در هنرستان تحصیل کرد. پس از فارغ التحصیلی از مدرسه موسیقی، حتی به عنوان معلم پیانو شروع به کار کرد. اما در عین حال سینما را به عنوان فرصتی برای دریافت پول اضافی رها نکرد. برای بازی در نقش های اپیزودیک و فرعی موافقت شد. تجربه او با نقش اول در "مرگ در ونیز" برای همیشه از حضور او در برای مرکز توجه قرار گرفتن باعث  دلسردی او  شد. و به طور کلی، او تنها علاقه خود را در زندگی - موسیقی می دانست.

 

زیباترین پسر قرن بیستم

بیورن آندرسن با همسر و دخترش.

 

در سال 1982، زمانی که بیورن با سوزان زیبا در اولین نمایش فیلم "قاتل احمق" آشنا شد. شاعر جوان برای گرفتن امضا به سراغ مرد جوان رفت و صمیمانه تحسین خود را از اجرای بیورن ابراز کرد. سپس احساسات متقابل در دل جوانان متولد شد. کمتر از یک سال بعد، آنها وارد یک ازدواج قانونی شدند، یک سال بعد این زوج صاحب یک دختر به نام رابین شدند و دو سال بعد، پسرشان آلوین به دنیا آمد.

 

زن، شوهرش را متقاعد کرد که دوباره بازیگری را شروع کند. به همین منظور "زیباترین پسر" وارد مدرسه تئاتر شد و خود را در آنجا به عنوان با استعدادترین و موفق ترین دانش آموز تثبیت کرد. سپس آندرسن روی صحنه تئاتر کوچک استکهلم بازی کرد - برای او این یکی از شادترین دوره های زندگی او بود. علاوه بر این، در تئاتر مورد علاقه خود، او به عنوان یک برقکار و حسابدار فعالیت می کرد.

 

حماسه وایکینگ

بیورن آندرسن

بیورن آندرسن

ما تراژدی در خانواده بیورن اتفاق افتاد - پسر ده ماهه او آلوین ناگهان درگذشت. پزشکان به این نتیجه رسیدند که علت آن سندرم مرگ ناگهانی نوزاد است. مرد با از دست دادن یک فرزند بسیار ناراحت شد. برای پایان دادن به افسردگی، حتی مجبور شد برای کمک به یک روان درمانگر مراجعه کند.

بیورن دوباره به کار در تئاتر بازگشت و تدریس خصوصی را تمرین کرد. به نظر می رسید که زندگی در حال بهتر شدن است ... اما مانع از اعتیاد این هنرمند به الکل نشد. تنها ده سال بعد او توانست خود را بازپروری کند. بیورن شروع به پذیرش پیشنهادات کارگردانان برای فیلمبرداری کرد. با مشارکت او می توانید فیلم های "قبر"، "کتاب جهان ها"، "بازرس والاندر" را تماشا کنید.

 

بیورن آندرسن

 

امروز او به حرفه محبوب خود وفادار است - او به عنوان یک معلم ساده پیانو به کار خود ادامه می دهد.با همسر مورد علاقه‌اش سوزان در همسایگی دخترش زندگی می‌کند و ترجیح می‌دهد در مورد دوره‌ای از زندگی‌اش سکوت کند که همراه با بازی در فیلم مرگ در ونیز، شهرت، طعم زندگی او را ربود.

 

"زیباترین پسر قرن بیستم" زیر 70 سال دارد. او مرد سالخورده ای است با موهای بلند و ریش خاکستری، با چهره و ظاهری شجاع، که بیشتر با شخصیتی از حماسه تاریخی اسکاندیناوی مرتبط است. تشخیص مرد جوانی با فرهای زیبا که نمایندگان هر دو جنس سر خود را برای او از دست می دادند، دشوار است! 

 

نظرات

۱۴۰۲/۷/۱۰هنگام مطالعه بیوگرافی موسیقیدان و بازیگر سوئدی، بیورن آندرسن، ضرب المثل معروف "زیبا به دنیا نیایید، اما شاد به دنیا بیایید" به ذهن خطور می کند. او که در سن 16 سالگی برای نقش اشراف زاده لهستانی تادزیو در فیلم کارگردان افسانه ای ایتالیایی لوچینو ویسکونتی "مرگ در ونیز" به شهرت رسید، به سمبل جنسی واقعی نسل خود تبدیل شد. بیورن بلافاصله "زیباترین پسر قرن بیستم" لقب گرفت. او تا به امروز با این برچسب زندگی می کند. درست است، ظاهر تبدیل به یک نعمت نشد، بلکه یک نفرین واقعی شد. بیورن آندرسن مجبور شد تاوان موفقیت اولیه خود را به طور کامل بپردازد.

۱۴۰۲/۷/۱۰ لوچینو ویسکونتی کارگردان ایتالیایی پس از موفقیت خارق‌العاده فیلمش «مرگ خدایان» درباره فروپاشی یک خانواده بورژوازی پس از به قدرت رسیدن نازی‌ها تصمیم گرفت داستان کوتاه توماس مان «مرگ در ونیز» را فیلمبرداری کند. پس از آن، «مرگ خدایان»، «مرگ در ونیز» و «لودویگ» به سه گانه معروف این کارگردان تبدیل خواهند شد.

۱۴۰۲/۷/۱۰در فیلم کوتاه «در جستجوی تادزیو» می‌توانیم سفر گروه فیلم‌برداری ویسکونتی را در سوئد، نروژ، لهستان، فنلاند و دانمارک در جستجوی بازیگر ببینیم. استاد با دقت نامزدها را بررسی می کند و بی رحمانه آنها را اخراج می کند. از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و به تمام مدارس و مقاطع جوانان می رود. او خاطرنشان کرد: "همه آنها چهره هایی زیبا دارند اما آنها جرقه الهی را که "توماس مان" درباره آن نوشته است، ندارند.»ویسکونتی قبل از بیورن آندرسون بیش از 1500 پسر را بررسی کرد.

۱۴۰۲/۷/۱۰..........شایان ذکر است که حتی قبل از شروع فیلمبرداری، شایعاتی در مورد مرگ ناگهانی بیورن آندرسن به گوش می رسید. آنها در مورد تصادفات اتومبیل، سقوط هواپیما، مصرف بیش از حد مواد مخدر صحبت کردند. این شایعات زشت توسط هلموت برگر بازیگر و عاشق لوچینو ویسکونتی منتشر شد که از ویسکونتی به خاطر نگرفتن او برای نقش تادزیو انتقام گرفت....

۱۴۰۲/۷/۱۰بیورن یک بار گفت که اگر در سن 15 سالگی می دانست که زندگی اش بعد از فیلم چگونه پیش می رود، تحت هیچ شرایطی با این نقش موافقت نمی کرد...

۱۴۰۲/۷/۱۰ .....بعد از اکران فیلم مرگ در ونیز، مطبوعات مدام در مورد تعلق بیورن آندرسن به جامعه همجنسگرایان نوشتند. خبرنگاران تمام تلاش خود را کردند تا بیورن آندرسن را در تماس با مردان دستگیر کنند. بیورن تمام گمانه زنی ها را به شدت رد کرد . دلیل شایعات در مورد همجنسگرایی بیورن رفتار کاملا غیر اخلاقی لوچینو ویسکونتی و گروه فیلمبرداری او بود: «بعد از نمایش فیلم در کن، ویسکونتی من را به یک باشگاه همجنسگرایان برد. اما من فقط 16 سال داشتم! او و تقریباً تمام گروه فیلم‌برداری همجنس‌گرا بودند و در چنین مؤسساتی حضور داشتند. پیشخدمت‌ها و بازدیدکنندگان به من نگاه می‌کردند که انگار یک تکه گوشت هستم، و من فهمیدم که پاسخ دادن به نظرات آنها مساوی با خودکشی اجتماعی است.

۱۴۰۲/۷/۱۰ بیورن آندرسن ترجیح می دهد یک بار برای همیشه «مرگ در ونیز» و لوچینو ویسکونتی را فراموش کند. او نمی توانست عمل زشت کارگردان را ببخشد. همچنین نقشی را ایفا کرد که ویسکونتی با ساختن یک ستاره واقعی از کودک، دیگر هرگز به آندرسن فکر نکرد و او را به فیلم های خود دعوت نکرد و دقیقاً رفتار پدر، مادر و ناپدری بیورن را تکرار کرد.

۱۴۰۲/۷/۱۰یه موقعی بیورن آندرسن روانش طاقت نیاورد. پیشنهاد گسترده در مورد همجنسگرایی او را دیوانه کرد. مرد جوان شروع به فکر کرد که او واقعاً همجنسگرا است. بیورن آندرسن اعتراف می کند که در اوایل دهه 70 با مردان روابط اولیه داشته است. اما او به سرعت متوجه شد که با خواسته های واقعی خود در تضاد است. «تجربه همجنس گرایی که در نوجوانی داشتم تأثیر بسیار منفی بر روان من داشت. من تسلیم نفوذ همه شدم و به سادگی به روانم آسیب زدم.»

در ادامه بخوانید...

ویلیام فرانکلین میلر زیباترین پسر جهان کیست

در
ویلیام فرانکلین میلر یک پسر معمولی با ظاهر غیر معمول. به لطف این ظاهر غیر معمول، او در سن 4 سالگی وارد دنیای کسب و کار مدلینگ شد و در سال 2016 در سراسر جهان مشهور و زیباترین پسر دنیا نام گرفت.
 

 

ویلیام فرانکلین میلر

در مورد داستان موفقیت زیبا ترین پسر جهان  ویلیام میلر و اینکه چگونه محبوبیت ناگهانی بر زندگی او اثر گذاشت، مطالب ما را همراه با عکس هایی از او ببینید و بخوانید.
 

زیباترین پسر جهان

ویلیام فرانکلین میلر در تاریخ 25 مارس 2004 در لندن متولد شد. وقتی او هنوز کوچک بود، تمام خانواده اش برای زندگی به ملبورن استرالیا رفتند.
 
ویلیام از زمانی که در گهواره بود بسیار جذاب بود و دیگران را با ظاهر فرشته مانندش، چشم های آبی ، لب های کامل و ویژگی های ظریف که خود را در نوجوانی آشکار کردند، جذب میکرد. همه این مشخصات را مادرش به ارث برده بود - شانون فرانکلین میلر (Shannon Franklyn-Miller)، مدل پیشین و بازیگر بود. نظر مادر نیز به فتوژنیک بودن فرزندش جلب شد و تصمیم گرفت آن را به نمایندگان دنیای مد آشنا کند.
 
بنابراین، در سن 4 سالگی، ویلیام در نخستین عکسبرداری خود شرکت کرد. بعد از آن، پسر چندین پروژه مشابه داشت.

 

زیباترین پسر نوجوان جهان کیست

ویلیام فرانکلین    خوشگل ترین پسر دنیا

 

اما زندگی این خوشگل ترین پسر دنیا  زمانی تغییر چشمگیری پیدا کرد که یک وبلاگ نویس ژاپنی عکسی از ویلیام را در اینترنت پخش کرد و تصمیم گرفت آن را در صفحه توییتر خود به اشتراک بگذارد. کاربران شبکه این عکس را دوست داشتند و شروع به خواندن وبلاگ نویس برای پیوند به صفحه ویلیام کردند. به هر حال، در آن زمان ویلیام فرانکلین میلر "زیباترین پسر جهان" نامگذاری شد.
 

عکس ویلیام فرانکلین میلر   خوشگل ترین پسر دنیا

 

نوجوان 12 ساله در مورد این همه چیز تنها زمانی متوجه شد که هزاران نفر از افراد ناشناسی شروع به اشتراک گذاری در پروفایل Instagram خود کردند. در ابتدا او بسیار شگفت زده شد و حتی ترسید: بستگانش فکر کردند که کسی این حساب را هک کرده است.
 
اما پس از آن، به لطف نظرات، پسر متوجه شد که ناگهان در ژاپن و چین محبوب شده است. ویلیام از این افتخار بسیار خوشحال بود. اما حتی پس از آن او نمی توانست تصور کند که دقیقا چه چیزی این محبوبیت را برای او به ارمغان خواهد آورد.

 

زیباترین پسر دنیا کیست

خوشگل ترین پسر دنیا

 

پس از اطلاع از "زیباترین پسر در جهان" در اینترنت، ویلیام میلر به طور مرتب پیشنهاداتی از مدل های مختلف و آژانس های تبلیغاتی دریافت میکرد. این برای او مانند یک داستان افسانه ای بود! رویای او به یکباره درست شد! حتی فیلمسازان پیام هایی را به پسر با پیشنهادات کار ارسال می کردند.
بنابراین، ویلیام توانست ستاره های تلویزیونی  "Arrow"، "جک ایرلندی" و "همسایگان"، و همچنین فیلم های "The Watcher" و "Revival" را بازی کند . در حال حاضر ویلیام به طور فعال در مدل سازی مشغول به کار است، اما در آینده او قصد دارد در چندین پروژه فیلم دیگر بازی کند، زیرا او اعتراف می کند که واقعا تجربه بازیگری را دوست دارد.
 
pinterest-8-480x600.jpg
خوشگل ترین پسر دنیا

ارزش خالص درآمد  ویلیام فرانکلین میلر چقدر است

ویلیام فرانکلین میلر مبلغ زیبایی از صنعت سرگرمی بدست آورده است. طبق برخی منابع ، ارزش خالص وی در حدود 1 میلیون دلار تخمین زده شده است . به همین ترتیب ، حقوق وی در هر قسمت حدود 8 هزار دلار است. منبع اصلی درآمد وی از حرفه حرفه ای وی به عنوان مدل و بازیگر است.

به نظر می رسد ویلیام از درآمدی که از زندگی حرفه ای خود بدست آورده است یک زندگی لوکس و شاد دارد. علاوه بر این ، او همچنین نام و شهرت زیادی از زندگی حرفه ای خود کسب کرده است. در آینده ، ارزش خالص و حقوق سالانه وی مطمئناً افزایش می یابد.

 

 

قد ویلیام فرانکلین میلر

ویلیام فرانکلین-میلر پسری خوش تیپ و دارای شخصیت خوبی است. به همین ترتیب ، او هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی و پسر سالم برخوردار است. او با قد  5 فوت و 3 اینچ یا 1.63 متر . به همین ترتیب ،  وزن بدن او در حدود 55 کیلوگرم یا 121 پوند است. اندازه کل اندازه گیری بدن او 34-29-35 اینچ است. ویلیام یک جفت چشم به رنگ آبی با موهایی به رنگ سیاه دارد.
ویلیام فرانکلین میلر یک کاربر فعال شبکه های اجتماعی است. او با لذت بردن با طرفدارانش ارتباط برقرار می کند و لحظات زندگی را به اشتراک می گذارد.

 

ویلیام فرانکلین میلر و دوست دخترش

CzEW6pNWIAAhNys.jpg
 
ویلیام فرانکلین-میلر در حال حاضر مجرد است. او تاکنون درگیر رابطه ای نشده است. همچنین ، او زندگی شخصی و عاشقانه خود ، نام دوست دختر را در انظار عمومی فاش نکرده است. به نظر می رسد ویلیام مردی مخفی کار است. او دوست دارد رابطه و شریک زندگی خود را از چشم مردم دور نگه دارد. عشق را به عنوان راز بزرگی از زندگی خود نگه داشته است. اگرچه ، او توانایی  زندگی عاشقانه را دارد که در آن مشارکت نداشته است.

از این به بعد ، ویلیام بیشتر از اینکه در یک رابطه باشد ، بیشتر به حرفه  خود می پردازد. او هنوز علاقه ای به رابطه ندارد. ویلیام مردی خوش چهره و زیبا است. بسیاری از دختران می خواهند با او قرار ملاقات بگذارند. در آینده ، او مطمئناً یک شریک دوست داشتنی و مناسب پیدا خواهد کرد که در طول زندگی بدون قید و شرط او را دوست دارد.
 

کریستینا پیمنوا و ویلیام فرانکلین میلر

maxresdefault.jpg

Christina Pimenova and William Franklin Miller    زیباترین پسرجهان

شغل حرفه ای ویلیام فرانکلین میلر

ویلیام فرانکلین میلر فعالیت خود را در مدل سازی از 4 سالگی آغاز کرده و در جلب توجه یک نماینده مدل موفق شده است.
وی همچنین با آژانس مدل سازی بروس و براون لندن قرارداد بست.
او با مارک های معروف مانند Harrods ، Marks & Spencer ، SUDO و RatBag و بسیاری دیگر همکاری کرده است.
ویلیام همچنین در چندین مجله مد مانند مجله La Petite Magazine ، Vogue Russia ، Vogue Italia و Hooligans Magazine و غیره حضور داشته است.

علاوه بر این ، او همچنین کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد و در چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرد.

 

fish-out-of-water-2015-7.jpg

عکس ویلیام فرانکلین میلر درفیلم کوتاه  "ماهی خارج از آب" در 2015  A Fish Out of Water (2015)


بعداً ، او در فیلم کوتاه با عنوان "ماهی خارج از آب" در 2015 نقش اصلی را بازی کرد.

فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی ویلیام فرانکلین میلر
ویلیام فرانکلین میلردر مجموعه های تلویزیونی مانند مجموعه های تلویزیونی درام " مدیچی " ، "همسایه ها" ، "پیکان" ، "تجدید حیات"  و .... ظاهر شده است.

خوشگل ترین پسر ایران

9dabf1e9-2c15-4976-ad4d-8e05276acfb8.jpg

عکس خوشگل ترین پسر  زیباترین پسر ایران

محمد که اصالتا کرمانشاهیست، به خاطر زیبایی زیاد صورت و اندام  مناسبش مورد تحسین افراد بسیاری قرار میگیرد. محمد باژدان با چهره بسیار جذاب و اندام روی فرم خود لقب خوشگل ترین پسر ایران و همچنین پسر باربی ایران را گرفت.

نظرات

۱۳۹۹/۸/۱۱چقدر جذابه :/ واو :/

۱۳۹۹/۸/۱۲واقعا زیباست مخصوصا چشماش

در ادامه بخوانید...

دندان در آوردن و افتادن دندان کودک جدول زمانی چهار تا دوازده ماهگی

در

حتی قبل از اینکه کودک شما به دنیا بیاید، غنچه دندان در زیر لثه هایش در حال گسترش هستند. آن وقتی است که مرواریدهای سفید شروع به ظاهر شدن می کنند - و دندان کودک برای ساختن راهی برای دائمی شدن آن، اتفاق می افتد.

مطمئن باشید که این یک راهنمای درست است. کاملا برای اولین دندان کودک طبیعی است که در 3 ماهگی دیده شود - یا چند ماه پس از اولین تولدش. (برخی نوزادان حتی با دندان به دنیا می آیند!)

4 تا 7 ماه

دندان سازی شروع می شود. لثه های کودک شما ممکن است در جایی که دندان بیرون میزند، متورم و قرمز بشود. اولین دندان هایی که جوانه میزند معمولا دو دندان وسطی پایین است. (دندان های پیشین میانی پایینی)

حقیقت سریع : این دو دندان معمولا همزمان در می آیند.

8 تا 12 ماه

دندان های میانی بالایی (دندان های پیشین میانی بالایی) ظاهر می شوند.

حقیقت سریع : دختران معمولا قبل از پسران دندان در می آورند. (سیارک)

جدول زمانی رشد جنین از 3 هفتگی تا 40 هفتگی

- جدول زمانی اندازه و رشد کودک شما

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از یک تا هشت سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از یک سالگی تا 5 سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از بدو تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از یک سالگی تا هشت سالگی

 - جدول زمانی تغذیه کودک شما از یک تا سه سالگی

- جدول زمانی تغذیه کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی دندان در آوردن و افتادن دندان کودک شما 9 ماهگی تا 12 سالگی

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک ساله تا هشت ساله

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک تا نه ماهه

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

دندان در آوردن و افتادن دندان کودک جدول زمانی 9 تا 12 سالگی

در

9 تا 16 ماه

دندان های بالا و پایین درست کنار دندان های میان (دندان های پیشین بغلی پایین) ظاهر می شوند.

حقیقت سریع : دندان ها معمولا جفتی ظاهر می شوند - یکی در سمت راست و یکی در سمت چپ.

کودک نوپا

13 تا 19 ماه

اولین دندان های آسیاب در پایین و بالا تقریبا همزمان ظاهر می شوند.

حقیقت سریع : دندان های نوزادی، یا دندان های ابتدایی سفید روشن تر و کوچک تر از دندان های دائمی هستند.

16 تا 23 ماه

دندان های تیز و نیش دار که دندان های سگی یا نیش نامیده میشوند در بالا و پایین ظاهر می شوند.

پرچم قرمز: اگر کودک شما هیچ علائمی از دندان تا 18 ماهگی از خود نشان نداد، حتما آن را به دکترش اطلاع دهید. (اما نترسید : برخی کودکان تا چندین ماه پس از اولین تولدشان دندان در نمی آورند و هنوز بدون مشکل هستند.)

23 تا 31 ماه

دندان های خیلی عقبی یا آسیاب های دومی، در پایین شروع به جوانه زدن می کنند.

پیش دبستانی

25 تا 33 ماه

آسیاب های دومی در بالا کمی بعد از آسیاب های دومی در پایین جوانه می زنند.

3 ساله

کودک شما مجموعه کاملی از 20 دندان اولیه که همچنین به عنوان دندان نوزادی شناخته می شود، دارند.(دختر یا پسر)

4 ساله

استخوان های فک و صورت رشد می کند در حالی که فضایی بین دندان های اولیه برای ورود دندان های دائمی و بزرگسالانه کودک شما ایجاد می شود.

کودک بزرگ

6 تا 12 ساله

دندان های کودک شما شروع به افتادن می کنند. در طول این سال ها، لبخند دندان نمای او شامل هم دندان های نوزادی و دندان های دائمی به صورتی که یک نوع جایگزین نوع دیگر می شود، می باشد.

آن دندان ها به هر ترتیبی می توانند بیفتند ولی کودک شما ممکن است دندان های نوزادی خود را به همان ترتیبی که در آمده اند از دست بدهد. دندان های میانی معمولا اول ( در 6 تا 7 سالگی)، سپس دندان های اطراف آنها (در 7 تا 8 سالگی) میفتند. دندان های آسیاب می توانند در هر زمانی پس از آن بیفتند ولی آنها احتمالا بین 9 و 12 سالگی خواهند افتاد.

12 سالگی

کودک شما مجموعه ای از 28 دندان دائمی، یا دندان بلوغ را دارا می باشد. (4 دندان عقل او در آینده  ایجاد می

شوند.  (سیارک

جدول زمانی رشد جنین از 3 هفتگی تا 40 هفتگی

- جدول زمانی اندازه و رشد کودک شما

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از یک تا هشت سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از یک سالگی تا 5 سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از بدو تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از یک سالگی تا هشت سالگی

 - جدول زمانی تغذیه کودک شما از یک تا سه سالگی

- جدول زمانی تغذیه کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی دندان در آوردن و افتادن دندان کودک شما چهار تا دوازده ماهگی

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک ساله تا هشت ساله

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک تا نه ماهه

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

تغذیه کودک جدول زمانی از یک تا سه سالگی

در

کودک نو پا

12 تا 18 ماه

می تواند خودش از قاشق استفاده کند (و نه همیشه ماهرانه). می تواند یک قاشق را با کمک ببلعد. برای اینکه به شما بفهماند که سیر شده است دهانش را می بندد یا سرش را تکان می دهد.

18 تا 14 ماه

به هنگام غذا خوردن مرتب تر می شود اما ممکن است با غذا هنگامی که تمام می شود بازی کند. از قاشق و چنگال به مراتب بهتر استفاده می کند. او یاد می گیرد که همیشه لازم نیست که دهانش را برای بلعیدن غذا خیلی زیاد باز کند.

با استفاده از کلماتی مانند "بیشتر" و همه تمام شد" به شما می فهماند که هنوز گرسنه است و وقتی که به قدر کافی سیر شد با بشقاب بازی می کند یا آن را به دور هل می دهد.(دختر یا پسر)

24 تا 36 ماه

خودش غذا می خورد و همچنان در حال بهبود مهارت های دیگر غذا خوردن است. برای خوردن بیشتر چیزها آماده است و از انتخاب آنچه که به او پیشنهاد می دهند لذت می برد. او هنوز برای غذاهایی که می تواند خطر خفگی را برایش به همراه آورد خیلی کوچک است.  (سیارک

جدول زمانی رشد جنین از 3 هفتگی تا 40 هفتگی

- جدول زمانی اندازه و رشد کودک شما

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از یک تا هشت سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از یک سالگی تا 5 سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از بدو تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از یک سالگی تا هشت سالگی

- جدول زمانی تغذیه کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی دندان در آوردن و افتادن دندان کودک شما 9 ماهگی تا 12 سالگی

- جدول زمانی دندان در آوردن و افتادن دندان کودک شما چهار تا دوازده ماهگی

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک ساله تا هشت ساله

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک تا نه ماهه

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

رشدو اندازه کودک دختر و پسر جدول زمانی

در

بسیاری از والدین از اینکه کودکشان بزرگتر یا کوچکتر از کودکان دیگر همسن هستند، متعجب هستند.

برای دادن نشانه ای به شما، در اینجا معیارهای 25صدم تا 75صدم برای وزن و قد وجود دارد - یعنی اینکه نیمی از کودکان در این محدوده قرار می گیرند. یک چهارم کودکان بالاتر از اینجا اعداد و یک چهارم آنها پایین تر از این اعداد قرار می گیرند.

در هر بار مراجعه کودک، پزشک وزن و قد کودک شما را خواهد سنجید به شما صدم قد و وزن او را می گوید. ( شما می تواند همچنین آنها را خودتان با استفاده از ماشین حساب رشد صدمی حساب کنید.) اگر شما هر گونه نگرانی ای راجع به رشد کودک خود دارید با پزشک صحبت کنید.   (سیارک

داده های زیر از سازمان سلامت جهانی برای کودکان زیر 2 سال و مراکز ایالات متحده بری کنترل و پیشگیری بیماری برای کودکان 2 سال و بیشتر آمده است.

 

 

نوزاد

تولد

پسرها

دخترها

وزن

3.67 – 3.03 کیلوگرم

3.54 – 2.95 کیلوگرم

قد

51.05 – 48.51 سانتی متر

50.29 – 48 سانتی متر

سه ماه

پسرها

دخترها

وزن

6.89 – 5.89 کیلوگرم

6.35 – 5.35 کیلوگرم

قد

62.74 – 59.94 سانتی متر

61.21 – 58.42 سانتی متر

نکته سریع : برای نوزادان متولد شده قبل از موعد مقرر، از سن بارداری ( نه سن زمان تولد) هنگامی که شما به شماره های آنها در این نمودار نگاه می کنید استفاده کنید.

6 ماه

پسرها

دخترها

وزن

8.53 – 7.35 کیلوگرم

7.94 –6.71کیلوگرم

قد

66.29 –69.09سانتی متر

67.31- 64.26سانتی متر

حقیقت سریع : از سن 6 ماهگی، اکثر نوزادان وزن تولدشان دو برابر می شود.

9 ماه

پسرها

دخترها

وزن

9.57 –8.25کیلوگرم

   8.93 -7.57کیلوگرم

قد

73.40– 70.36سانتی متر

71.88 –68.58سانتی متر

 

کودک نوپا

12 ماه

پسرها

دخترها

وزن

10.39 – 8.98 کیلوگرم

9.7 – 8.25 کیلوگرم

قد

77.47 – 74.17 سانتی متر

75.69 – 72.39 سانتی متر

15 ماه

پسرها

دخترها

وزن

11.11 – 9.57 کیلوگرم

10.43 – 8.84 کیلوگرم

قد

80.77 – 77.47 سانتی متر

79.25 – 75.95 سانتی متر

18 ماه

پسرها

دخترها

وزن

11.79 – 10.16 کیلوگرم

11.11 – 9.43 کیلوگرم

قد

84.07 – 80.52 سانتی متر

82.55 – 78.74 سانتی متر

21 ماه

پسرها

دخترها

وزن

12.47 – 10.70 کیلوگرم

11.79 – 9.98 کیلوگرم

قد

87.12 – 83.06 سانتی متر

85.85 – 81.53 سانتی متر

 

24 ماه

پسرها

دخترها

وزن

13.11 – 11.25 کیلوگرم

12.47 – 10.57 کیلوگرم

قد

89.92 – 85.85 سانتی متر

88.65 – 84.33 سانتی متر

27 ماه

پسرها

دخترها

وزن

14.15 – 12.25 کیلوگرم

13.6 – 11.7 کیلوگرم

قد

91.69 – 86.61 سانتی متر

90.42 – 85.60 سانتی متر   (سیارک

30 ماه

پسرها

دخترها

وزن

14.6 – 12.6 کیلوگرم

14.1 – 12.11 کیلوگرم

قد

93.98 – 88.9 سانتی متر

92.96 – 87.88 سانتی متر

33 ماه

پسرها

دخترها

وزن

15.06 – 12.97 کیلوگرم

14.65 – 12.52 کیلوگرم

قد

96.01 – 90.93 سانتی متر

95.0 – 89.92 سانتی متر

36 ماه

پسرها

دخترها

وزن

15.56 – 13.38 کیلوگرم

15.15 – 12.88 کیلوگرم

قد

98.04 – 92.71 سانتی متر

96.77 – 91.44 سانتی متر

4 سال

پسرها

دخترها

وزن

17.73 – 15.1 کیلوگرم

17.46 – 14.6 کیلوگرم

قد

105.41 – 99.57 سانتی متر

104.14 – 98.04 سانتی متر

 

کودک بزرگ

5 سال

پسرها

دخترها

وزن

20.27 - 17کیلوگرم

19.96 – 16.46 کیلوگرم

قد

112.27 – 105.92 سانتی متر

111.25 – 104.92سانتی متر     (سیارک

6 سال

پسرها

دخترها

وزن

22.95 - 19کیلوگرم

22.68 – 18.51 کیلوگرم

قد

119.13 – 112.27 سانتی متر

118.62 – 111.51 سانتی متر

7 سال

پسرها

دخترها

وزن

25.76 – 21.09 کیلوگرم

25.67 – 20.68 کیلوگرم

قد

125.73 – 118.36 سانتی متر

125.48 – 118.11 سانتی متر

8 سال

پسرها

دخترها

وزن

28.85 – 23.36 کیلوگرم

29.16 – 23.09 کیلوگرم

قد

132.08 – 124.21 سانتی متر

131.83 – 123.95سانتی متر

  (سیارک

- جدول زمانی رشد جنین از 3 هفتگی تا 40 هفتگی

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از یک تا هشت سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از یک سالگی تا 5 سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از بدو تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از یک سالگی تا هشت سالگی

 - جدول زمانی تغذیه کودک شما از یک تا سه سالگی

- جدول زمانی تغذیه کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی دندان در آوردن و افتادن دندان کودک شما 9 ماهگی تا 12 سالگی

- جدول زمانی دندان در آوردن و افتادن دندان کودک شما چهار تا دوازده ماهگی

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک ساله تا هشت ساله

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک تا نه ماهه

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱Hast du die anderen Kameras getesten oder mal in der Hand gehabt? Wenn du die Infos nur ausm netz hast, finde ich dein Artikel nicht gut. Denn die Kameras die du hier erwähnst werden auch immer in Faiereitschzcfthn z.B. chip verglichen. Ich finde man sollte seine eigenen eindrücke hier reinschreiben. Und nichts aus dem inet raus schreiben.

در ادامه بخوانید...

100 فیلم محبوب تاریخ سینما از نگاه منتقدان هالیوود ریپورتر

در
1. پدرخوانده

 فیلم کلاسیک پدرخوانده براساس رمانی از ماریو پوزو ساخته شده و داستان فیلم درباره خانواده مافیایی کورلئونه می باشد بازیگران سرشناسی چون مارلون براندو، آل پاچینو، روبرت دووال و دایان کیتن در آن به نقش‌آفرینی پرداخته اند.

 

imdb بهترین فیلم های تمام دوران

فیلم پدرخوانده نامزد 11 جایزه اسکار شد و جایزه بهترین بازیگر مرد (مارلون براندو)، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را به خود اختصاص داد همچنین درجوایز گلدن گلوب پنج جایزه اصلی را بدست آورد. کارگردان پدرخوانده فرانسیس فورد کاپولا است و در سال ۱۹۷۲ برای کمپانی پارامونت فیلم را ساخته و داستان جنایی پدرخوانده مربوط به  سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ می باشد

 2. جادوگر شهر اوز

جادوگر شهر اوز که معروفترین و موفق‌ترین اقتباس از رمان  فران باوم به حساب می  بیش از دو میلیون دلار در سینماهای آمریکا و 980 هزار دلاردر سینماهای سایر نقاط جهان فروش داشته است.

 

جادوگر شهر اوز بر اساس رمانی برای کودکان نوشته ال. فرانک باوم آمریکایی به کارگردانی ویکتور فلمینگ محصول 1939  ساخته شده است و بازیگرانی چون جودی گارلند، فرانک مورگان، ری بولگر، برت لار و جک هالی  به ایفای نقش پرداخته اند.   

3. همشهری کین

ساخت همشهری کین 10 هفته به طولکشید،و با حضور معروف‌ترین عوامل فیلم هالیوود، از جمله گرگ تولند فیلمبرداری شد. اورسن ولز، کارگردان مشهور  سینما در سن25 سالگی بود، ولی علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلم‌نامه ، تهیه‌کنندگی، و نقش‌آفرینی در فیلم همشهری کین را انجام داد .

 

imdb بهترین فیلم های تمام دوران

فیلم همشهری کین در 9 بخش نامزد جوایز اسکار شد که فقط در رشته بهترین فیلم‌نامه‌ ، جایزه به فیلم تعلق گرفت.در دهه‌ 60 دانشکده‌های فیلم‌سازی همشهری کین را به عنوان واحد درسی تدریس و تعدادی از بزرگان سینمای فرانسه چون ژان لوک ‌گدار و فرانسوا تروفو در ساخت فیلم هایشان از این فیلم الگو گرفتند.

4. رستگاری در شائوشنک

فیلم رستگاری در شائوشنک درامی رازآلود جنایی به کارگردانی فرانک دارابونت و بازی تیم رابینز و مورگان فریمن، محصول سال ۱۹۹۴می باشد رستگاری در شائوشنک یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان معرفی شده است. فیلم نامه از  رمان استفن کینگ به نام ریتا هیروث و رستگاری در شائوشنک می باشد.

 

فیلم رستگاری در شائوشنک نامزد هفت اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم، ، بهترین فیلمنامه، بهترین ویرایش فیلم ،بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی فیلم، و بهترین صدابرداری شد ، اما موفق به کسب هیچ‌یک نشد.این مراسم  ، اسکار سال ۱۹۹۴ بود.


5. داستان عامه‌پسند

تارانتینو در فیلم  داستان خود را در ساختاری پیچیده با گذرهای زمانی و مکانی متناوب به به جلو برده است و از هیچ کدام ازاشکال متعارف روایی سینما استفاده ننموده  . بازیگران فیلم داستان عامه‌پسند جان تراولتا، ساموئل ال.جکسون و اما تورمن  می باشند. 

 

سناریو فیلم توسط تارانتینو  نگارش شده و مشتمل بر  سه اپیزود با سه قصه مه با هم در ارتباطند می گردد. جایزه بهترین فیلم‌نامه را داستان عامه پسند دریافت کرد و در جشنواره کن موفق به کسب نخل طلا گردید، جایزه بهترین فیلم پلیسی جوایز "ادگارآلن پو" را اخذ و در جوایز گلدن گلوب و بافتا انگلیس چهار جایزه را از آن خود کرد.بودجه فیلم داستان عامه پسند تنها 8 میلیون دلاری بود اما فروش جهانی  معادل 213 میلیون دلار داشت. 

6. کازابلانکا

 بازیگران فیلم کازابلانکا  ، همفری بوگارت و اینگرید برگمن می باشند که در سال 1942 تهیه شد و سه جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه به فیلم کازابلانکا تعلق گرفت.

 

کازابلانکا در انجمن فیلم آمریکا در مکان سوم از 100 فیلم برتر قرار دارد.

7. قسمت سوم پدرخوانده

بازیگران قسمت سوم پدرخوانده دایان کیتن ، آل پاچینو، اندی گارسیا، و سوفیا کاپولا می باشند.

 

قسمت سوم پدرخوانده در سال ۱۹۹۰تهیه  و قسمت آخر از سه‌گانه پدرخوانده‌ بر اساس رمانی از ماریو پوزو می باشد.فیلم پدرخوانده 3بیشتر از 136 میلیون دلار فروش داشت و  نامزد دریافت هفت جایزه اسکار بود اما،  موفق به دریافت هیچ هیچ یک از جوایز نشد.

8. ای.تی

کارگردان فیلم‌ ای.تی ، تولید 1982که در زمان اکران پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد استیون اسپیلبرگ می باشد . 

این فیلم موفق به اخذ چهار جایزه اسکار و در جوایز گلدن گلوب به عنوان  بهترین فیلم سال برگزیده شد.فیلم‌ ای.تی یکی از موفق‌ترین آثار اسپیلبرگ در زمینه تجاری به حساب می آید. ای.تی هر چند درباره دنیای کودکان و افسانه‌های تخیلی و فضاییاست ، اما توجه مخاطبین بزرگسالان را نیز به خود جلب می کند. فیلم ای.تی جایزه بهترین فیلم خارجی جوایز دیوید دوناتلو ایتالیا را در سال ‌1983 از آن خود نمود. 


9. ادیسه فضایی

فیلم ادیسه فضایی(2001) شاهکار استنلی کوبریک محصول 1968  می باشد.

 

فیلم نامه اقتباسی از داستان کوتاه آرتور.سی کلارک بود که موفق به کسب جایزه‌ اسکار بهترین جلوه‌های ویژه شد.

10. فهرست شیندلر

فهرست شیندلر یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌های تاریخ سینما به حساب می آید .موسیقی فیلم توسط جان ویلیامز آهنگساز مشهور هالیوودی خلق شده است.

کارگردان فیلم فهرست شیندلر   استیون اسپیلبرگ می باشد. فیلم محصول سال ۱۹۹۳ و فیلم نامه  بر اساس کتاب شیندلرز آرک  (برندهٔ جایزه بوکر )تولید شده است.  

فروش ۳۲۱ میلیون دلاری برای فهرست شیندلر یک موفقیت تجاری بزرگ به حساب آمد و علاوه بر فروش بالا  جوایز بسیاری از جمله جایزه اسکار  برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را کسب نمود.

هرچند که در ابتدا و انتهای فیلم، صحنه‌هایی به صورت رنگی وجود دارد اما فهرست شیندلر اولین فیلم سیاه و سفیدی می باشد که جایزه اسکار بهترین فیلم را بعد از سال ۱۹۶۰ برنده شد.   فهرست شیندلر سومین فیلم برتر تاریخ سینما در گونهٔ حماسی، در فهرست ۱۰ فیلم برتر در ۱۰ ژانر  بنیاد فیلم آمریکا می باشد.

11- جنگ ستارگان (1977) ، 12- بازگشت به آینده (1985) ، 13- مهاجمان کشتی گمشده (1981) ، 14- فارست گامپ (1994) ، 15- بر باد رفته (1939) ، 16- کشتن مرغ مقلد (1962) ، 17- اینک آخر‌الزمان (1979) ، 18- آنی هال (1977) ، 19- رفقای خوب (1990) ، 20- چه زندگی شگفت‌انگیزی (1946)؛

21- محله چینی‌ها (1974) ، 22- سکوت بره‌ها (1991) ، 23- لاورنس عربستان (1962) ، 24- اره‌ها (1975) ، 25- اشک‌ها و لبخندها (1965) ، 26- آواز در باران (1926) ، 27- باشگاه صبحانه (1985) ، 28- فارغ‌التحصیل (1967) ، 29- بلید رانر (1982) ، 30- پرواز بر فراز آشیانه فاخته (1975)؛

31- عروس شاهزاده (1987) ، 32- امپراطوری حمله را پاسخ می‌دهد (1980) ، 33- فارگو (1996) ، 34- زیبایی آمریکایی (1999) ، 35- پرتقال کوکی (1971) ، 36- روز تعطیل فریس بولر (1986) ، 37- دکتر استرنج لاو (1964) ، 38- وقتی هری به ملاقات سالی رفت (1989) ، 39- درخشش (1980) ، 40- باشگاه مشت‌زنی (1999) 

41- روانی (1960) ، 42- غریبه (1979) ، 43- داستان اسباب‌بازی (1995) ، 44- ماتریکس (1999) ، 45- تایتانیک (1997) ، 46- نجات سرباز رایان (1998) ، 47- بعضی‌ها داغش را دوست دارند (1959) ، 48- مظنونین معمولی (1995) ، 49- پنجره عقبی (1954) ، 50- پارک ژوراسیک (1993)

51- لبوفسکی بزرگ (1998) ، 52- همه چیز درباره ایو (1950) ، 53- هانتیگ خوش قلب (1997) ، 54- بوچ کسیدی و ساندنس کید (1969) ، 55- راننده تاکسی (1976) ، 56- درخشش ابدی یک ذهن پاک (2004) ، 57- شواله تاریکی (2008) ، 58- سانست بولوار (1950) ، 59- تلما و لوییس (1991) ، 60- آملی (2001)

61- داستان وست ساید (1961) ، 62- شمال از شمالغربی (1959) ، 63- روز گراندهاگ (1993) ، 64- مری پاپینز (1964) ، 65- گاو خشمگین (1980) ، 66- شیرشاه (1994) ، 67- آواتار (2009) ، 68- مانتی پیتون و جام مقدس (1975) ، 69- گلادیاتور (2000) ، 70- سرگیجه (1958)

71- تقریبا معروف (2000) ، 72- فرانکشتاین جوان (1974) ، 73- همه مردان رئیس جمهور (1976) ، 74- زین‌های شعله‌ور (1974) ، 75- پل رودخانه کوای (1957) ، 76- کوهستان بروک‌بک (2005) ، 77- شکارچیان روح (1974) ، 78- 12 مرد خشمگین (1957) ، 79- وال.ای (2008) ، 80- در بارانداز (1954)

81- آمادئوس (1984) ، 82- ارباب حلقه‌ها، یاران حلقه (2001) ، 83- جان سخت (1988) ، 84- آغاز (2010) ، 85- هفت (1995) ، 86- دیو و دلبر (1991) ، 87- ارباب حلقه‌ها ، بازگشت پادشاه (2003) ، 88- میلیونر زاغه‌نشین (2008) ، 89- شجاع قلب (1995) ، 90- ممنتو (2000)

91- راکی (1976) ، 92- بالا (2009) ، 93- برخورد نزدیک از نوع سوم (1977) ، 94- شکارچی گوزن (1978) ، 95- دکتر ژیواگو (1965) ، 96- هزارتوی پن (2006) ، 97- هواپیما (1980) ، 98 - سگ‌های پوشالی (1992) ، 99- بانی و کلاید (1967) ، 100- هفت سامورایی (1954) 

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Hello there, I dierevscod your website by the use of Google at the same time as looking for a similar topic, your site came up, it looks good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

۱۴۰۰/۱۲/۸مارلون براندو ستاره درخشان هالیوود، مورد علاقه مردم و مردی با شخصیت دشوار - مارلون براندو به یک چهره نمادین در سینمای جهان تبدیل شده است. دوران کودکی این بازیگر را نمی توان پر از شادی نامید: پدر و مادرش از اعتیاد وحشتناکی به الکل رنج می بردند، بنابراین براندوی کوچک، همانطور که در کودکی به او می گفتند، اغلب مجبور بود در انواع میخانه ها به دنبال والدین الکلی خود بگردد. متعاقباً خود براندو به مطبوعات گفت: "من از یک خانواده الکلی ارثی ایرلندی هستم. همه اعضای خانواده ما مشروب خوردند. دایی، پدربزرگ، دو خواهرم، مادرم، پدرم…». خود هنرمند نیز از این سرنوشت در امان نماند.

۱۴۰۰/۱۲/۸مارلون براندو با بازی در نمایشنامه تنسی ویلیامز «تراموا به نام هوس» در سال 1947 محبوبیت و علاقه زیادی بین تهیه کنندگان به دست آورد و چند سال بعد این نمایش فیلمبرداری شد و براندو به عنوان نماد جنسی جدید هالیوود لقب گرفت. به دنبال آن یک سری بی پایان از نقش های موفق و نه چندان زیاد موفق و دو جایزه اسکار - برای نقش های اصلی در فیلم های On the Waterfront ( در بارانداز 1954) و The Godfather ( 1972پدرخوانده ) دنبال شد. این بازیگر به دلیل اجرای درخشان نقش ها و همچنین جنجال های مفتضحانه متعدد ، بد خلقی ، نگرش بد نسبت به زنان و عشق به مواد مخدر و الکل مشهور بود.

۱۴۰۰/۱۲/۸مارلون براندو سه بار ازدواج کرد، همه منتخبان او منحصراً شرقی بودند: هندی، مکزیکی و تاهیتی. شایعات حاکی از آن است که مارلون براندو عاشق همسر سوم خود (شریک در فیلم "شورش در بانتی")بود، او حتی چندین جزیره در نزدیکی تاهیتی خرید تا با او زندگی کند و برای مدتی سینما را ترک کرد تا در نقش یک مرد خانواده تلاش کند.اما معلوم شد که چنین زندگی هنوز به مذاق یک سلبریتی هالیوود خوش نیامده است ، براندو دوباره دچار مشکلات جدی شد.

۱۴۰۰/۱۲/۸از دهه 80، حرفه بازیگری مارلون براندو کاهش یافته است. او به حرمیت رفت و تقریباً در انظار ظاهر نشد ، فعالیت ادبی نوشتن خاطرات را آغاز کرد . در مجموع ، این هنرمند 30 سال را در جزایر زندگی کرد ، او سعی کرد آنها را به مرکز جذب محققان تبدیل کند: او از جانورشناسان ، باستان شناسان و بوم شناسان برای کمک به حفظ زیبایی طبیعی آن دعوت کرد. متأسفانه در دهه 90 پس از یک حادثه غم انگیز (پسر براندو، کریستن، به نامزد خواهرش شلیک کرد)، مارلون هرگز نتوانست به تاهیتی بازگردد و هالیوود را به کلی ترک کرد.

در ادامه بخوانید...