5 استعداد و سرگرمی کیت میدلتون ، که ترجیح می دهد در مورد آنها سکوت کند

در

کیت میدلتون

 

همه او را به عنوان همسر شاهزاده ویلیام می شناسند ، که ممکن است سرانجام سلطنت بریتانیا را به دست گیرد. و کیت میدلتون همچنین یک همسر ، مادر دلسوز ، نیکوکار و الگوی شگفت انگیز میلیون ها زن در سراسر جهان است. شاید وظایف یکی از اعضای خانواده سلطنتی و مادر سه فرزند باعث شود دوشس مدت زیادی برای سرگرمی هایش باقی نماند ، اما با این حال او سعی می کند از علایق خود چشم پوشی نکند.


عکاسی

کیت میدلتون
کیت میدلتون.  / عکس


کیت میدلتون تاکنون علاقه جوانی خود به عکاسی را ترک نکرده است. وی حتی هنگام تحصیل در دانشگاه سنت اندروز ، علاوه بر رشته های اصلی ، در یک دوره ویژه عکاسی نیز شرکت کرد. او حتی مدتی در شرکت پدر و مادرش Party Pieces کار کرد و برای وب سایت خود عکس گرفت. امروز دوشس کمبریج خود را "عکاس آماتور مشتاق" می نامد و از عکاسی از خانواده اش لذت می برد. موفقیت های وی در این زمینه را حتی افراد حرفه ای نیز می شناسند و این نشان از عضویت افتخاری وی در انجمن عکاسی سلطنتی بریتانیا دارد.

 

نقاشی

کیت میدلتون
کیت میدلتون.  / عکس


برای چندین سال ، کیت میدلتون از هنرمندان حرفه ای درس نقاشی می گرفت ، اما عجله ای ندارد که کارهای خود را به جهانیان ارائه دهد. منابع ناشناس ادعا می کنند که کیت میدلتون در واقع بسیار خوب نقاشی می کشد ، به ویژه مناظر و پرتره های کودکان. مدت هاست که دوستان و خانواده او را متقاعد کرده اند که یک نمایشگاه انفرادی ترتیب دهد اما او هنوز به مهارت ها و استعداد خود اطمینان ندارد. به هر حال ، روی کتابچه های همراه با برنامه ازدواج خواهر کیت پیپا ، می شد یک طرح مداد را که توسط دست دوشس کمبریج نوشته شده بود ، مشاهده کرد. او کلیسایی را که مراسم عروسی در آن برگزار شده بود به تصویر کشید.

 

باغبانی

کیت میدلتون
پرنس ویلیام ، کیت میدلتون و پرنس چارلز.  / عکس


کیت میدلتون از نگهداری باغ و باغبانی لذت خاصی می برد. وی حتی در دوران کودکی به لطف مادر و مادربزرگش عاشق این فعالیت شد و اکنون با سخاوتمندی رازهای باغبانی و باغبانی را با فرزندانش در میان می گذارد و پسران و دخترش را به کارهای ساده می گمارد. و حتی به عنوان یک دوشس ، او  سبزی و توت می کارد ، او اعتراف کرد که برداشت او خیلی چشمگیر نبود. با این حال ، او همیشه این فرصت را دارد که دوباره تلاش کند.

 

موسیقی

کیت میدلتون
کیت میدلتون یاد می گیرد که رفتار کند.  / عکس


از زمان کودکی ، دوشس کمبریج فردی بسیار پرشور بود. او خود را در بازیگری ، باله و حتی آواز امتحان کرد ، اما به سرعت متوجه شد که توانایی و استعداد برجسته ای در این زمینه ندارد و موسیقی را ترجیح می دهد. در ارکستر مدرسه Tootie-Flooties ، دوشس آینده فلوت می نواخت ، و همچنین موفق به تسلط بر گیتار می شود.

 

ورزش

5vbllknjy.jpg
کیت میدلتون.  / عکس


همسر شاهزاده ویلیام از کودکی عشق خود را به ورزش حفظ کرده است. او حتی امروز از بازی های تنیس ، شنا و قایقرانی لذت می برد . 

کیت میدلتون با وجود استعدادها و توانایی های فراوان ، ترجیح می دهد در مورد آنها صحبت نکند. شاید او فقط خجالتی باشد ، اما واقعیت همچنان باقی است: حتی وقتی دوشس کمبریج مورد تمجید قرار می گیرد ، او سعی می کند همه چیز را به شوخی بگیرد و به نظر می رسد کمی خجالت زده است.

 

و کیت میدلتون عاشق خواندن است و اغلب او را می توان با کتابی در دست دید. هنگامی که در حین قرنطینه ، کیت میدلتون عکس هایی را که در آنمر هال در نورفولک گرفته شده بود ، جایی که خانواده در انزوا بود ، پست کرد ، بسیاری از طرفداران توجهشان را به کتابهای روی میز دوشس جلب کردند. دوستداران ادبیات این مجموعه را تشخیص دادند و بسیاری بلافاصله شروع به توصیه کتاب برای خواندن کردند.

 

نظرات

۱۴۰۰/۹/۱۵کیت میدلتون فقط همسر شاهزاده ویلیام نیست. او یک فرد بسیار تأثیرگذار، یک ترندست(trend) واقعی و یک نماد مد است. روزنامه نگاران و طرفداران در سرتاسر جهان هر نسخه را از نزدیک تماشا می کنند. بسیاری از دختران و زنان می خواهند مانند دوشس کمبریج باشند، شبیه او شوند، مانند او لباس بپوشند. بنابراین بلافاصله پس از نامزدی با شاهزاده ویلیام، به اصطلاح "ترند کیت" ظاهر شد که تا به امروز ادامه دارد.

۱۴۰۰/۹/۱۵کیت میدلتون تأثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب دارد و از این نظر از تأثیرگذاران برتر رسانه های اجتماعی پیشی می گیرد. دوشس تنها با ظاهر خود می تواند مستقیماً بر فروش برخی چیزها تأثیر بگذارد و هیچ یک میلیون پست تبلیغاتی در اینستاگرام نمی تواند با آن مقایسه شود. این "sepersil" توسط همسر شاهزاده ویلیام توسط روزنامه نگاران "اثر کیت" نامگذاری شد. همه چیز با اولین حضور مشترک کیت و ویلیام به عنوان یک زوج در روز نامزدی شروع شد. دوشس آینده کمبریج برای چنین رویداد مهمی لباس آبی از برند Issa را انتخاب کرد.

۱۴۰۰/۹/۱۵تنها چند ساعت طول کشید و تمام نسخه های این مدل در یک لحظه در سراسر جهان فروش کردند. این شرکت بعداً گفت که هرگز در کل تاریخ وجود این برند، محصولات آنها به این سرعت فروخته نشده است.

۱۴۰۰/۹/۱۵برند دیگری که به لطف کیت میدلتون محبوب شد، جنی پکهام است. دوشس این برند را برای مهمترین رویدادهای زندگی خود - تولد فرزندان - انتخاب کرد. در لباس های این برند، کیت پس از تولد هر سه وارث : آبی با جورج، زرد با شارلوت و قرمز با لوئیس. چه کسی می داند، شاید به مناسبت تولد چهارمین فرزندش، کیت نیز سنت ها را تغییر ندهد.

۱۴۰۰/۹/۱۵کیت میدلتون می تواند نه تنها بر فروش مستقیم، بلکه بر روند مد تأثیر بگذارد. نمونه بارز آن صندل های گوه ای است. در سال 2017، دوشس کمبریج کفش هایی از برند محبوبش LK Bennett پوشید.

۱۴۰۰/۹/۱۵تقریباً در همه رویدادها، آنها دقیقاً چنین صندل هایی را می پوشیدند. در آن زمان، نه اینفلوئنسرها و نه طراحان به چنین کفش هایی توجه نمی کردند، البته قبل از اینکه کیت شروع به پوشیدن آن ها در همه جا کند. و در حال حاضر برای فصل تابستان، غول های Topshop و M&S و H&M مدل های صندل پلت فرم خود را ارائه کردند.

۱۴۰۰/۹/۱۵"ترند کیت" به برخی از لباس ها محدود نمی شد. زمانی بود که دختران زیر چاقوی یک جراح پلاستیک می رفتند تا به زیبایی دوشس محبوب خود نزدیک شوند. شکل بینی مانند کیت میدلتون بسیار محبوب بود. این روند از زمان عروسی کیت و اویاما در سال 2011 بسیار محبوب بوده است. واقعیت این است که شکل آن برای بسیاری ایده آل به نظر می رسد: مستقیم است، با نوک گرد زیبا و کاملاً به صورت او می آید.

۱۴۰۰/۹/۱۵یکی دیگر از موارد مورد ستایش موهای کیت میدلتون است. استایل او همیشه دریایی از تعارف را تداعی می کند. تیمی از متخصصان واقعی بر روی فرهای او کار می‌کنند، به رهبری استایلیست مورد علاقه کیت - آماندا کوک تاکر

۱۴۰۰/۹/۱۵یکی از مورد انتظارترین رویدادهای سال 2011 عروسی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون بود. و البته لباس عروسی ملکه آینده انگلیس یکی از مواردی بود که بیشتر مورد بحث قرار گرفت. لباس مجلل او از الکساندر مک کوئین افسانه ای شده است.

۱۴۰۰/۹/۱۵این انتخاب لباس عروسی کیت میدلتون تاثیر زیادی در دنیای مد داشت. برندها یکی پس از دیگری شروع به دوخت "لباس های شاهزاده خانم" کردند: توری، بالاتنه بسته، آستین بلند. بعدها، پس از دوشس، کیم کارداشیان، کاردی کلوس، نیکی هیلتون و خواهر کیت میدلتون، پیپا، لباس هایی به این سبک برای عروسی خود پوشیدند.

۱۴۰۰/۹/۱۵هر کاری که ملکه آینده بریتانیا انجام می دهد به طور فعال مورد بحث قرار گرفته و مدت ها شنیده شده است. و "اثر کیت" روی فرزندانش نیز تاثیر گذاشت. کوردا کیت و ویلیام اولین فرزند خود را در سال 2013 به دنیا آوردند - پسری به نام جورج که سروصدا به پا کرد. محبوبیت این نام بلافاصله به طور قابل توجهی افزایش یافت. بر اساس آمار موجود، نام "جورج" در دهه 2000 در رتبه بندی نام های محبوب، در 20 امین نفر برتر بود، اما به لطف کیت میدلتون در سال 2016، به رتبه سوم صعود کرد.

۱۴۰۰/۹/۱۵وضعیت مشابهی در مورد تنها دختر کیت و ویلیام ، شارلوت اتفاق افتاد. بنابراین کاملاً کلاسیک است، بریتانیایی ها قبلاً آن را فراموش کرده اند. قبل از تولد شارلوت، این نام در بین 20 نفر برتر انگلستان قرار نمی گرفت و پس از این اتفاق در جایگاه نهم قرار گرفت و چندین سال است که از ده نفر برتر خارج نشده است.

۱۴۰۰/۹/۱۵نه تنها نام فرزندان ملکه آینده در حال تبدیل شدن به ترند است. وارثان سلطنتی از نزدیک تحت نظر هستند و همیشه در مورد آنچه که می پوشند بحث می کنند. و کیت از این نظر یک مادر منحصر به فرد است. او مانند برخی افراد مشهور دنبال برندها نمی رود و پول افسانه ای را برای لباس های کودکان خرج نمی کند و این بسیار منطقی است، زیرا بچه ها خیلی زود بزرگ می شوند.

۱۴۰۰/۹/۱۵دوشس دوست دارد به فرزندانش لباس های کلاسیک بپوشاند: پیراهن هایی با یقه گرد، قد بلند، شلوارک، کفش های چرمی. برند لباس کودک مورد علاقه کیت، کت کیدستون را دارد و به محض اینکه فرزندانش در پرتره‌های رسمی با لباس‌های این برند ظاهر می‌شوند، محصولات سریعا به فروش می رسند.

۱۴۰۰/۹/۱۵یکی از ویژگی هایی که کیت میدلتون توسط سوژه هایش مورد علاقه و احترام قرار می گیرد صرفه جویی است. او واقعاً می داند که چگونه بودجه خود را مدیریت کند و اغلب این موضوع را با تصاویر خود به وضوح نشان می دهد. او اغلب در لباس هایی از Asos و Reiss کاملاً مقرون به صرفه دیده می شود. و او جسورانه این مارک ها را هم در زندگی روزمره و هم برای شرکت در رویدادهای رسمی می پوشد.

۱۴۰۰/۹/۱۵ یک نمونه بارز ژاکت زارا است. قبلاً در بین خریداران محبوب نبود، اما ظاهر دوشس در آن باعث محبوبیت آن شد و بلافاصله در فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین تولید شد. کیت موفق می شود نزدیکی خود را به مردم نشان دهد و با مثال خود نشان دهد که می توانید لباس مناسبی بپوشید و مانند یک شاهزاده خانم به نظر برسید.

در ادامه بخوانید...

عادت بد کیت میدلتون 6 مورد و بیماری کیت میدلتون

در

کیت میدلتون

 

کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام تقریباً بی عیب و نقص قلمداد می شود ، میلیون ها زن در سراسر جهان از او تقلید می کنند. به نظر می رسد که خود کیت میدلتون همیشه برای توجه نزدیک به شخص خود آماده است. او همیشه خندان ، دوست داشتنی و ... است. او می داند که چگونه عادت بد  خود را به مردم نشان ندهد ، شایعاتی را درباره خود برنمی انگیزد و مرتکب اشتباهات عمومی نمی شود. اما فراموش نکنید که دوشس کمبریج یک فرد زنده است و همچنین دارای ایراداتی است. حال ببینیم  اخلاق بد کیت میدلتون چه چیزهایی است.

عادت بد سیگار کشیدن 

کیت میدلتون
اخلاق بد کیت میدلتون .  / عکس 

 

آن دسته از افرادی که کیت میدلتون را مدت هاست می شناسند ادعا می کنند که قبل از عروسی بیش از یک بار می توان او را با سیگار در دست دید. به نظر می رسد که او موفق شد از شر این عادت بد خلاص شود و به عضوی از خانواده سلطنتی انگلیس تبدیل شود. با این حال ، چهره ناخوشایند رسانه ها و طرفداران دوشس را مظنون می کند که او نمی تواند برای همیشه از ضعف خود خداحافظی کند ، اما به راحتی یاد گرفت که آن را پنهان کند. حداقل کسی بعد از عروسی کیت میدلتون را با یک سیگار ندید.

 

علاقه به رژیم های غذایی

کیت میدلتون
اخلاق بد کیت میدلتون.  / عکس


دوشس کمبریج همیشه بسیار لاغر بوده است. علاوه بر این ، همسر شاهزاده ویلیام در تلاش است تا از رژیم غذایی سالم در تغذیه پیروی کند ، اگرچه او نتوانست به طور کامل از اعتیاد خود به رژیم های مختلف خلاص شود. به عنوان مثال ، او گاه گاهی اوقات یک رژیم غذایی شیک و مبتنی بر خوردن غذاهای خام پخته نشده انجام می دهد. وقتی کیت میدلتون می خواهد لاغر شود ، رژیم Ducan را ترجیح می دهد که قبل از عروسی خودش با آن وزن کم کرد. لاغری بیش از حد دوشس کمبریج باعث شده تا روزنامه نگاران به داشتن اختلال در خوردن معروف به پرخوری عصبی شک کنند. او هرگز در این باره صحبت نکرد ، گرچه شاهزاده ویلیام بدون شک از همسرش حمایت خواهد کرد. 

 

عادت بد غذا خوردن در رختخواب

کیت میدلتون
کیت میدلتون و پرنس ویلیام.  / عکس

 

کیت میدلتون علی رغم تعهد خود به یک سبک زندگی سالم ، هر از چند گاهی بدش نمی آید که یک "مهمانی شکم" ترتیب دهد. پرنس ویلیام وقتی همسرش کمی وزن می گیرد در،  مقابل  لاغری بیش از حد کیت میدلتون خوشحال می شود ، بنابراین او همیشه آماده است تا با او همراهی کند. دوک و دوشس کمبریج ، کودکان را در رختخواب قرار داده و در اتاق خواب خود ، و از قبل غذا را برای یک شام خیلی دیر در رختخواب آماده کرده اند. در چنین روزهایی ، آنها  پیتزا و سایر میان وعده های پرکالری ذخیره می کنند و از فرصت انجام کاری که دوست دارند لذت می برند.

 

قوانین سلطنتی را عایت نمی کند

کیت میدلتون
اخلاق بد کیت میدلتون.  / عکس

خصوصیات اخلاقی کیت میدلتون
در سال 2012 ، رسانه های اروپایی تعدادی عکس از دوشس کمبریج منتشر کردند که در طول تعطیلات به خود اجازه می داد بدون لباس آفتاب بگیرد. سپس رسوایی  رخ داد ، پرنس ویلیام و همسرش مجبور شدند مکان های بسته تری را برای تفریح ​​انتخاب کنند ، جایی که احتمال دیدار با پاپاراتزی تقریباً غیرممکن است. اما حتی علاوه بر این عکس ها ، روزنامه ها و مجلات هر از گاهی دلیل انتقاد از کیت میدلتون را برای لباس های خیلی کوتاه یا بیش از حد آشکار دارند. باد بیش از یک بار لبه لباس دوشس را بلند کرده و عکاسان فضول موفق به گرفتن عکس شدند که متعاقباً موجب نارضایتی ملکه الیزابت دوم شد.

 

رعایت نکردن آداب و رسوم

کیت میدلتون
کیت میدلتون ، شاهزاده ویلیام و الیزابت دوم.  / عکس

 

عدم رعایت قوانین آداب و رسوم دلیل دیگری برای اتهامات علیه کیت میدلتون شده است. شناخته شده است که دوشس کمبریج موظف است با احترام به اعضای بالاتر خاندان سلطنتی ، تعظیم کند. اما دوشس غالباً از این قانون غفلت می کند ، به ویژه هنگامی که همسرش در این نزدیکی نیست. او معمولاً فقط در حضور ملکه الیزابت تعظیم می کند و در عروسی خود در سال 2011 نیز این کار را نکرد. کنار گذاشتن قوانینی که توسط آداب و معاشرت تجویز می شود در واقع یک عادت بد محسوب می شود.

 

بیش از حد هزینه می کند

کیت میدلتون
کیت میدلتون.  / عکس


کیت میدلتون اغلب با لباس های به ظاهر معمولی در انظار عمومی ظاهر می شود ، او می تواند بیش از یک بار یک لباس را بپوشد ، اما بعضی اوقات به گفته برخی از ساکنان انگلیس بیش از حد به خودش اجازه ولخرجی می دهد. وقتی روزنامه نگاران با دقت تمام هزینه لباس را محاسبه کردند که در آن آنها می توانند دوشس کمبریج را از ژانویه تا آوریل 2017 ببینند ، مردم نارضایتی نشان دادند. این رسانه گفت: بر اساس محافظه کارانه ترین برآوردها ، همسر پرنس ویلیام در این مدت بیش از 77 هزار دلار صرف خرید لباس و لوازم جانبی کرده است. اما او یک شاهزاده خانم است که به سادگی باید زیبا به نظر برسد!

کیت میدلتون همسری فوق العاده ، مادری دلسوز و خیرخواه است. شاید وظایف یکی از اعضای خانواده سلطنتی و مادر سه فرزند باعث شود دوشس مدت زیادی برای سرگرمی هایش باقی نماند ، اما با این حال  کیت میدلتون سعی می کند از علایق خود چشم پوشی نکند.

دوست پسرهای کیت میدلتون

دوست پسرهای کیت میدلتون

کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام در سال 2005

علایق عاشقانه شاهزاده ویلیام از زمان نوجوانی او عموم مردم را به خود مشغول کرده است و تمام دنیا آماده اند تا بدانند دوست پسرهای کیت میدلتون ، ملکه بعدی بریتانیا چه کسانی بوده اند. در پایان، وارث آینده تاج و تخت زندگی خود را با کیت میدلتون پیوند داد .اما او همچنین داستان های عاشقانه خود را داشت که شایسته توجه است. همه طرفداران در مورد داستان عشق کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام می دانند، بنابراین ما در مورد عاشقانه های دیگر دوشس کمبریج صحبت می کنیم.

ویلم مارکس

دوست پسرهای کیت میدلتون


کیت هنگام تحصیل در کالج در مارلبرو با ویلم قرار گذاشت. به گفته دوستان او ، این "اولین عشق" دوشس آینده بود. مارکس که اکنون در لندن زندگی می کند، روزنامه نگار CNBC شد و اخبار تجاری و مالی را پوشش می داد. ویلم در زمینه اخبار ژئوپلیتیک و شرکتی در اروپا تخصص دارد. همسرش ایتالیایی است و در تلویزیون هم کار می کند و یک فرزند هم دارند.


روپرت فینچ

دوست پسرهای کیت میدلتون

                                                      روپرت فینچ با همسرش، 14 مه 2019                           روپرت و ناتاشا در عروسی پرنسس یوژنی، 12 اکتبر 2018


کیت ، فینچ را قبلاً در دانشگاه سنت اندروز ملاقات کرد، زمانی که او سال آخر دانشکده حقوق بود، و مانند ویلیام، در ابتدا فقط دوست بود. جرقه تنها یک سال بعد، در سال 2001 به وجود آمد و این عاشقانه کمتر از یک سال به طول انجامید. یکی از شاهدان عینی در مورد او گفت: "کیت زمانی که برای اولین بار به دانشگاه سنت اندروز رسید با روپرت فینچ ملاقات کرد که به هر حال مرد خوبی بود." روپرت به عروسی ویلیام و کاترین دعوت شد،  در سال 2013 با بانو ناتاشا روفوس آیزاکس ازدواج کرد.

 

هنری راپنر

دوست پسرهای کیت میدلتون

 

کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام دو بار از هم جدا شدند، اولین بار در حالی که هنوز در دانشگاه تحصیل می کردند و بار دوم در آوریل 2007. پس از آن بود که کیت میدلتون اغلب در کلوپ های شبانه ظاهر شد و به راحتی برای پاپاراتزی ها ژست گرفت. بر اساس شایعات، کیت میدلتون رابطه کوتاهی با هنری روپنر، جوانی قد بلند و خوش تیپ از خانواده ای ثروتمند داشت. Ropners صاحب یک شرکت مدیریت حمل و نقل به ارزش 33.7 میلیون پوند بود. اما در نهایت، کیت، با کمک خواهرش،  با ویلیام آشتی کرد  و هنری با ناتاشا سینکلر ازدواج کرد و این زوج در سامرست زندگی می کنند.

 

کما یا انکولوژی: بریتانیایی ها نسخه هایی مرموز از بیماری کیت میدلتون را می سازند

 

Untitled.jpg

شاهزاده ویلیام از حضور در مراسم بفتا بدون همسرش پشیمان شد

بیماری کیت میدلتون چیست؟

انگلیسی ها در مورد اتفاقی که برای کیت میدلتون افتاده است حدس و گمان می زنند. شاهزاده خانم ولز آخرین بار در اواخر دسامبر در انظار عمومی ظاهر شد - و در نهایت در بیمارستان بستری شد. کاخ کنزینگتون "جراحی انتخابی شکم" را اعلام کرد. کیت در 29 ژانویه از بیمارستان مرخص شد و از آن زمان در کلبه آدلاید نزدیک قلعه ویندزور اقامت داشته است. حدس و گمان هایی زده شد مبنی بر این که همسر شاهزاده ویلیام به کما رفته است.

وارث تاج و تخت بریتانیا، ویلیام، با وجود تمام تلاش هایش، به نظر سر درگم می رسد. بیماری همسرش با سرطان پدرش، چارلز سوم، تشدید شد. شاهزاده ولز زمانی که کیت در بیمارستان بستری بود تمام وظایف عمومی را کنار گذاشت تا با سه فرزندش جورج، لوئیس و شارلوت باشد. اما سرطان پادشاه او را مجبور کرد دوباره در انظار عمومی حاضر شود.

در حالی که چارلز سوم یا همسر سابق شاهزاده اندرو، سارا فرگوسن (که از سرطان سینه رنج می برد) در مورد بیماری های خود کاملاً آشکار بودند، در مورد شاهزاده خانم ولز همه چیز در تاریکی مانده است. چرا جراحی شکم ضروری بود؟ چرا چنین بهبودی طولانی؟ از این گذشته، چرا کیت قبل از عید پاک (31 مارس) در انظار عمومی ظاهر نمی شود.

بیماری کیت میدلتون حتی از نزدیکترین دستیاران او نیز پنهان بود

چه اتفاقی می تواند برای همسر 42 ساله شاهزاده ویلیام بیفتد که قبلاً در سلامت کامل به نظر می رسید. برخی از نسخه های بیماری کیت میدلتون شامل بیماری کرون (یک بیماری التهابی است که قسمت های مختلف دستگاه گوارش را تحت تاثیر قرار می دهد) یا کولیت اولسراتیو (یک بیماری التهابی و زخمی مزمن مخاط روده بزرگ). یک فرض نیز مطرح شد: این عمل برای کاهش تظاهرات بیماری رفلاکس معده و کاهش اسیدیته در معده لازم بود.

رسانه های اسپانیایی یک نسخه بسیار غم انگیز ارائه کردند: پس از عمل، کیت می تواند "به کما رفته باشد". ما احتمالاً در مورد یک کما ناشی از پزشکی صحبت می کنیم. با این حال، کاخ باکینگهام به طور قاطع این را رد می کند - و همچنین شایعات در مورد سرطان .

روزنامه دیلی میل گزارش داد: میدلتون بدون عارضه و در حال بهبودی است.و کیت حالش خوبه. منبع گفت که او مشتاقانه منتظر تغییر فصل بود تا بتواند در نورفولک استراحت کند، در حالی که بچه ها در تعطیلات آنجا بودند. ظاهراً شاهزاده خانم مدتی به املاک ساندرینگهام در نورفولک نقل مکان کرد. پادشاه چارلز سوم نیز اکنون در آنجا ساکن شده است.

شاهزاده ویلیام از حضور در مراسم بفتا بدون همسرش پشیمان شد

همانطور که رابرت هاردمن، زندگی نامه نویس سلطنتی گفت، این پادشاه بود که ظاهراً از کیت میدلتون خواست تا زمانی که بهبود یابد، در وظایف خود عجله نکند.

در مراسم اهدای جوایز بفتا آکادمی فیلم بریتانیا، ویلیام در انزوای باشکوه ظاهر شد (او رئیس آکادمی است). وگفت که او و همسرش دوست دارند نمایش فیلم های خانگی برگزار کنند و قبل از جوایز فیلم سعی می کنند تا حد امکان فیلم های نامزد شده را تماشا کنند. اما امسال به دلیل بیماری میدلتون این سنت باید شکسته می شد.

ویلیام گفت: «متاسفم که کاترین امروز اینجا نیست. - امسال کمتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودم فیلم تماشا کردم. من درگیر چیزهای دیگری بودم، اما امیدوارم بتوانم به نتیجه برسم.

 

شاهزاده خانم ولز فاش می کند که سرطان دارد و تحت شیمی درمانی است

اخلاق بد کیت میدلتون

کاترین، شاهزاده ولز، تحت درمان شیمی درمانی برای سرطان است


شاهزاده خانم ولز فاش کرد که به سرطان مبتلا شده است و در مراحل اولیه درمان شیمی درمانی است.در یک «پیام شخصی» که توسط بی‌بی‌سی در باغ‌های قلعه ویندزور فیلم‌برداری شده است، کاترین از «شوک» خود پس از کشف وضعیتش پس از جراحی بزرگ شکم در ژانویه گفت.

او از آن زمان سوژه شایعات وحشیانه بود، و اخبار روز جمعه ریشی سوناک و استارمر را بر آن داشت تا حدس و گمان های "محرمانه" و "ناعادلانه" هفته های اخیر را محکوم کنند.

کاترین گفت که او و همسرش، شاهزاده ویلیام، به زمان نیاز داشتند تا وضعیت را برای سه فرزندشان، جورج 10 ساله، شارلوت 8 ساله و لوئیس 5 ساله توضیح دهند.

او گفت: «البته این یک شوک بزرگ بود، و ویلیام و من هر کاری که می‌توانیم برای پردازش و مدیریت خصوصی به خاطر خانواده جوانمان انجام داده‌ایم.

همانطور که می توانید تصور کنید، این کار زمانبر است. بهبودی بعد از عمل جراحی بزرگ برای شروع درمانم زمان برد. اما مهمتر از همه، زمان زیادی از ما گرفته است تا همه چیز را به جورج، شارلوت و لوئیس به روشی که برای آنها مناسب است توضیح دهیم و به آنها اطمینان دهیم که حالم خوب است.»

شاه چارلز، 75 ساله، نیز به دلیل سرطان تحت درمان است و همزمان با کاترین در ژانویه در بیمارستان بستری بود.

 

کاخ باکینگهام گفت: «به دنبال مدتی که با هم در بیمارستان بودند، [اعليحضرت] در طول هفته‌های گذشته در نزديک‌ترين تماس با عروس محبوبش بوده است». هر دو اعلیحضرت در این دوران سخت به ابراز عشق و حمایت خود به تمام خانواده ادامه خواهند داد.»

دوک و دوشس ساسکس گفتند که برای کیت و خانواده آرزوی سلامتی و شفا دارند و افزودند: "[ما] امیدواریم که بتوانند به صورت خصوصی و در آرامش این کار را انجام دهند."

اخلاق بد کیت میدلتون

 

کاخ گفت کاترین 42 ساله درمان شیمی درمانی خود را در اواخر فوریه آغاز کرد. مشخص است که اعلام عمومی او از این خبر همزمان با جدا شدن کودکان از مدرسه برای تعطیلات عید پاک بود.

کاترین در حالی که بیانیه خود را می داد روی نیمکت نشسته بود، دو دقیقه و 16 ثانیه صحبت کرد. این پیام روز چهارشنبه توسط استودیو بی‌بی‌سی، که بازوی تولید و توزیع تجاری جهانی این شرکت است، فیلم‌برداری شد. پرنسس با ژاکت سفید با راه راه‌های مشکی، با اعصاب راحت صحبت می‌کرد، اما وقتی از شوکه شدن خانواده‌اش از این خبر صحبت می‌کرد  نگاهی کوتاه به پایین انداخت.

 

کاخ گفت که کاترین مایل بود یک به روز رسانی پزشکی ارائه دهد تا به گمانه زنی های ناشی از پذیرش او در کلینیک لندن در 16 ژانویه برای جراحی بزرگ شکم پایان دهد. در آن زمان، کاخ از تایید آنچه کاترین تحت درمان است خودداری کرد، اما گفت که این وضعیت غیرسرطانی است.

کاترین گفت تنها پس از جراحی بود که سرطان پیدا شد. کاترین در بیانیه خود - که روز جمعه علنی شد و با تشکر از کسانی که پیام های حمایتی ارسال کرده بودند آغاز شد - گفت که احساس خوبی دارد و "هر روز قوی تر می شود".

او افزود: «این دو ماه فوق‌العاده سخت برای کل خانواده ما بوده است، اما من تیم پزشکی فوق‌العاده‌ای داشته‌ام که از من بسیار مراقبت کرده‌اند، که برای آن بسیار سپاسگزارم.

اخلاق بد کیت میدلتون

 

در ژانویه، من تحت عمل جراحی بزرگ شکم در لندن قرار گرفتم و در آن زمان تصور می‌شد که وضعیت من غیرسرطانی است. عمل جراحی موفقیت آمیز بود. با این حال، آزمایشات پس از عمل نشان داد که سرطان وجود داشته است. بنابراین تیم پزشکی من توصیه کرد که باید یک دوره شیمی درمانی پیشگیرانه را انجام دهم و اکنون در مراحل اولیه این درمان هستم.

کاترین گفت که توانسته به فرزندانش اطمینان دهد که پس از تشخیص بهبود خواهد یافت. همانطور که به آنها گفتم حالم خوب است و هر روز با تمرکز بر چیزهایی که به بهبودم کمک می کند قوی تر می شوم. در ذهن، بدن و روح من.» "داشتن ویلیام در کنار من منبع خوبی برای آرامش و اطمینان است. مانند عشق، حمایت و مهربانی که توسط بسیاری از شما نشان داده شده است. برای هر دوی ما بسیار مهم است.»

 

این زوج سلطنتی که ماه آینده سیزدهمین سالگرد ازدواج خود را جشن خواهند گرفت، هفته ها شایعات در مورد وضعیت کاترین را تحمل کرده اند. این حدس و گمان تنها زمانی تقویت شد که اولین عکس رسمی شاهزاده خانم ولز که پس از عمل جراحی شکم دو ماه پیش منتشر شد توسط برخی از بزرگترین آژانس های تصویری جهان به دلیل ادعای دستکاری در آن فراخوان شد.

کیت+میدلتون.jpeg

بیماری کیت میدلتون

او بلافاصله پس از عذرخواهی عمومی برای "گیج شدن" و گفت که او مسئول ویرایش دیجیتالی عکس خانواده روز مادر بوده است .

کاترین در بیانیه ای که روز جمعه صادر شد از او زمان و مکان خواست تا درمان خود را تکمیل کند و گفت که مشتاقانه منتظر بازگشت به وظایف سلطنتی است.

کیت میدلتون گفت: "امیدواریم درک کنید که به عنوان یک خانواده، ما اکنون به زمان، فضا و حریم خصوصی نیاز داریم تا زمانی که درمان خود را کامل کنم. کار من همیشه احساس عمیقی از شادی را برایم به ارمغان آورده است و من مشتاقانه منتظر هستم تا زمانی که بتوانم برگردم، اما در حال حاضر باید روی بهبودی کامل تمرکز کنم.

در این زمان، من همچنین به همه کسانی فکر می کنم که زندگی آنها تحت تأثیر سرطان قرار گرفته است. برای همه کسانی که با این بیماری روبرو هستند، به هر شکلی که باشد، لطفا ایمان و امید خود را از دست ندهید. تو تنها نیستی."

 

کاریر گرامی

 

در بخش نظرات موارد جالبی از اخلاق بد مگان مارکل به اشتراک گذاشته شده است و به این سوال که "چرا بریتانیایی ها مگان مارکل، همسر شاهزاده هری را دوست ندارند؟ " پاسخ های جالبی داده اند.

نظرات

۱۴۰۰/۱۰/۸چرا بریتانیایی ها مگان مارکل، همسر شاهزاده هری را دوست ندارند؟

۱۴۰۰/۱۰/۸به نظر می رسد زندگی مگان مارکل از لحظه آشنایی با شاهزاده هری به یک رویارویی دائمی با تمام دنیا تبدیل شده است. البته او همیشه می تواند روی کمک و حمایت همه جانبه همسرش حساب کند، اما به نظر می رسد دیگران با بی اعتمادی زیادی با او رفتار می کنند. بیش از سه سال از ازدواج مگان با نوه ملکه الیزابت دوم می گذرد. او موفق شد شوهرش را متقاعد کند که به آمریکا نقل مکان کند ، دو فرزند برای او به دنیا آورد ، اما نتوانست با این درک که هرگز در بریتانیا پذیرفته نشد کنار بیاید.

۱۴۰۰/۱۰/۸دروغ های کوچک بزرگ. بعد از اینکه آنها شروع به مصاحبه با مگان مارکل کردند، او بارها اعلام کرد که قبل از ملاقات با شاهزاده هری، هیچ ایده ای از خانواده سلطنتی نداشت و به طور کلی نسبت به زندگی اشراف بریتانیایی کاملاً بی تفاوت بود. با این حال، در دوران بازیگری، او وبلاگ نویسی می کرد که یک بار عکس خودش را با مجله ای با کیت میدلتون روی جلد نشان می داد. این عکس با توضیحی همراه بود که مگان تحسین خود را از دوشس کمبریج ابراز کرد.

۱۴۰۰/۱۰/۸و دوستان خیرخواه ؟سابق همسر آینده شاهزاده با خوشحالی خاطرات او را از این واقعیت به اشتراک گذاشتند که مگان اغلب در مورد خانواده سلطنتی بریتانیا صحبت می کرد. او از روزنامه نگار لیزی کندی خواست تا با یک مرد مشهور انگلیسی ملاقات کند، زیرا او آرزو داشت ساکن لندن شود. ظاهراً او به خوبی علایق خانواده سلطنتی را مورد مطالعه قرار داده است که از همان ملاقات اول نه تنها توانسته با شاهزاده هری زبان مشترکی پیدا کند، بلکه او را نیز مجذوب خود کند.

۱۴۰۰/۱۰/۸زمانی که مگان مارکل و پرنس هری رسماً خود را یک زوج اعلام کردند، انگلیسی‌های معمولی از او استقبال کردند. آنها عاشق کوچکترین پسر پرنسس دایانا بودند و به همین دلیل دوست دختر او را به فرزندی قبول کردند. با این حال، در خانواده سلطنتی نیز از او استقبال خوبی نشد. حتی کیت میدلتون هم مفتخر به دعوت به چای در کاخ قبل از نامزدی رسمی نشد. و بعد از آن، مگان در میان کسانی بود که کریسمس را در ساندرینگهام با خانواده سلطنتی جشن گرفتند.

۱۴۰۰/۱۰/۸طبق یک سنت ثابت، معمولاً فقط کسانی که قبلاً ازدواج کرده اند در این جشن حضور دارند، اما دامادهایی که با عروس هستند، حضور ندارند. به نظر می رسد تنها کسی که با مگان با خونسردی برخورد کرد شاهزاده ویلیام است. مگان مارکل پس از ازدواج قانونی با شاهزاده، به نحوی چشمگیر تغییر کرد. نارضایتی مداوم در صورت ، بی ادبی نسبت به خبرنگاران ، امتناع از رعایت سنت های سلطنتی - همه اینها در این واقعیت نقش داشتند که نگرش انگلیسی های معمولی نسبت به همسر شاهزاده هری به سرعت شروع به تغییر کرد.

۱۴۰۰/۱۰/۸امتناع از غسل تعمید اولین فرزند مطابق با سنت های جا افتاده انگلیسی ها را آزرده خاطر کرد. معمولاً غسل تعمید وارثان سلطنتی باعث شادی جهانی می شود ، این مراسم توسط میلیون ها نفر تماشا می شود ، گویی شادی را با اعضای خانواده پادشاهان تقسیم می کنند. و مگان مارکل تعطیلات تقریباً ملی را به یک رویداد خصوصی تبدیل کرد و از این طریق شهروندان بریتانیایی را عصبانی کرد.

۱۴۰۰/۱۰/۸مگان مارکل عصبانیت خود را حتی زودتر نشان داد، در طول فیلمبرداری یک فیلم تلویزیونی درباره دیدار دوک های ساسکس به آفریقا. به نظر می رسد همه از سخنان مگان مبنی بر "خوبی" او تعجب کرده بودند. معلوم می شود که هیچ کس به امور او و در چه وضعیتی هست علاقه مند نبودند، به خصوص که در آن زمان او باردار بودد.

۱۴۰۰/۱۰/۸دوشس به تمام جهان اعلام کرد که احساس ناراحتی می کند، اگرچه در واقع دختری که در شرایط سلطنتی زندگی می کند، با شوهر محبوب و دوست داشتنی خود، در محاصره خدمتکاران و تحت سرپرستی خود الیزابت دوم، گویی شکایت کردن گناه است. ظاهرا مگان مارکل دلایل خاص خود را برای چنین اظهاراتی داشته است. احتمالاً آنقدر که خودش دوست دارد به او توجه نشده است. همه در مورد کیت میدلتون صحبت کردند، اما همسر شاهزاده هری دست کم گرفته شد.

۱۴۰۰/۱۰/۸و با این حال مگان مارکل توانست توجه تمام دنیا را به خود جلب کند. بعید است که بدون مشارکت و پشتکار او، شاهزاده هری تصمیم به ترک خانواده می گرفت. بله، در عین حال، نه فقط اینطور، بلکه با صدای بلند در را به هم می زند و همسر خود، مگان مارکل ، را بالاتر از همه اعضای خانواده سلطنتی قرار می دهد. طبیعتاً انگلیسی ها فهمیدند که چرا شاهزاده تصمیم گرفت نه تنها نقل مکان کند، بلکه خانواده سلطنتی را نیز ترک کند. او ضربه مهلکی به شهرت سلطنت وارد کرد. باید درک کرد که شهروندان بریتانیا به طور کلی با ملکه و خانواده او با احترام و محبت رفتار می کنند. و عمل شاهزاده هری که بدون شک تحت تأثیر همسرش انجام شد، توسط بسیاری به عنوان یک شکایت شخصی تلقی شد.

۱۴۰۰/۱۰/۸مگان مارکل نه تنها توانست شوهرش را به خارج از کشور ببرد، بلکه او را با برادر و پدرش درگیر کند. اما در همان زمان، تمام جهان شروع به صحبت در مورد او و تأثیر او بر شاهزاده هری کردند. دوشس ساسکس، زمانی که به اصطلاح آزاد شد"، به طور دوره ای شروع به اظهارات با صدای بلند کرد که بیشتر آنها شکایت از خانواده سلطنتی بود. شاید او بخواهد بر شباهت خود با پرنسس دایانا تأکید کند، اما از نظر جامعه جهانی به سطح پرنسس دایانا نرسید.

۱۴۰۰/۱۰/۸شما همچنین می توانید شکایات او را در مورد مشکلات مالی در آمریکا به یاد بیاورید، علیرغم این واقعیت که شاهزاده چارلز مبالغ جدی را با فراوانی رشک برانگیز به حساب پسرش واریز کرده است. بله، و مصاحبه رسوا با اپرا وینفری، با وجود اشک مگان، شکایت او از ظلم و حتی تظاهر نژادپرستی از سوی اعضای خانواده، به دلایلی باعث ترحم انگلیسی ها نشد. آنها سخنان دوشس ساسکس را با بی اعتمادی می پذیرند و نمی توانند او را به خاطر انشعاب در خانواده بریتانیا ببخشند.

۱۴۰۰/۱۰/۸با این حال، به نظر می رسد مگان مارکل هیچ ارتباطی با احساساتی که انگلیسی های معمولی نسبت به او دارند، ندارد. نکته اصلی این است که او به هدف خود رسید و از غوطه خوردن در پرتوهای شکوه خود لذت می برد. و، به هر حال، فراموش نکنید که به طور دوره ای جواهرات و جواهرات خیره کننده ای را که به لطف وضعیت همسر شاهزاده هری به دست آمده است، به نمایش می گذارد.

۱۴۰۰/۱۰/۸با این حال، به نظر می رسد مگان مارکل هیچ ارتباطی با احساساتی که انگلیسی های معمولی نسبت به او دارند، ندارد. نکته اصلی این است که او به هدف خود رسید و از غوطه خوردن در پرتوهای شکوه خود لذت می برد. و، به هر حال، فراموش نکنید که به طور دوره ای جواهرات و جواهرات خیره کننده ای را که به لطف وضعیت همسر شاهزاده هری به دست آمده است، به نمایش می گذارد.

۱۴۰۱/۱۱/۹بریتانیایی ها همیشه کیت میدلتون را به خاطر پیچیدگی و احترامش به سنت های چند صد ساله خانواده سلطنتی دوست داشته اند. در عین حال، همسر شاهزاده ویلیام هرگز کورکورانه از آداب قصر پیروی نکرد و ترجیح داد تعادل خاصی بین واقعیت های گذشته و حال حفظ کند. بنابراین، 10 سال پیش، دوشس کمبریج حتی با نامادری بالقوه خود، کامیلا پارکر بولز، به دلیل تاج خانواده هالو، دعوا نکرد. این جواهرات در سال 1936 توسط خانه جواهرات کارتیه به سفارش خاص جورج ششم ساخته شد.

۱۴۰۱/۱۱/۹همسر دوم شاهزاده چارلز، کامیلا پارکر-بولز، قصد ندارد موقعیت خود را حتی به دوشس محبوب کمبریج واگذار کند. تمایل کیت به دنبال کردن موقعیت قبلش، نامادری شوهرش را خشنود نکرده است.

۱۴۰۱/۱۱/۹ملکه آینده الیزابت دوم این جواهر را در تولد 18 سالگی خود به عنوان هدیه از والدینش دریافت کرد. و سپس تاج برای مدت طولانی نزد شاهزاده مارگارت بود . وقتی روز عروسی ویلیام و کیت فرا رسید، خانواده، عمدتاً اصرار کردند که عروس زیبا با یک تاج با تاریخ غنی که متعلق به خود ملکه بریتانیا است، در مراسم عروسی حاضر شود. و سپس یک درگیری واقعی بین کیت و کامیلا شروع شد. همسر آینده یک وارث بالقوه تاج و تخت تصمیم گرفت از افتخاری که به او اعطا شده امتناع کند و فقط موهای خود را با گلهای تازه تزئین کند. چنین عدم رعایت هنجارها کامیلا پارکر بولز را خشمگین کرد و در نهایت، میدلتون در مهم ترین روز زندگی خود تاج خانوادگی را برسر گذاشت.

۱۴۰۱/۱۱/۹کیت میدلتون و کامیلا پارکر بولز با هم دعوا کردند چه چیزی باعث نزاع دوشس کاترین و همسر شاهزاده چارلز شد؟ رابطه کیت میدلتون و کامیلا پارکر بولز ، همسر دوم شاهزاده چارلز ، همیشه تیره بوده است. یک سال پیش، کریستوفر اندرسن، روزنامه‌نگار آمریکایی، در کتاب جدید خود به نام بازی تاج، گفت که کامیلا دلیل قطع موقت رابطه کیت از شاهزاده ویلیام بود که حتی قبل از عروسی آنها اتفاق افتاد . اکنون درگیری بین دو دوشس دور جدیدی از پیشرفت را دریافت کرده است: مجله گلوب گزارش داد که کیت و کامیلا دوباره با هم درگیر شدند.

۱۴۰۱/۱۱/۹نزاع بین همسر شاهزاده ویلیام و همسر پرنس چارلز به دلیل اظهارنظرهای نامطلوب کامیلا در مورد پرنسس دایانا رخ داد. دوشس کاترین، که به طور فعال اهمیت صحبت در مورد سلامت روان را تبلیغ می کند و اخیراً اعتراف کرده است که خودش افسردگی پس از زایمان را تجربه کرده است، دریافته است که پارکر-بولز در گذشته بارها در مورد احساسات بیش از حد به لیدی دیانا صحبت کرده است . همانطور که این نشریه تصریح می کند، کیت میدلتون به میراث مادر شوهرش بسیار حساس است و هرگونه اظهارات منفی در مورد او را سرکوب می کند.

۱۴۰۱/۱۱/۱۲این شایعه که شاهزاده هری پسر شاهزاده چارلز نیست مدت هاست که مطرح شده است. شایعات حاکی از آن است که پدر شاهزاده هری افسر ارتش بریتانیا، جیمز هویت است که با پرنسس دایانا رابطه نامشروع داشت . شایعات همچنین بر اساس شباهت شگفت انگیز هویت در جوانی و خود شاهزاده هری است. عاشق سابق دایانا بارها دخالت خود در تولد هری را انکار کرد ، اما موضوع همچنان مورد بحث قرار می گیرد و همانطور که روزنامه ها ادعا کردند این شایعات توسط همسر فعلی چارلز، کامیلا پذیرفته شد که طبق شایعات نمی تواند پسر خوانده کوچکتر را تحمل کند. در پاییز سال 2015، رسانه های بریتانیایی گزارش دادند که کامیلا از چارلز خواسته است که دستور آزمایش DNA بدهد تا بفهمد آیا واقعاً پدر شاهزاده هری است یا خیر. دلیل دشمنی کامیلا و شاهزاده دوستی هری با کیت میدلتون بود: کامیلا، به گفته خودی ها، ظاهراً نمی تواند کیت را تحمل کند و آشکارا نگرش منفی خود را نسبت به دوشس کمبریج ابراز می کند.، با بیان اینکه او را یک عامی می داند. هری از طعنه های نامادری اش به دوست صمیمی و همسر برادر بزرگترش خسته شده بود. این امر باعث نزاع جدی شد که طی آن شاهزاده به دوشس کورنوال اعلام کرد: "کیت از تو اشرافی تر است." همسر چارلز در پاسخ به هری گفت که او احتمالاً «نتیجه رابطه‌ای نامشروع مادرش است»و تابوی ناگفته‌ای را که در کاخ باکینگهام وجود داشت، کامیلا شکست.

۱۴۰۱/۱۱/۱۲جالب اینجاست که در سال 2015، "مقصر" این شایعه، جیمز هویت، از اظهار نظر و انکار درباره پدر بودن شاهزاده هری خودداری کرد ، اما جیمز هویت که مدت ها بازنشسته شده بود، پذیرفت که میزبان یک گروه تلویزیونی استرالیایی در خانه اش باشد. در حین گفتگو مجری برنامه یکشنبه شب مستقیماً از افسر پرسید که آیا او پدر شاهزاده هری است یا خیر که او پاسخ منفی داد. وقتی مجری پرسید که چرا این شایعه اینقدر مداوم است، جیمز هویت اظهار داشت که "این به روزنامه ها اجازه می دهد فروش بهتری داشته باشند." عاشقانه دایانا با یک مربی سوارکاری، که جیمز هویت در دهه 80 بود، در سال 1995 شناخته شد. خود شاهزاده خانم این را اعتراف کرد . آشنایی با معشوق آینده، به گفته دایانا، در سال 1986 اتفاق افتاد، هری در آن زمان دو ساله بود، بنابراین شاهزاده خانم قاطعانه این فرض را رد کرد که افسر پدر پسر او است. رابطه این زوج پنج سال به طول انجامید، در سال های اخیر دایانا و جیمز هویت در مکاتبات با هم فعال بود ند. نامه های پرنسس توسط جیمز هویت بازنشسته در اوایل دهه 2000 به قیمت 10 میلیون پوند به حراج گذاشته شد، اما هیچ خریداری پیدا نشد.

۱۴۰۲/۸/۲۵بیماری کیت میدلتون ........... کیت میدلتون از بیماری مشابه ملکه الیزابت دوم رنج می‌برد: دوشس کمبریج از بیماری حرکت رنج می‌برد و نمی‌تواند بر حالت تهوعی که در مراسم رسمی سلطنتی هنگام سفر با کالسکه برایش ایجاد می‌شود، غلبه کند.

در ادامه بخوانید...

کیت میدلتون چه جواهراتی می پوشد

در

کیت میدلتون

 

یک فرد معمولی همیشه یک انتخاب دارد: زیورآلات بپوشد یا نپوشد. اما با پروتکل اعضای خانواده سلطنتی ،  حق انتخابندارید ، زیرا جواهرات نشان دهنده موفقیت و تأثیر است. اما کیت میدلتون در اینجا نیز سبک خاص خود را پیدا کرد. او به طرز ماهرانه ای فروتنی را در مدل لباس و در تکمیل تصویر خود با جواهرات ترکیب می کند. و در صندوقچه او می توانید میراثی را در کنار محصولات بازار انبوه کاملاً مقرون به صرفه پیدا کنید.

 

حلقه عروسی کیت میدلتون

کیت میدلتون
کیت میدلتون و پرنس ویلیام در دوران نامزدی خود.

 

مطمئناً مشهورترین و شناخته شده ترین جواهرات کیت میدلتون حلقه نامزدی است که توسط شاهزاده ویلیام در روزی که رسماً عروسی خود را اعلام کردند به کیت میدلتون اهدا شد. این حلقه از فهرست Garrard & Co با یاقوت کبود سیلان آبی بیضی شکل بود که توسط چهارده الماس که پرنسس دیانا بر تن داشت احاطه شده بود.

 

کیت میدلتون

شاهزاده ویلیام حلقه ازدواج کیت میدلتون را در دست او می کند

 

کیت میدلتون آن را به همراه حلقه ازدواج که بر اساس سنت خانواده سلطنتی بریتانیا از طلای ولز ساخته شده است ، می پوشد ، که در سراسر جهان به دلیل خلوص و بالاترین کیفیت شناخته شده است. بیشتر اوقات ، یک حلقه معتدل در زیر یاقوت کبود قابل توجه نیست ، اما این باعث نمی شود که ارزش آن کمتر باشد.

 

ساعت کیت میدلتون

کیت میدلتون
ساعت مچی کیت میدلتون

 

این ساعت مخصوصاً برای کیت به یاد ماندنی است ، زیرا توسط همسرش به مناسبت تولد شاهزاده جورج در سال 2013 به او اهدا شد. به طور سنتی ، در خانواده سلطنتی انگلیس ، پس از تولد فرزند جواهرات به مادر جوان اهدا می شود ، اما شاهزاده ویلیام ، به جای سنجاق اصلی که در نظر گرفته شده بود ، تصمیم گرفت به همسر خود یک ساعت کارتیه هدیه دهد. آنها با یاقوت کبود تزئین شده اند که با حلقه نامزدی دوشس کمبریج هماهنگ است.

 

گوشواره کیت میدلتون

کیت میدلتون
گوشواره های عروسی کیت میدلتون

 

همانطور که می دانید ، کیت میدلتون بیش از 60 جفت از این جواهرات دارد. مطمئناً گوشواره های ارائه شده توسط والدینش در روز عروسی او برای دوشس کمبریج اهمیت زیادی دارد. حتی قبل از آن ، نماد خود او برای کیت ایجاد شد - برگ بلوط . مجموعه Forest Enchant Asprey ترکیبی از یک بلوط الماس و یک برگ بلوط است.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گوشواره های آمتیست سبز پوشیده است


اغلب ، دوشس از گوشواره های مارک استفاده می کند ، که نشریات او را مورد علاقه خود - Kiki McDonough - می نامند. در میان آنها - گوشواره های طلا با آمتیست های بیضی شکل سبز احاطه شده توسط الماس ، که در آنها کیت را اغلب می توان در کریسمس مشاهده کرد. یکی دیگر از جواهرات مورد علاقه گوشواره های الماسی به شکل قلب است. البته ، کیت میدلتون از گوشواره های مارک های دیگر استفاده می کند ، گوشواره های Serretta طلا با مرجان ، یک جفت از طراح Cassandra Goad ، Oscar de la Renta و دیگران.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون با گوشواره یاقوت کبود

 

کیت میدلتون
کیت میدلتون گوشواره یاقوت کبود پوشیده است


اما گوشواره های مجموعه سلطنتی سزاوار توجه خاصی هستند. گوشواره های الماس با یاقوت کبود و حاشیه دور توسط خود الیزابت دوم پوشیده می شد ، گوشواره های دیگر ، همچنین با یاقوت کبود و الماس ، روی گوش پرنسس دایانا دیده می شدند ، فقط کیت آنها را  به آویز تبدیل کرد. دیانا همچنین  دارای یک جفت گوشواره باشکوه با مروارید و الماس بود که کمی قبل از ازدواجش با چارلز توسط جواهرسازان کالینگوود به او تقدیم شد.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گوشواره مروارید و الماس پوشیده است.

سنجاق سینه کیت میدلتون

کیت میدلتون
کیت میدلتون با یک سنجاق شمروک.

 

کیت دوست دارد و می داند که چگونه می تواند سنجاق هایی با اشکال و اندازه های مختلف بپوشد. چندین سال است که دوشس برای روز سنت پاتریک یک سنجاق سینه شمروک کوچک طلایی پوشیده است ، در آن اولین بار به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی در انظار عمومی ظاهر شد. در گذشته ، متعلق به ملکه مادر بود.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون با سنجاق سینه شاخه بلوط.

اما سنجاق سینه به شکل شاخه بلوط مخصوص کیت ساخته شده است. برگهای الماس و بلوطهای مروارید سنت های انگلیسی و اجدادی قدیمی انگلیسی را به نمایش می گذارند.

 

کیت میدلتون
کیت میدلتون با سنجاق سینه برگ افرا.


سنجاق سینه الماس "برگ افرا" ، که روی سینه دوشس کمبریج در سفر وی به کانادا دیده می شد ، توسط همسرش جورج پنجم به ملکه مکی تک تقدیم شد. از آن پس ، به طور سنتی ، اعضای خانواده سلطنتی در طول سفر آنها به این کشور استفاده می کنند.

 

تاج کیت میدلتون 

کیت میدلتون
کیت میدلتون با پوشیدن تاج

 

احتمالاً باورنکردنی ترین تاج دار ،  کیت در روز عروسی خود با شاهزاده ویلیام بود. از نظر ظاهری بسیار معتدل به نظر می رسد ، اما راز آن این است که هنگامی که نور به الماس ها  که برش خاصی خورده اند و  در یک ترتیب خاص قرار دارند برخورد می کند ، درخششی در بالای سر ایجاد می شود. به همین دلیل ، تاج عروسی کیت میدلتون Halo نام گرفت. تیارا در سال 1936 توسط جواهرسازان کارتیه برای همسر شاه جورج چهارم ساخته شد. این تاج با 739 الماس ! و 149 الماس مزین شده است. 

 

 کیت میدلتون

کیت میدلتون با تاج کمبریج 


گاهی از این تاج گل به عنوان "گره عشق کمبریج" یاد می شود. زمانی شاهزاده دیانا آن را می پوشید و اکنون می توان آن را روی سر کیت میدلتون مشاهده کرد. در سال 1914 توسط جواهرات Garrard & Co به دستور ملکه ماری ساخته شد ، سپس متعلق به الیزابت دوم بود ، سپس به دیانا منتقل شد ، و پس از عروسی با ویلیام ، تاج عروسی به کیت داده شد.

 

گردنبند کیت میدلتون

کیت میدلتون
کیت میدلتون با گردنبند  زنجیر متوسط ​​طلا


در میان بسیاری از جواهرات دوشس کمبریج ، گردنبندی وجود دارد که برای او معنای خاصی دارد. او اولین بار با گردنبند  زنجیر در اوایل پاییز 2020 ظاهر شد. قیمت زنجیر متوسط ​​طلا با آویزهای Spells of Love فقط 85 پوند است ، اما در هر آویز حروف اول اسامی فرزندان کیت حک شده است: جورج ، شارلوت و لویی.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند زارا را پوشیده است


حضور کیت میدلتون در اولین نمایش فیلم درباره نلسون ماندلا باعث رونق جواهرات زارا شد. البته نه برای همه چیز ، بلکه روی گردنبندی که دوشس در آن ظاهر شد. روز بعد ، گردنبندها در همه فروشگاه های زارا به معنای واقعی کلمه از قفسه ها و ویترین فروشگاه های اینترنتی خریداری شد.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند با روکش الماس پوشیده بود


به طور کلی ، مجموعه همسر شاهزاده ویلیام جواهرات خیره کننده زیادی دارد. گردنبند کارتیه ای را که کیت میدلتون برای حمایت از روح ورزشی المپیک 2012 بریتانیا پوشیده بود ، نگاه کنید.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند ملکه الکساندرا را پوشیده است


و در اینجا گردنبند عروسی ملکه الکساندرا است که به دستور پادشاه آینده ادوارد هفتم برای عروسش ، شاهزاده خانم دانمارکی ساخته شده است. در اصل این یک گل گردن ، یک گردنبند و یک سنجاق بود ، اما متأسفانه  تاج  آن گم شده است.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند نظام حیدرآباد را پوشیده است.  

 


گردنبند نظام حیدرآباد که شامل 38 الماس و 13 زمرد است ، توسط ملکه به کیت اهدا شد. در ابتدا ، پادشاه هند آن را به عنوان هدیه عروسی به الیزابت دوم هدیه داد. به هر حال ، کیت میدلتون به ندرت در این گردنبند ظاهر می شود ، فقط در موارد خاص.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند مروارید پوشیده است.  

 

مرواریدهای این گردنبند با بند الماس یک بار در سفر ملکه بریتانیای کبیر به ژاپن اهدا شد. مرواریدها در چهار ردیف کاملاً جا می شوند و با یک گیره الماس به هم متصل شده بودند. ابتدا ، گردنبند توسط ملکه ، بعداً توسط شاهزاده دیانا پوشیده شد و در مراسم تشییع جنازه خداحافظی با شاهزاده فیلیپ ، کیت میدلتون در آن ظاهر شد و جواهرات را با گوشواره های زیبا با مروارید تکمیل کرد

کاربر گرامی در صورتی که به جواهرات علاقه دارید مقاله جواهرات ملکه انگلیس را بخوانید. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

واکنش انگلیسی ها به تور سه روزه شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

در

کیت میدلتون

 

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون سفری سه روزه را در سرتاسر انگلستان آغاز کردند: آنها با قطار سلطنتی از طریق انگلیس ، اسکاتلند و ولز سفر کردند ، با دانش آموزان و معلمان ، دانشجویان و ساکنان خانه های سالمندان و البته کادر پزشکی دیدار کردند. هدف از سفر دوک ها تشکر از مردم برای کار و صبر آنها بود. مخالفان سلطنت معتقدند که با این روش محدودیت های اعمال شده در رابطه با همه گیری را نقض کرده و هزینه های اضافی را خرج کردند.

 

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون از تور سلطنتی انگلستان بازگشتند - آنها با قطار مخصوص سلطنتی به سراسر کشور سفر کردند و منحصراً برای الیزابت دوم و خانواده اش خدمت می کردند. عصر روز 6 دسامبر ، دوكهای كمبریج برای یك سفر سه روزه برای حمایت از افراد دور از لندن در مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 سوار قطار 9 واگنی در ایستگاه یوستون شدند. صبح روز 7 دسامبر ، آنها در ادینبورگ ، اسکاتلند از خواب بیدار شدند.

 

روز دوم این زوج در کاردیف ، پایتخت ولز آغاز شد - جلسه ای با دانشجویان دانشگاه بود که به دوک ها گفتند که همه گیری چگونه بر وضعیت عاطفی آنها تأثیر گذاشته است. پس از آن ، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در شهر بات در شهرستان سامرست انگلیس منتظر ماندند - در آنجا آنها از دور به طرف ساکنان خانه سالمندان حرکت کردند ، آنها از پنجره به دوک ها نگاه می کردند.

 

پس از توقف در ردینگ ، برکشایر و ملاقات با پرستاران یک بیمارستان محلی ، دوکهای کمبریج تور خود را در قلعه ویندزور به پایان رساندند ، جایی که به همراه اقوام بزرگترشان ، شاهزاده چارلز و همسرش کامیلا و ملکه الیزابت دوم ، داوطلبان ، پزشکان و سایر مشاغل اصلی را پذیرفتند. که در تعطیلات کریسمس کار خواهند کرد.

 

upload-2020-12-08T125702Z_487310669_RC20JK9FUO1J_RTRMADP_3_BRITAIN-ROYALS-pic4_zoom-1500x1500-33811.jpg

 

یک جشن از راه دور با ماسک های محافظتی برای آنها برگزار شد. اعضای خانواده سلطنتی نیز معنای حفظ فاصله اجتماعی را به روشنی نشان دادند: در ورودی قلعه ، دوکهای کمبریج ، شاهزاده چارلز و همسرش و الیزابت دوم فاصله بسیار محترمانه ای از یکدیگر را حفظ کردند.


ایده دوکهای کمبریج این بود که از افرادی که در یک بیماری همه گیر سخت کار می کنند یا در برابر آن آسیب پذیر هستند حمایت معنوی کنند. با این حال ، در مورد توجیه انجام چنین سفری در جامعه اتفاق نظر وجود نداشت. مقامات اسکاتلند و ولز عموماً عمل شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون را که به طور فزاینده ای پادشاه و ملکه آینده خوانده می شوند ، تحسین نمی کردند ، گرچه شاهزاده چارلز 72 ساله همچنان در صف سلطنت انگلیس است.

 

 


نخست وزیر اسکاتلند ، نیکولا استارژئون ، در انتظار دیدار اعضای خانواده سلطنتی گفت: "دولت اسکاتلند از قصد خود برای دیدار با ما هشدار داده شده است و ما همه کارها را انجام داده ایم تا دربار سلطنتی محدودیت های پیش بینی شده در هنگام تصمیم گیری در مورد دیدار و اسکاتلند را در نظر داشته باشد. برنامه ریزی ". علیرغم این واقعیت که نمایندگان دولت اسکاتلند به گاردین اطمینان دادند که رئیس کابینه از حمایت دوک ها بسیار قدردانی می کند ، اما مردم این تصور را داشتند که وی نسبت به ایده آنها برای آمدن به اسکاتلند سرد است.

 

وزیر بهداشت ولز ، واگ گوتینگ ، هنگامی که به رادیو بی بی سی گفت که ترجیح می دهد "هیچ کس بی مورد ملاقات نکند" حتی تأکید بیشتری داشت. سپس وی افزود: "و مردم دیدگاههای مختلفی درباره سلطنت دارند."

 

کیت میدلتون

 

در مورد محدودیت های اعمال شده در سراسر انگلستان - به ویژه در اسکاتلند ، اکنون یک قرنطینه کامل وجود دارد و مرزهای این قسمت از انگلیس برای ورود بسته است - کاخ معتقد است که هنگام سفر به کشور ، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون هیچ تخلفی نکرده اند. "عبور از مرزها با اهداف کار مجاز است. دوک و دوشس برای تشکر از کارکنان خط مقدم و ملاقات با مردم از اسکاتلند و ولز بازدید کردند.

 

با این حال ، همه متقاعد نشده اند كه سفر دوك ها دقیقاً یك سفر مفید بوده است: مخالفان سلطنت در انگلیس معتقدند كه این سفر فقط برای اهداف تبلیغاتی انجام شده است.

 

به عنوان مثال ، گراهام اسمیت ، رئیس گروه ضد سلطنت رسپولیکا ، به نیوزویک گفت:

 

"آنها اصلاً مجبور به مسافرت نبودند. چه تخلف فنی در قانون وجود داشته باشد و چه نداشته باشد ، من فکر می کنم آنها روح قانون را نقض کرده اند. آنها می گویند که برای کار در آنجا هستند ، به این معنی که قانونی است. اما آنها کاری انجام نمی دهند. این فقط برای تبلیغات است و به درد جامعه نمی خورد ، پس بهتر است در خانه باشند. و قطار در ایستگاه بماند. "

 

این واقعیت که دوک ها با قطار سفر می کنند ، منتقدان را نیز ناراضی می کند. واقعیت این است که یک روز چنین سفری 30 هزار دلار (22،696 پوند) هزینه دارد - حداقل به اندازه سفر ملکه الیزابت دوم و مگان مارکل در ژوئن 2019 به ادینبورگ. بسیاری در توییتر خود پیشنهاد داده اند که می توان این پول را به بانک های مواد غذایی و برای نیازهای دیگران استفاده کرد و اکنون ، در بحبوحه همه گیری و بحران اقتصادی مرتبط ، این سفر سه روزه به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است.

نظرات

۱۴۰۱/۱/۱۴چگونه کیت میدلتون و ویلیام در ماموریت اصلی ملکه در کارائیب شکست خوردند?

۱۴۰۱/۱/۱۴در هفته گذشته، ویلیام و کیت که در اطراف دریای کارائیب سفر کرده بودند، با کوهی از انتقادات روبرو شدند برای دوک و دوشس کمبریج که همیشه از آنها به عنوان آینده سلطنت یاد می شود، هفته گذشته خوش بینانه ترین هفته نبوده است. کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام اولین تور خارج از کشور خود را از زمان شروع همه گیری آغاز کردند و از بلیز، جامائیکا و باهاما دیدن کردند. با این حال، هیجانی که معمولاً همراه با چنین سفرهایی است، به سرعت جای خود را به تنش و واکنش عصبی داد. در این تور، کمبریج ها به نمایندگی از اعلیحضرت، هفتادمین سالگرد سلطنت او را جشن گرفتند، و آنها باید با تمام سؤالات خطاب به سلطنت روبرو می شدند. در نتیجه، تصویر ویلیام و کیت به طرز چشمگیری آسیب دید.

۱۴۰۱/۱/۱۴این زوج ، کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام نه با تعارف آمیزترین تفسیرها از آنچه در مطبوعات اتفاق می افتاد بلکه با اعتراض مردم محلی روبرو شدند . هنگامی که دوک و دوشس با کارگران کلیدی که از باهاما در سراسر همه‌گیری حمایت کرده‌اند ملاقات کردند، ناسائو در یکی از آخرین روزهای سفر با باران مواجه شد، خبرنگاران آن را به عنوان استعاره‌ای از وضعیت استقبال سیاه در کل تور سلطنتی در نظر گرفتند.

۱۴۰۱/۱/۱۴در برابر پس‌زمینه احساسات ضد سلطنتی که در برخی از کشورهای مشترک المنافع در حال رشد است، سفر سلطنتی به‌طور فزاینده‌ای به عنوان رویکردی برای دوران گذشته تلقی می‌شود. سواری پادشاه آینده و ملکه بریتانیای کبیر با لندرور روبازی که الیزابت دوم در دهه 1960 سوار آن شد، به گفته برخی ناظران، بیشتر احتمال دارد که به برند سلطنتی آسیب برساند تا حمایت از آن.

۱۴۰۱/۱/۱۴و ....، تصویری که در آن کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام از طریق یک حفاظ توری فلزی با کودکان جامائیکایی ارتباط برقرار می‌کنند، خطر تبدیل شدن به یک رسوایی نژادپرستانه را داشت.

۱۴۰۱/۱/۱۴به راحتی می شد فهمید که خود کمبریج ها همیشه راحت نیستند. این زوج سردترین استقبال را در جامائیکا داشتند که به وضوح باعث ناراحتی کاترین شد

۱۴۰۱/۱/۱۴ فعالان محلی همچنین خواستار عذرخواهی خانواده سلطنتی به دلیل برده داری و عواقب آن شدند. در حضار، اندرو هولنس، نخست وزیر جامائیکا، حتی اجازه نداد مهمانان صاحب نام قبل از اعلام اینکه جامائیکا از حکومت بریتانیا "کناره گیری" می کند، بنشینند و به وضوح پادشاه و ملکه آینده را غافلگیر کرد.

۱۴۰۱/۱/۱۴در باهاما، این زوج با گرمی بیشتری مورد استقبال قرار گرفت و دوشس در یکی از سخنرانی های خود خاطرنشان کرد که او و همسرش "احساس می کنند که در خانه خود هستند"، اما موج محکومیت و انتقاداتی که از قبل توسط مطبوعات به راه افتاده بود غیرقابل توقف بود. طرفداران سلطنتی رسانه ها را مسئول شکست اولین تور خارجی کمبریج در سال های اخیر می دانند. در همین حال، چندین تور سلطنتی دیگر برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده است که همزمان با هفتادمین سالگرد سلطنت الیزابت دوم برگزار می شود.

در ادامه بخوانید...

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس

در
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
تابو روی شلوار جین و سیر و سایر قوانین عجیب و غریب که اعضای خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند.اکنون برای دومین ماه است که جامعه جهانی در مورد این خبر بحث می کند که  چرا شاهزاده هری و مگان مارکل از همه عناوین و امتیازات خودداری کردند؟
 
در حالی که برخی متعجب هستند که چه عواملی باعث این تصمیم شده است (سبک زندگی خانواده سلطنتی انگلیس، فشار پاپاراتزی ، کنترل ملکه ، شایعات ...) ، برخی دیگر معتقدند که بازیگر پیشین به سادگی از زندگی عجیب غریب "مطابق پروتکل" خسته شده بود. اما اگر به این موضوع فکر کنید ، کاملاً ممکن است که "megsit" دقیقاً به این دلیل اتفاق بیفتد که Duc Chess of Sussex نتوانسته است قوانین جدیدی را که او باید به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی پیروی کند ، بیاموزد.
 
از این گذشته ، آنها نه تنها چگونگی رفتار در جامعه را تنظیم می كنند ، بلكه حتی دیکته می كنند كه چه رنگی از لاك ناخن یا مدل كفش باید انتخاب شود.
ما قوانین غیرمنتظره و عجیب غریب را برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس گردآوری کرده ایم.
 
 

هرگز پشت خود را ملکه نکنید

اگر فیلم الیزابت را دیده باشید در قسمتی عنوان می شود که ملکه را لمس نکنید! شما می پرسید: "چرا؟" توضیح ساده است: آن را نشانه بی احترامی می دانند. توجه کنید که حتی شوهر ملکه ، دوک ادینبورگ فیلیپ ، همواره چند قدم از اعلیحضرت عقب تر گام برمی دارد.
 
با این حال ، میهمانان خارجی ، حتی پیرترین آنها ، بعضی اوقات با نقض پروتکل پشت نکردن به ملکه انگلیس ، در شرایط خنده دار قرار می گیرند. به عنوان مثال ، پیش از ورود به لندن در بهار سال 2009 ، آن زمان رئیس جمهور ایالات متحده ، باراک اوباما و همسرش میشل به دقت قوانین خانواده سلطنتی را مورد مطالعه قرار دادند و بیشتر جلسات خود را با پشت خود به دوربین ها سپری کردند زیرا با الیزابت دوم صحبت می کردند. رسانه ها فقط در زمان رسیدن عکس های رسمی قادر به گرفتن تصویر آنها بود. با این حال ، بانوی اول آمریكا با این وجود ملكه را بغل كرد و او را فریب داد. سوژه های انگلیس آنقدر به این ژست توهین کردند که کاخ باکینگهام مجبور شد اظهاراتی رسمی بدهد که آغوش دو طرفه بوده است.
 
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
به نظر می رسد که میشل اوباما عاشق آغوش است
اما دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده ، از مطالعه پروتکل سلطنتی خسته شده است: در سال 2018 ، هنگامی که به یک سفر به انگلستان رفت ، او نه تنها پشت به الیزابت کرد ، بلکه تقریباً هیچ توجهی به او نکرد و جلو تر قدم گذاشت. جلوی او و بعداً ، رئیس جمهور آمریكا و همسرش ملانیا به جای عذر خواهی ، به راحتی با ملكه دست دادند. ظاهراً میل به لمس بانوی سلطنتی قوی تر بود.
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
دونالد ترامپ پروتکل سلطنتی را مطالعه نکرد و در دام افتاد
 

کد لباس سخت مخصوص بچه ها

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
شاهزاده جورج زیر 8 سال را فقط می توانید در شورت مشاهده کنید
 
آیا متوجه شده اید که پسر بزرگ شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون، جورج در هر حال و هوایی شورت می پوشد؟ البته والدین او می توانند بیش از یک جفت شلوار را برای وارث خریداری کنند. اما پوشیدن شورت توسط اعضای کوچک خانواده سلطنتی یکی دیگر از الزامات پروتکل است. واقعیت این است که شلوار معمولاً توسط پسران کوچک ، که نماینده طبقه متوسط ​​هستند ، یا کسانی که در حومه شهرها زندگی می کنند،پوشیده می شود. و هیچ یک از اعضای خانواده الیزابت دوم نمی خواهند با اول یا دوم برابر شوند. بنابراین ، شلوارها فقط در بعد از 8 سالگی در کمد لباس جورج ظاهر می شوند.
 
با این حال ، این قانون در مورد خواهرش شارلوت نیز صدق می کند. البته در مورد هیچ شلوار بر روی دختری که نماینده اشرافیت باشد ، جای سوال ندارد. اما شما هرگز دختر ویلیام و کیت را در لباس های صورتی و رنگ و وارنگ نخواهید دید (معمولاً ، به هر حال ، آنها نمایانگر شاهزاده خانم های واقعی در این لباس هستند). در پروتکل سلطنتی آمده است كه دختران باید "ظاهری سنتی و تمیز" داشته باشند. بنابراین ، کمد شارلوت کوچک از انواع لباس های زیبا ، اما ساده را دارد.
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
شارلوت - دختر شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
 
 

در مورد کد لباس برای زنان اعضای خانواده سلطنتی را فراموش نکنید

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
کیت میدلتون و مگان مارکل
پیروی از این پروتکل برای دخترانی که خوشبخت می شوند و بستگان ملکه می شوند ، بسیار دشوارتر است. قوانین زیادی برای آنها وجود دارد که می توانید یک مقاله کامل را تهیه کنید. به عنوان مثال ، لاک رنگی یک تابو است. فقط مانیکور و بی رنگ مجاز است. علاوه بر این ، الیزابت کفش های پاشنه گوه را دوست ندارد ، بنابراین هیچ یک از اعضای خانواده و نزدیکان وی چنین کفش و صندلی نمی پوشند. اما هنگامی که این ممنوعیت توسط کیت میدلتون (چه کسی فکر می کرد) نقض شد. در سال 2013 ، تمام دنیا عکسی را دیدند که در آن دوشس کمبریج والیبال را با کفش های گوه و شلوار جین بازی می کند. ظاهراً ملکه در این لحظه با او نبوده است.
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
وقتی ملکه نمی بیند ، کیت میدلتون نیز قوانین را می شکند.
 
به هر حال ، تمام زنان سلطنتی نمی توانند از تاج استفاده کنند. این یک امتیاز فقط برای زنان متاهل است. برای اولین بار ، دختران فقط در روز عروسی خود مجاز به امتحان چنین لوازم جانبی هستند. و بعد ازآن تاج را فقط می توانید در موارد خاص  بپوشید. در روز عروسی کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام ، زینتی وجود داشت که از پرنسس دیانا به ارث رسیده بود.
 
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
فقط زنان متاهل می توانند تاج بپوشند
 
شلوار جین همچنین برای پادشاهان تابو است و توصیه می شود لباس تنگ نپوشید ، اما این شرط اختیاری است (اما می دانید معنی این کلمات اختیاری چیست). به هر حال ، مگان مارکل ، که به احتمال زیاد ، رکورددار نقض پروتکل است ، وقتی اعلام کرد نامزدی خود را با پرنس هری اعلام کرده ، جوراب ساق بلند نداشت.
 
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
 

لباس های عزاداری همیشه باید همراه شما باشد

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
اعضای خانواده سلطنتی همیشه باید برای غیر منتظره آماده باشند. و بنابراین ، برای مسافرت یا صرفاً بازدید ، هرکسی باید وسایل کمد لباس خود را در این یا آن موارد مناسب داشته باشد. بنابراین ، جورج کوچک همیشه پنج جفت شورت در رنگهای مختلف دارد و شارلوت حداقل 10 مدل مو دارد.
اما به نمایندگان بالغ حانواده سلطنتی بازگردید: هرکدام از آنها باید در سفر خود یک لباس عزاداری با خود ببرند. این سنت در سال 1952 پدیدار شد. در آن زمان الیزابت ملکه نبود و در طی سفر به کنیا به وی اطلاع داده شد که پدرش جورج ششم درگذشته است. وارث لباس مشکی با خودش نداشت ، بنابراین مجبور شد هنگام تحویل گرفتن لباسهای عزاداری ، هواپیما را منتظر بگذار. ملکه آینده بعد از تغییر لباس ، جلوی عکاسان ظاهر شد.
 
به هر حال ، به دلایل ایمنی ، اعضای خانواده سلطنتی هرگز با هم پرواز نمی کنند (به جز کودکانی که زیر 12 سال سن دارند ، آنها همراه مادر هستند). انگلستان نباید بدون وارث بماند ، بنابراین اگر اتفاقی برای یکی از آنها رخ دهد ، دیگری احتمالاً زنده خواهد ماند.
 

در نوبت خود صحبت کنید

حتی ناهار باید طبق برنامه پیش برود.
 
شام سلطنتی یک مراسم خاص است. نیازی به گفتن نیست ، همه افراد حاضر در آن باید با همان سرعت با ملکه غذا بخورند و غذا را در لحظه ای که اعلیحضرت چنگال و چاقو را به زمین گذاشت ، تمام کنند. حاضران می توانند در مواقعی خاص با الیزابت صحبت کنند.
 
بنابراین ، میهمانان محترم معمولاً در سمت راست ملکه می نشینند و به طور معمول ، او در دور اول غذا با آنها ارتباط برقرار می کند! و هنگامی که دور دوم غذا را می آورند ، اعلیحضرت توجه خود را به سمت چپ خود جلب می کند!
کسانی که این قوانین را نمی دانند ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرند. بنابراین ، یک بار راننده برجسته اتومبیلرانی لوئیس همیلتون ، هنگام بازدید از کاخ باکینگهام ، به نوبه خود صحبت نکرد ، و به او فهماندند که رفتار نادرست دارد.
 

غذا بدون سیر

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
البته اعضای خانواده سلطنتی به ندرت خود آشپزی می کنند ، اما برای مواد غذایی نیازهای ویژه ای دارند.
اعضای خانواده سلطنتی می توانند نفیس ترین ظروف تهیه شده توسط بهترین سرآشپزها را استفاده کنند. اما روی میز ملکه هرگز غذاهای دریایی ، گوشت خام ، سخت پوستان و آب نخواهید دید . واقعیت این است که این محصولات نه تنها به مدت طولانی از معده جذب نمی شوند بلکه می توانند باعث مسمومیت جدی غذایی شوند. به خطر انداختن سلامتی شما توسط ورثه تاج و تخت غیر منطقی تلقی می شود.
 
اما اینکه چرا سیر به دادگاه آمده است ، مشخص نیست. در آشپزخانه کاخ باکینگهام ، این ماده به هیچ وجه وجود ندارد. شاید الیزابت دوم به سادگی تحمل بوی سیر را نداشته باشد. همچنین اعضای خانواده سلطنتی از ماکارونی ، برنج و سیب زمینی طرفداری نمی کنند.
 

Monopoly وجود ندارد!

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
شاهزاده اندرو توضیح داد که چرا اعضای خانواده وی نباید Monopoly بازی کنند
 
به نظر می رسد که Monopoly یک بازی معمولی است که فقط برای اهداف سرگرمی ساخته شده است. اما اعضای خانواده سلطنتی مجاز به انتخاب هر نوع بازی هستند ، به جز این بازی مونوپولی. مدت ها مشخص نبود که چرا این تابوی عجیب ظاهر شده است. اما در سال 2008 شاهزاده اندرو ، فرزند الیزابت،  اعتراف کرد که این بازی باعث ایجاد رقابت می شود و به شر و شرور تبدیل می شود.
ما فقط در مورد بخش کوچکی از شرایط مورد نیاز اعضای خانواده سلطنتی انگلیس برای شما گفتیم. اگرچه در حقیقت ، نمایندگان کاخ باکینگهام ادعا می کنند که هیچ پروتکلی وجود ندارد. باور کردنش سخت است بنابراین ، شاید تصمیم مگان مارکل درست باشد که خواست طبق قوانین خودش زندگی کند؟
مقاله را دوست داشتید؟ با گذاشتن نظر از ما پشتیبانی کنید(:

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه کسی جواهرات ملکه الیزابت دوم را به ارث می برد

در

ملکه الیزابت دوم

 

ملکه الیزابت دوم صاحب مجموعه ای باور نکردنی از جواهرات است. در میان آنها تاج ، گوشواره ، گردنبند ، سنجاق و انگشتر و همچنین سرویس های باشکوه وجود دارد. در عین حال ، همه این شکوه و مالکیت خصوصی نیست ، برخی از آنها متعلق به سلطنت است ، یعنی فقط پادشاه حاکم می تواند از این جواهرات استفاده کند. با این حال ، در اختیار شخص  الیزابت دوم نمونه های منحصر به فرد زیادی وجود دارد.


جواهرات تاج

ملکه الیزابت دوم
الیزابت دوم  / عکس


جواهرات تاریخی ، که ملکه بریتانیای کبیر با آنها در رویدادهای مهم دیده می شود ، در اختیار تاج و تخت است. او نمی تواند آنها را بفروشد ، بدهد یا وصیت کند. تنها شخصی که حق دارد از جواهرات تاج به غیر از خود حاکم استفاده کند ، همسر یا همسر پادشاه حاکم است.جواهرات تاج سلطنتی از قرن 17 در برج نگهداری می شود.

 

الماس کولینان

عصا با قطعات الماس کولینان Cullinan


علاوه بر پادشاهی سلطنتی ، جواهرات تاج ، از جمله موارد دیگر ، قطعات الماس کولینان Cullinan و تاج الماس هستند که در افتتاح پارلمان با الیزابت دوم قابل مشاهده است. گل سینه یاقوت کبود سزاوار توجه خاصی است ، که ملکه ویکتوریا آن را میراث تاج نامید. این یاقوت کبود بزرگ است که توسط الماس احاطه شده است و توسط پرنس آلبرت به همسر آینده اش ویکتوریا اندکی قبل از عروسی اهدا شد. به طور طبیعی ، او برای مراسم از سنجاق استفاده کرد و از آن زمان تا کنون توسط ملکه ها یا زنان پادشاهان بریتانیایی پوشیده می شود.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم با گل سینه یاقوت کبود.

 

بر این اساس ، این قسمت از جواهرات توسط کسی که پس از الیزابت دوم بر تخت می نشیند ، استفاده می شود. به احتمال زیاد ، این شاهزاده چارلز خواهد بود ، و سپس - شاهزاده ویلیام. با این حال ، هر کس که بعداً تاج و تخت پادشاه را به دست گرفت ، این او و همسرش بودند که از جواهرات با ارزش فرهنگی و تاریخی استفاده می کردند.

 

جواهرات شخصی ملکه الیزابت دوم

ملکه الیزابت دوم
الیزابت دوم  / عکس


بسیاری از تزئیناتی که با الیزابت دوم مشاهده می شود متعلق به شخص وی است. آنها در برج نگهداری نمی شوند ، بلکه در گالری ملکه در کاخ باکینگهام نگهداری می شوند. به گفته متخصص جواهرات الا کی ، الیزابت دوم بیش از 300 جواهر از این دست دارد و ارزش کل آنها حداقل 110 میلیون دلار آمریکا است.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم  / عکس


در عین حال ، بسیاری از اعضای خانواده سلطنتی جواهرات متعلق به ملکه را شخصا می پوشند. الیزابت دوم به آنها نمی دهد ، بلکه فقط آنها را مورد لطف قرار می دهد. علاوه بر این ، هر یک از جواهراتی که ملکه مدتی به آنها داد می تواند برای مدت طولانی در دست عزیزان باشد. کیت میدلتون و مگان مارکل با تاج ملکه ازدواج کردند ، همانطور که زارا تیندال یا پرنسس بئاتریس. کامیلا پارکر بارها و بارها در رویدادهای معروف در تیارای گرویل ، که مدتی است از آن استفاده می شود ، شرکت کرده است.

 

مدعیان ارث ملکه الیزابت دوم

ملکه الیزابت دوم
الیزابت دوم


با این حال ، پس از رفتن ملکه ، تمام جواهرات او باید توسط شخصی به ارث برده شود. باید تصور کرد که وصیت نامه ملکه مدتهاست آماده است ، اما جزئیات آن فاش نشده است. رسانه ها فقط می توانند در مورد اینکه چه کسی جواهرات منحصر به فرد از مجموعه شخصی ملکه را در اختیار خواهد گرفت ، حدس بزنند. کاملا طبیعی است که برخی از آنها به فرزندان و نوه های او برسد ، اما بخش عمده آن در دست یک  نفر متمرکز می شود.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم و کیت میدلتون


کارشناسان معتقدند که همسر شاهزاده چارلز قادر خواهد بود از جواهرات تاج استفاده کند ، اما کیت میدلتون در میان محتمل ترین وارثان جواهرات از مجموعه شخصی او نامگذاری شده است. چنین فرضیاتی بر اساس این است که ملکه با همسر شاهزاده ویلیام همدردی می کند. خودی ها ادعا می کنند که الیزابت دوم بارها احترام خود را برای دوشس کمبریج نشان داده است و او را می ستاید که چگونه وظایف سلطنتی خود را به طرز ماهرانه ای با وظایف همسر دلسوز و مادر سه فرزند ترکیب می کند.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم

 

هر چه بود ، اما پس از اینکه جواهرات صندوق شخصی ملکه به صاحبان جدید آنها برسد ، آنها آزاد خواهند بود که آن را به دلخواه ااستفاده کنند ، بفروشند ، اهدا کنند ، اجاره دهند. به هر حال ، می توان با درصد بالایی احتمال داد: وقتی جواهرات الیزابت دوم صاحب خود را تغییر می دهد ، دیگر قابل تشخیص نخواهد بود.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم


این امر به این دلیل اتفاق می افتد که هر یک از نمایندگان زن ، به ویژه یکی از افراد دارای موقعیت بالا در جامعه ، به دنبال توسعه سبک خود هستند و فقط از جواهرات متناسب با آن استفاده می کنند. با این حال ، بعید است که آنها در انبارها یا جعبه ها برای مدت طولانی نگهداری شوند. چنین جواهرات زیبایی ، البته ، باید تا آنجا که ممکن است نشان داده شود.

 

امکان کار مجدد روی مشهورترین جواهرات را نمی توان منتفی کرد ، به عنوان مثال ، با آویز شاهزاده دیانا ، که همسر شاهزاده چارلز ، کامیلا پارکر ، آن را به یک آویز تبدیل کرد. که باعث اظهارنظرهای عصبانی متعدد طرفداران شاهزاده دیانا شد.

 

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۲۶مگان مارکل کجاست؟ شاهزاده هری بدون همسرش (اما با یک همراه غیرمنتظره) در مراسم بازی پایانی فصل لیگ ملی فوتبال در لس آنجلس شرکت کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۲۶بازی پایانی فصل لیگ ملی فوتبال در لس آنجلس برگزار شد، جایی که دوک ساسکس نیز در بین هواداران دیده شد، اما همسرش مگان مارکل او را اصلا همراهی نکرد.

۱۴۰۰/۱۱/۲۶یکشنبه گذشته، شاهزاده هری برای اولین بار در یکی از مهمترین رویدادهای دنیای ورزش - آخرین بازی فصل NFL - شرکت کرد. دوک ساسکس در سکوهای استادیوم SoFi در کالیفرنیا نشسته بود، نه در کنار مگان آنطور که طرفداران انتظار داشتند، بلکه در کنار شاهزاده اوژنی - آنها در یک کابین خصوصی با اشتیاق بازی را تماشا کردند. کوچکترین دختر شاهزاده اندرو چند روز قبل به ایالات متحده پرواز کرد تا دوک و دوشس ساسکس را ملاقات کند، زیرا او با آنها رابطه گرمی دارد. همسرش جک بروکسبانک و پسرش آگوست، که اولین تولد او را در 9 فوریه جشن گرفتند، نیز در این مراسم دیده نشدند و ناظران معتقدند که در بریتانیا اقامت داشته اند.

۱۴۰۰/۱۱/۲۶قابل ذکر است که حضور پرنس هری در این مراسم از قبل اعلام شده بود و بسیاری از طرفداران با دیدن دوک ساسکس و همراهانش بر روی تریبون فکر کردند که این مگان است (به دلیل اقدامات ایمنی انجام شده در ایالت کالیفرنیا در در ارتباط با شیوع COVID-19، همه شرکت کنندگان در رویدادهای جمعی، از جمله رویدادهای خارج از منزل، باید از ماسک های محافظ استفاده کنند). وقتی مشخص شد که همسرش نیست، بلکه پرنسس یوژنی است که در کنار هری نشسته بود، بسیاری از کاربران اینترنت تعجب کردند که چرا دوشس ساسکس چنین رویداد ورزشی مهمی را از دست داد.

۱۴۰۰/۱۱/۲۶با این حال، با وجود غیبت مگان، طرفداران ساسکس از حضور پرنس هری در سوپر باول خوشحال شدند. اکنون او [شاهزاده هری] رسماً در فرهنگ آمریکایی ادغام شده است. دیدن شاهزاده هری و پرنسس یوژنی در کنار هم خیلی خوب است. این دوستی واقعی است! "خیلی خوب است که دوک ساسکس و پرنسس نه تنها در یک رویداد مهم برای ایالات متحده شرکت کردند، بلکه اقدامات احتیاطی لازم را نیز فراموش نکردند.

۱۴۰۰/۱۱/۲۶علاوه بر شاهزاده هری و پرنسس یوژنی، چهره های عمومی دیگری نیز در مهم ترین رویداد ورزشی حضور داشتند: کانیه وست، الن دی جنرس، جنیفر لوپز، بن افلک و بسیاری دیگر.

در ادامه بخوانید...